تیم کوک همچنان بر این باور است که بزرگترین سهم اپل در حوزه سلامت خواهد بود

دسترسی برای ما بسیار مهم است و ما می خواهیم محصولات ما توسط همه استفاده شود. برای مثال، برای مشتریان نابینا یا ناشنوا، ما می‌خواهیم محصولاتمان با استفاده‌ای که می‌خواهند از آن‌ها استفاده کنند، سازگار باشد. بنابراین سعی می کنیم از ابتدا آن را طراحی کنیم.

در میان رویداد 7 سپتامبر، جایی که اپل آیفون 14 و اپل واچ سری 8 جدید را معرفی خواهد کرد، تیم کوک بیانیه ای را که چند سال پیش بیان کرد دوبرابر کرد و گفت که امیدوار است بیشترین سهم اپل در سلامت باشد.

کمتر از دو هفته قبل از رویداد آیفون 14، تیم کوک، مدیر عامل اپل مصاحبه ای با وی انجام داد مکانیک محبوب. او در مورد نوآوری های تجاری، حریم خصوصی به عنوان یک حق اولیه انسانی، استیو جابز و موارد دیگر صحبت می کند. در اینجا نکات برجسته است.

ما با سلامتی شروع کردیم. و سپس سه حلقه در اپل واچ (…) و سپس یک مانیتور ضربان قلب روی آن قرار دادیم و به مرور زمان پیشرفت کردیم. وقتی تعیین A-fib را اضافه کردیم، به سطح دیگری از اعلان‌ها منتقل شد. و سپس نوار قلب را در آنجا قرار می دهیم. من فکر می‌کنم وقتی یک روز به گذشته نگاه می‌کنیم و می‌پرسیم که بزرگترین سهم اپل چه بوده است، آن را در مراقبت‌های بهداشتی خواهیم بود.

در چند سال گذشته، اپل تلاش زیادی برای سلامتی انجام داده است. این شرکت نه تنها سنسورهای سلامتی جدیدی را به اپل واچ اضافه کرد، بلکه Apple Fitness+ را نیز عرضه کرد و اکنون قصد دارد یک سنسور دمای بدن جدید اضافه کند و ساعتی مخصوص ورزشکاران بسازد.

تیم کوک همچنین در مورد اهمیت ارزش ها صحبت می کند. او می گوید که اپل به حفظ حریم خصوصی، آموزش و دسترسی اهمیت می دهد:

در نهایت، او بازتاب جالبی در مورد اینکه استیو جابز امروز درباره اپل چه فکر می‌کند، ارائه می‌کند. تیم کوک فکر می‌کند که جابز می‌گوید اپل می‌تواند بهتر عمل کند، اما به روشی خوب:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

تیم کوک همچنین در مورد برنامه خود تعمیر، ساخت قطعات آیفون در ایالات متحده و موارد دیگر صحبت می کند. مصاحبه کامل را اینجا ببینید.

فکر می‌کنم او چیزهایی را پیدا می‌کند که دوست دارد و می‌گوید: «ما می‌توانیم در این زمینه بهتر عمل کنیم». من فکر می کنم او هر دو را انجام دهد. همانطور که همه ما انجام می دهیم. ما هرگز واقعاً راضی نیستیم. ما همچنان روی فردا کار می کنیم.