جانی آیو دیگر مشاور اپل نیست

Jony Ive روی توسعه محصولات نمادین اپل مانند iMac، iPod، iPhone، iPad و Apple Watch کار کرده است. پروژه های او به دلیل سبک مینیمالیستی خود به خوبی شناخته شده اند، که مطمئناً به اپل کمک کرد تا به جایگاهی که شرکت امروزی دارد دست یابد. گزارش‌های قبلی نشان داده‌اند که در سال‌های پایانی کار در اپل، آیو برای چندین دهه تحت هدایت تیم طراحی این شرکت قرار گرفته بود.

بر اساس این گزارش، جانی آیو دیگر مشاور اپل نیست.

در گزارشی جدید در مجله نیویورک تایمزتریپ میکل، روزنامه نگار و نویسنده فاش کرده است که جانی آیو دیگر مشاور اپل نیست. گزارشگر با استناد به دو منبع آشنا با این قرارداد می گوید که قرارداد مشاوره اپل با Jony Ive به پایان رسیده است، به این معنی که Ive دیگر هیچ نقشی – حتی حداقلی – در توسعه محصولات اپل ندارد.

هنگامی که جونی آیو اپل را در سال 2019 ترک کرد، اپل در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که این شرکت مشتری شرکت طراحی جدید آیو به نام LoveForm خواهد بود. از آن زمان، با وجود این شراکت، اپل هرگز فاش نکرد که جانی آیو در چه پروژه‌هایی مشارکت داشته است. آخرین محصول اپل که آیو امضا کرد، مک پرو 2019 بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


با این حال، این بدان معنا نیست که من قبل از پایان قرارداد با اپل کار نکردم. هانس زیمر، آهنگساز، در مصاحبه‌ای برای نمایش موسیقی اپل موزیک زین لو، فاش کرد که جانی آیو به اپل در طراحی هدفون بی‌سیم AirPods Max که در اواخر سال ۲۰۲۰ معرفی شد، کمک کرده است.

آیو و اپل از اظهار نظر خودداری کردند.

عشق جانی آیو از شرکت

قراردادی که درست پس از ترک اپل امضا شد، در چند هفته گذشته منقضی شد. آیو و اپل توافق کرده اند که آن را تمدید نکنند. با توجه را نیویورک تایمز منابع می گویند که برخی از مدیران اپل از مبلغی که این شرکت به آیو می پردازد «ناامید» بودند زیرا طراح استعدادهایی را از اپل برای شرکت خود استخدام کرد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

سال گذشته، شرکت Jony Ive، LoveForm، شراکت چند ساله خود را با شرکت‌های بزرگی مانند فراری و Airbnb اعلام کرد.

در مورد تیم طراحی اپل، این تیم در حال حاضر توسط Alan Dye (معاون طراحی رابط انسانی) و Evans Hankey (معاون طراحی صنعتی) رهبری می شود – که هر دو سال ها در اپل تحت نظارت Ive کار کرده اند.

برخی می گویند که محصولات اپل از زمانی که Jony Ive شرکت را ترک کرد به طرز چشمگیری بهبود یافته است. برای مثال، MacBook Pro ضخیم‌تر شد تا پورت‌های بیشتری را در خود جای دهد – در حالی که Jony Ive یک مک‌بوک بسیار نازک با یک پورت USB-C را نشان می‌داد.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا پایان همکاری اپل با Jony Ive تأثیر زیادی بر طراحی محصولات آینده مانند هدست واقعیت ترکیبی این شرکت خواهد داشت یا خیر.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Jony Ive طراح صنعتی مشهور در سال 2019 پس از بیش از 20 سال کار در این شرکت، نقش خود را به عنوان مدیر طراحی در اپل ترک کرد. من شرکت طراحی خود را راه اندازی کردم، اما او مشاور اپل باقی ماند. با این حال، به نظر می رسد که این مشارکت اکنون به پایان رسیده است.