ثبت اختراع برای خواندن پیام ها با صدای شما

البته می‌توانید از سیری بخواهید که یک متن دریافتی یا iMessage را با استفاده از دستور «Read SMS» یا «Read my last message from Johnny Appleseed» بخواند. سیری همچنین به شما اجازه می دهد پاسخی را دیکته کنید.

این ویژگی زمانی که در حال رانندگی هستید یا در مواقع دیگری که نمی توانید تلفن خود را برای خواندن پیامی بردارید، مانند هنگام آشپزی یا قدم زدن در یک خیابان شلوغ، مفید است.

iMessage به یادداشت صوتی

برای انجام این کار، هر یک از شما باید یک فایل صوتی حاوی اطلاعاتی را که آیفون برای تقلید صدای شما در هنگام خواندن پیام با صدای بلند به آن نیاز دارد به اشتراک بگذارید.

زمینه

یک مدل صوتی بر اساس کثرت ورودی های صوتی به دست می آید. یک ورودی کاربر از اولین کاربر دریافت می شود، ورودی کاربر مربوط به درخواستی برای ارائه دسترسی به مدل صوتی است. مدل صوتی به دستگاه الکترونیکی دوم ارائه می شود. در برخی از مثال‌ها، پیامی از کاربر مربوطه از دستگاه الکترونیکی دوم دریافت می‌شود. در پاسخ به دریافت پیام، یک الگوی صوتی از کاربر مربوطه دریافت می شود. بر اساس مدل صوتی، یک خروجی صوتی مربوط به پیام دریافتی ارائه می شود.

حق ثبت اختراع اپل توسعه این است، زیرا اپل بدیهی است گزارش ها. البته این به زبان رایج ویکتوریایی که برای ثبت اختراعات رایج است نوشته شده است.

یک برنامه جدید ثبت اختراع اپل روشی را برای تبدیل iMessage به یادداشت صوتی توصیف می کند. به این ترتیب، گیرنده می تواند انتخاب کند که پیام شما نه با صدای سیری، بلکه با صدای شما برای او خوانده شود.

این پتنت همچنین اجازه می دهد تا فایل صوتی به تنهایی ارسال شود، بنابراین می توانید این کار را از قبل با مخاطبین انتخاب شده انجام دهید، بنابراین در هنگام دریافت پیام تاخیری در دانلود وجود ندارد.

در پاسخ به دریافت پیام از مخاطبی به نام “جان”، ممکن است کاربر بخواهد پیام را با صدای جان گوش کند، که با بی نیازی کاربر از خواندن پیام دریافتی، تجربه کاربری را بهبود می بخشد و در عین حال کارایی دستگاه را افزایش می دهد. […]

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به عبارت دیگر، هنگامی که یک iMessage ارسال می کنید، تلفن شما به شما این امکان را می دهد که یک فایل صوتی را ضمیمه کنید. این فایل بر اساس استفاده شما از سیری به طور خودکار ایجاد و در گوشی شما ذخیره می شود.

اگر این کار را انجام دهید، از گیرنده سؤال می شود که آیا مایل به دریافت فایل صوتی و همچنین پیام است. اگر آنها این کار را انجام دهند، این پیام و همه پیام های بعدی شما ممکن است در شبیه سازی صدای شما خوانده شوند.

نطر شما چی هست؟ آیا iMessage برای یادداشت صوتی قابلیتی است که دوست دارید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

مانند تمام پتنت‌های اپل، هیچ راهی وجود ندارد که بدانیم آیا این شرکت هرگز این ویژگی را به صورت زنده تبدیل خواهد کرد یا خیر، اما مطمئناً چیزی شبیه به چیزی است که احتمالاً برای بسیاری جذاب خواهد بود و من قطعاً می‌توانم آن را در سخنرانی اصلی آیفون ببینم.