تیم کوک می گوید اپل خرید شرکت های بزرگ را رد نمی کند

ما همیشه به دنبال کسب و کار برای خرید هستیم. ما تعداد زیادی شرکت کوچک را به دست می آوریم و به این کار برای مالکیت معنوی و ادغام استعدادها ادامه خواهیم داد. اگر فرصتی پیش بیاید چیز بزرگتری را نادیده نمی گیریم. من در این تماس لیست خود را با شما مرور نمی کنم، اما ما همچنان در حال جستجو هستیم.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در حین فراخوان درآمد سه ماهه دوم مالی 2022 اپل، از تیم کوک، مدیر عامل این شرکت، در مورد استراتژی اپل برای خرید شرکت های دیگر سوال شد. به گفته کوک، اپل دقیقاً به فکر خرید شرکت‌های بزرگ دیگر نیست، بلکه به دنبال جذب استعدادهای جدید است.

چندین تحلیلگر بازار قبلاً حمایت خود را از خرید شرکت تناسب اندام Peloton توسط اپل ابراز کرده اند که به توسعه Apple Watch و Apple Fitness+ کمک می کند. برخی از تحلیلگران همچنین معتقدند که اپل به جای کار بر روی Apple TV+ از ابتدا باید نتفلیکس را می خرید.

سوال به طور خاص این بود که چرا اپل شرکت های بزرگ در بخش سلامت، محتوا یا تناسب اندام (اشاره به Peloton و Netflix) را خریداری نمی کند. پرسشگر خاطرنشان کرد که اپل میلیاردها دلار در اختیار دارد که این خریدها را کاملاً ممکن می کند.

اگرچه تیم کوک گفت که اپل خرید شرکت‌های بزرگ را رد نمی‌کند، اما اشاره کرد که اپل بر روی دستیابی به شرکت‌هایی متمرکز است که به دنبال مالکیت معنوی و استعداد هستند، که اپل آن‌ها را در کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها نیز می‌یابد.

کوک حتی در مورد عدم بحث در مورد لیست شرکت های بالقوه ای که اپل باید در گوشی خود خریداری کند، شوخی کرد.

اپل در این سه ماهه 97.3 میلیارد دلار درآمد، با سود 25 میلیارد دلار و سود هر سهم 1.52 دلار ثبت کرد. در حالی که بخش آیفون همچنان بزرگترین بخش اپل است، بخش خدمات با 19.82 میلیارد دلار درآمد، سریع ترین رشد را نسبت به سال گذشته داشته است.

همچنین بخوانید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.