ثبت نام برای Apple Camp 2021 با فعالیت های جدید در فروشگاه و خانه باز می شود

قبل از همه‌گیری، Apple Camp توسط Creative Pros در Apple Store محلی شما میزبانی می‌شد. تابستان گذشته، همین تیم Creatives میزبان جلسات مجازی دوستانه 30 و 60 دقیقه ای بود. اکنون، اپل از بچه‌ها در فروشگاه استقبال می‌کند تا در یک جلسه دو ساعته، ویدیوهای کوتاه آی‌پد بسازند.

بچه ها را برای دو ساعت سرگرمی، تخیل و فیلمسازی به فروشگاه اپل ببرید. کمپینگ ها با استفاده از برنامه Clips در iPad، از ابتدا تا انتها ویدیوهای کوتاهی ایجاد می کنند. به آن‌ها نشان خواهیم داد که چگونه برنامه‌ریزی کنند، زوایا و جابه‌جایی‌ها را آزمایش کنند و با Memoji، برچسب‌ها، پوسترها و موارد دیگر فیلمشان را بدرخشند. کودکان گواهینامه و یک تی شرت کمپ برای بردن به خانه دریافت خواهند کرد. دستگاه ها ارائه خواهد شد.

شروع تابستان سالانه Apple Camp را نشان می دهد، مجموعه ای از فعالیت های عملی برای کمک به کودکان برای کشف خلاقیت. برای سال 2021، اپل با طیف جدیدی از تجربیات داخلی و خانگی برای جوانان بازگشته است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

کمپ سیب با استفاده از برنامه کلیپس، بچه ها را به سفرهای ویدیویی خلاقانه می برد. جلسات زنده در فروشگاه های منتخب اپل ارائه می شود راهنمای PDF با 30 فعالیت خلاق اضافی برای کودکان برای کاوش در هر نقطه در دسترس است. فعالیت های این برنامه برای کودکان 8 تا 12 سال در نظر گرفته شده است و ثبت نام رایگان است.

پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.

ثبت نام برای Apple Camp 2021 هم اکنون باز است و تعداد جلسات محدود است. می توانید ثبت نام کنید و اطلاعات بیشتری کسب کنید وب سایت اپل.

آزمایشگاه ویدیویی برای کودکان: ماجراجویی در فیلمسازی:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.