تیم کوک: هوش اپل ممکن است توهم داشته باشد، اما تدابیری وجود دارد


مدیر عامل شرکت تیم کوک در مصاحبه ای اعتراف کرد که Apple Intelligence می تواند توهم ایجاد کند، اما می گوید پاسخ های آن “با کیفیت بسیار بالا” خواهد بود.

او همچنین گفت که این شرکت حاضر نیست ارزش‌های خود را برای انتقال به هوش مصنوعی به خطر بیندازد و نرده‌هایی برای ویژگی‌های هوش مصنوعی آینده آن وجود دارد.

کوک برای مدت کوتاهی با واشنگتن پست جاش تیرنجیل، ستون نویس، که با پرسیدن اینکه مشتریان اپل چه مزایایی را می توانند انتظار داشته باشند، شروع به کار کرد.

من فکر می کنم آنها در زمان صرفه جویی خواهند کرد. کارها کارآمدتر خواهند شد. اگر سیری را به عنوان مثال در نظر می گیرید، اکنون می توانید با سیری گفتگو کنید. اساساً می تواند چندین مرحله را با یک پرس و جو انجام دهد، در حالی که امروزه چندین پرس و جو لازم است تا این اتفاق بیفتد. ابزارهای نوشتن: من ایمیل های زیادی دریافت می کنم و متوجه می شوم که همه در ایمیل نیستند، اما همه می نویسند. و داشتن یک دستیار تصحیح برای حرفه ای تر یا سرگرم کننده تر کردن کارها، یا هر کاری که می خواهید انجام دهید، کار بسیار خوبی است.

Tyrangiel پرسید که آیا پذیرش هوش مصنوعی ارزش های اپل را آزمایش کرده است؟

من تستش نکردم ما ترک کردیم و گفتیم: “اینها ارزش های ما هستند و نمی توانیم از آنها عدول کنیم.” » و ما برای ارائه محصولی که به آن افتخار می کنیم، زمان و فکر دقیقی صرف کرده ایم.

کوک در پاسخ به سوالی درباره توهمات هوش مصنوعی – جایی که چت بات ها با اطمینان حقایق کاملاً ساختگی را ارائه می دهند – اعتراف کرد که این امر با اجرای خودش امکان پذیر است.

100 درصد نیست اما فکر می‌کنم ما هر کاری که می‌توانیم انجام داده‌ایم، از جمله تفکر بسیار عمیق درباره آمادگی فناوری در حوزه‌هایی که از آن استفاده می‌کنیم. بنابراین من مطمئن هستم که کیفیت بسیار بالایی خواهد داشت. اما من صادقانه می گویم که با 100 درصد فاصله دارد. من هرگز ادعا نمی کنم که 100 درصد است.

او از سوال در مورد شراکت با OpenAI طفره رفت و این سوال را مطرح کرد که آیا به قضاوت مدیر عامل آن، سام آلتمن، که به دلیل نادیده گرفتن نگرانی های کارکنان در مورد ایمنی هوش مصنوعی مورد انتقاد قرار گرفته است، اعتماد دارد یا خیر.

ما همه چیز را بررسی و در نظر گرفتیم و به این نتیجه رسیدیم که انتخاب آنها به نفع کاربران است.

او طبیعتاً بر حریم خصوصی اپل تمرکز کرد و به این نتیجه رسید که اگرچه سیستم‌های هوش مصنوعی همیشه خطراتی را به همراه دارند، اما این شرکت به اندازه کافی محتاط عمل می‌کند.

می دانم که رژه ای از وحشت نیز وجود دارد که می تواند اتفاق بیفتد، به همین دلیل است که ما متعهد هستیم که در این فضا متفکر باشیم.

عکس توسط FlyD در Unsplash

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی