تیم کوک می گوید اپل AR اشتباه کرده است. درس استیو جاب

بقیه طول QG نمایه و مصاحبه زمینه آشنا و صحبت های معمول کوک را پوشش می دهد…

وقتی در مورد آن با کوک صحبت می کنم، او می خندد. «فکر من همیشه در حال تغییر است. استیو به من خوب یاد داد: هرگز با اعتقادات دیروزش ازدواج نکن. برای همیشه، اگر چیز جدیدی به شما ارائه شد که می‌گوید اشتباه می‌کردید، آن را بپذیرید و به جای ادامه دادن به غوغا کردن و گفتن دلیل حق با شما، ادامه دهید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

معروف است، آیفون و اپل واچ به طور گسترده ای پیش بینی می شد که شکست بخورند.

شک و تردیدهای زیادی در مورد هدست بعدی اپل وجود دارد که نشان می دهد اپل در تصمیم گیری برای ورود به این بازار اشتباه کرده است، و کوک دوباره خط معمول شرکت را در این مورد ارائه می دهد.

تیم کوک، مدیرعامل اپل گفت که اپل در مورد پتانسیل هدست‌ها و عینک‌های واقعیت افزوده اشتباه می‌کرد و اضافه کرد که استیو جابز به او آموخت که مایل باشد اشتباهات را بپذیرد.

اگر بخواهیم منصفانه با کوک رفتار کنیم، نظرات انکارآمیز اولیه او پیش‌بینی می‌کردند که عینک گوگل شکست خواهد خورد، و او مطمئناً در این مورد اشتباه نمی‌کرد. اما او تشخیص می دهد QG زک بارون که در مورد پتانسیل هدست ها و عینک های AR به طور کلی اشتباه کرده است.

کوک همچنین فرمول اپل برای تصمیم گیری در مورد ورود یا عدم ورود به بازار را تکرار کرد و از خود دو سوال پرسید.

آیا می‌توانیم به نوعی سهم معناداری داشته باشیم، چیزی که دیگران انجام نمی‌دهند؟ آیا ما می توانیم تکنولوژی اصلی را داشته باشیم؟ من علاقه ای به کنار هم قرار دادن تکه های چیزهای دیگران ندارم. زیرا ما می خواهیم بر فناوری اولیه تسلط داشته باشیم. زیرا می دانیم که شما اینگونه نوآوری می کنید.

بقیه مشخصات روی چیزهای معمول متمرکز است: برنامه کوک، خواندن ایمیل های مشتری، طراحی اپل پارک برای تشویق همکاری، تصمیم او برای پیوستن به اپل، مدیر عامل شدن پس از مرگ استیو، نگاه به آینده و نه به عقب، عاشق پیاده روی، “چرا هنوز اینجایی؟” داستان یک مدیر ارشد اجرایی که موضوعی را در چین توصیف می کند، چرا مایل به تعامل با ترامپ بود، تصمیم به همجنس گرا بودن، اهمیت حریم خصوصی در فناوری، موضع اپل در محیط زیست، عدم تمایل مردم به خیره شدن مردم در تمام روز به تلفن هایشان، رشد خدمات

سال‌ها پیش، وقتی از کوک در مورد امکان ساخت عینک اپل در قالب Google Glass، محصول اولیه واقعیت افزوده، پرسیده شد. نیویورکرایان پارکر می گوید که او نسبت به شرکت بدبین بود: «ما همیشه فکر می کردیم که عینک یک حرکت هوشمندانه نیست، از این منظر که مردم واقعاً مایل به استفاده از آن نیستند. همانطور که ما همیشه معتقد بودیم، آنها به جای اینکه فناوری را به پس‌زمینه سوق دهند، مداخله جویانه بودند. او سپس گفت: «ما همیشه فکر می‌کردیم که شکست خواهد خورد و می‌دانید، تا کنون هم شکست خورده است».

کوک می گوید: «تقریباً هر کاری که ما انجام دادیم، شکاکان زیادی وجود داشت. “اگر کاری انجام دهید که مرزی است، همیشه شکاکان وجود خواهند داشت.”