تیم کوک نامه ای در حمایت از قانون فدرال حریم خصوصی ایالات متحده می نویسد

او گفت: «غیبت مستمر این قانون مهم متأسفانه باعث تداوم یک رویکرد تکه تکه به حقوق حریم خصوصی خواهد شد که بسیاری از افراد را بدون استانداردهای دقیقی که امیدواریم از طریق کار سخت شما شاهد آن باشیم، رها خواهد کرد.» ما قویاً از شما می‌خواهیم که قوانین جامع حریم خصوصی را در اسرع وقت پیش ببرید و آماده هستیم تا در روزهای آینده به شما در این روند کمک کنیم.»

از ادامه کار شما در زمینه قانون حفظ حریم خصوصی متشکریم. اپل به حمایت از تلاش‌ها در سطح فدرال برای ایجاد حمایت‌های قوی از حریم خصوصی مصرف‌کنندگان ادامه می‌دهد، و ما از پیش‌نویس پیشنهادهایی که دفاتر شما تهیه کرده‌اند دلگرم هستیم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


کوک ادامه می دهد که اپل “به نوآوری و توسعه راه های جدید برای محافظت از داده های کاربران ادامه خواهد داد”، اما تنها کنگره می تواند “حفاظت از حریم خصوصی قوی برای همه آمریکایی ها فراهم کند.”

تیم کوک، مدیر عامل اپل امروز نامه ای به قانونگذاران آمریکایی نوشت و خواستار تصویب قانون جدید فدرال حفظ حریم خصوصی در ایالات متحده “در اسرع وقت” شد. کوک که این هفته با قانونگذاران در واشنگتن دی سی دیدار کرد، گفت که اپل «باقی می ماند[s] آماده مشارکت در این روند در روزهای آینده است.

قانون فدرال حریم خصوصی تیم کوک

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

ما می دانیم که هنوز مسائل باقی مانده برای حل و فصل وجود دارد، اما به نظر می رسد نقاط توافق بسیار بیشتر از اختلافات است. برنامه های شما حمایت قابل توجهی از مصرف کننده را فراهم می کند، و ما می نویسیم تا حمایت قوی خود را برای دستیابی به این هدف مشترک ارائه دهیم. با کار شما، همراه با درخواست پرزیدنت بایدن برای محافظت بهتر از حریم خصوصی کودکان، به نظر می رسد آمریکایی ها بیش از هر زمان دیگری به حمایت های معنادار از حریم خصوصی نزدیک شده اند.

دیگران در روزهای اخیر، پیش نویس به اصطلاح “قانون حفظ حریم خصوصی و اطلاعات ایالات متحدهشروع به ظاهر شدن کرد بررسی قانون ملی آن را تلاشی «دو حزبی» برای تصویب «قانون ملی حریم خصوصی» توصیف می کند. پیش نویس لایحه “چارچوب ملی جامع حریم خصوصی داده ها” را در میان سایر تغییرات ارائه می دهد:

  • ایجاد یک چارچوب ملی قوی برای محافظت از حریم خصوصی مصرف کنندگان و امنیت داده ها؛
  • حمایت های گسترده ای برای آمریکایی ها در برابر استفاده تبعیض آمیز از داده های آنها فراهم کنید.
  • از نهادهای تحت پوشش بخواهد به طور فعال داده‌های افرادی را که باید جمع‌آوری، پردازش و انتقال دهند به حداقل برسانند تا استفاده از داده‌های مصرف‌کننده به آنچه منطقاً ضروری، متناسب و محدود برای محصولات و خدمات خاص است محدود شود.
  • الزام نهادهای تحت پوشش به رعایت تعهدات وفاداری با توجه به رویه‌های خاص و در عین حال اطمینان از اینکه مصرف‌کنندگان مجبور نیستند برای محرمانگی هزینه پرداخت کنند.
  • الزام نهادهای تحت پوشش به مشتریان اجازه دهند از تبلیغات هدفمند خودداری کنند.
  • ارائه حفاظت از داده های پیشرفته برای کودکان و خردسالان، از جمله آنچه که ممکن است با یا بدون تایید والدین با آن موافقت کنند.
  • ایجاد برابری نظارتی در سراسر اکوسیستم اینترنت؛ و
  • ترویج نوآوری و حفظ امکان رشد و رقابت برای کسب و کارهای نوپا و کوچک.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در حالی که اپل به نوآوری و توسعه راه های جدید برای محافظت از داده های کاربران ادامه می دهد، تنها کنگره می تواند حفاظت از حریم خصوصی قوی برای همه آمریکایی ها فراهم کند. فقدان ادامه این قانون مهم متأسفانه باعث تداوم یک رویکرد تکه تکه به حقوق حفظ حریم خصوصی می شود که بسیاری از آنها را بدون استانداردهای بالایی که امیدواریم از طریق کار سخت شما مشاهده کنیم، باقی می گذارد.

در اپل، ما بر این باوریم که حریم خصوصی یک حق اساسی انسان است. به همین دلیل است که ما همیشه از قوانین جامع حفظ حریم خصوصی دفاع کرده‌ایم و در صورت امکان به این روند کمک کرده‌ایم. همچنین به همین دلیل است که ما همیشه محصولات و ویژگی هایی را طراحی کرده ایم که به طور پیش فرض از کاربران و اطلاعات آنها محافظت می کند. ما این کار را با به حداقل رساندن داده‌هایی که جمع‌آوری می‌کنیم، پردازش تا حد امکان داده‌ها در دستگاه کاربر، دادن شفافیت به کاربران در مورد داده‌های جمع‌آوری‌شده و کنترل نحوه استفاده از آن‌ها و ایجاد سیستم‌های قوی برای محافظت از داده‌های کاربر در همه محصولاتمان انجام می‌دهیم. و خدمات

نامه کامل در زیر قابل مشاهده است.

روسای محترم کانتول و پالون و اعضای رتبه بندی ویکر و مک موریس راجرز:

در نامه امروز خود، به دست آمده توسط 9to5Mac، کوک اذعان می‌کند که هنوز «مسائل باقی‌مانده برای حل‌وفصل» در میان قانون‌گذاران وجود دارد، اما «به نظر می‌رسد زمینه‌های توافق بسیار بیشتر از اختلافات است.

ما قویاً از شما می‌خواهیم در اسرع وقت قوانین جامع حفظ حریم خصوصی را پیش ببرید و آماده هستیم تا در روزهای آینده به شما در این فرآیند کمک کنیم.

برنامه های شما حمایت قابل توجهی از مصرف کننده را فراهم می کند، و ما می نویسیم تا حمایت قوی خود را برای دستیابی به این هدف مشترک ارائه دهیم. با کار شما، همراه با درخواست پرزیدنت بایدن برای محافظت بهتر از حریم خصوصی کودکان، به نظر می رسد آمریکایی ها بیش از هر زمان دیگری به حمایت های معنادار از حریم خصوصی نزدیک شده اند.