جایگزینی باتری باید توسط مصرف کنندگان – اتحادیه اروپا “به راحتی” انجام شود

اهداف جمع آوری و بازیافت خاصی باید تعیین شود.

  • اهداف جمع آوری تا سال 2023 45 درصد، تا سال 2027 63 درصد و تا سال 2030 73 درصد برای باتری های قابل حمل و 51 درصد تا سال 2028 و 61 درصد تا سال 2031 برای باتری های LMT تعیین شده است.
  • حداقل سطوح کبالت بازیافت شده (16%)، سرب (85%)، لیتیوم (6%) و نیکل (6%) از ضایعات تولید و مصرف‌کننده باید در باتری‌های جدید مورد استفاده مجدد قرار گیرند.

برای اطلاع رسانی بهتر به مصرف کنندگان، باتری ها برچسب ها و کدهای QR حاوی اطلاعاتی در مورد ظرفیت، عملکرد، دوام، ترکیب شیمیایی و همچنین نماد “مجموعه جداگانه” خواهند داشت. […]

پس از درگاه‌های USB-C اجباری، فروشگاه‌های برنامه شخص ثالث، دسترسی به تراشه NFC آیفون و موارد دیگر، اپل ممکن است با یکی دیگر از الزامات قانونی اروپایی روبرو شود – این مورد در مورد تعویض باتری .

اپل قبلاً با تعدادی از الزامات قانونی اروپایی روبرو شده است که بر نحوه طراحی محصولات و اجرای خدمات خود تأثیر می گذارد.

یکی دیگر از لایحه های اتحادیه اروپا مورد توجه قرار گرفت PocketNow این است که از سازندگان دستگاه های الکترونیکی بخواهد که به مصرف کنندگان اجازه دهند به راحتی باتری را به تنهایی تعویض کنند. با این حال، به کسب و کارها اطلاع کافی داده می شود، زیرا این الزام تنها 3.5 سال پس از اجرایی شدن قانون لازم الاجرا می شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


تمام ضایعات LMT، EV، SLI و باتری های صنعتی باید به صورت رایگان برای کاربران نهایی، صرف نظر از ماهیت، ترکیب شیمیایی، وضعیت، نام تجاری یا منشأ آنها جمع آوری شوند.

بر اساس این قرارداد، تمامی فعالان اقتصادی که باتری‌ها را در بازار اتحادیه اروپا عرضه می‌کنند، به استثنای شرکت‌های کوچک و متوسط، ملزم به توسعه و اجرای «سیاست دقت لازم»، مطابق با استانداردهای بین‌المللی، برای مقابله با خطرات اجتماعی و زیست‌محیطی مرتبط خواهند بود. با تامین، فرآوری و تجارت مواد اولیه و مواد اولیه ثانویه.

همچنین شرکت ها از نظر قانونی ملزم به پذیرش و بازیافت باتری های قدیمی خواهند بود.

نمونه های دیگر شامل دسترسی به تراشه NFC آیفون توسط برنامه های بانکی شخص ثالث و فروشگاه های برنامه شخص ثالث است.

قبض تعویض باتری

اگر این قانون تصویب شود، اپل احتمالاً استدلال می کند که برنامه تعمیر سلف سرویس آن الزامات را برآورده می کند.

یک لایحه جدید، شرکت‌های الکترونیکی مانند اپل را ملزم می‌کند تا اطمینان حاصل کنند که مصرف‌کنندگان می‌توانند «به راحتی» باتری‌ها را خودشان خارج کرده و جایگزین کنند.

زمینه

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

سه سال و نیم پس از اجرایی شدن این قانون، باتری‌های قابل حمل در دستگاه‌ها باید به گونه‌ای طراحی شوند که مصرف‌کنندگان بتوانند به راحتی آن‌ها را جدا کرده و خودشان جایگزین کنند.

علاوه بر این، کمیسیون اروپا – که قوانینی را به پارلمان اروپا پیشنهاد می کند – باید ممنوعیت استفاده از باتری های قابل حمل غیرقابل شارژ را در نظر بگیرد. این گام شدیدتر بدون شک با استثناهای زیادی همراه خواهد بود و حتی انتظار نمی رود تا پایان دهه این امکان را به طور کامل در نظر بگیرد.

اپل احتمالاً از برنامه تعمیر سلف سرویس استناد می کند

انتظار می رود که این شرکت برنامه را به تمامی 27 کشور اتحادیه اروپا و همچنین خط تولید کامل خود گسترش دهد، اما اپل در حال حاضر در حال کار با توسعه های جغرافیایی و خط تولید است. با توجه به بازه زمانی، انطباق کامل ممکن به نظر می رسد – با فرض اینکه برنامه مطابق با نیاز “سهولت” تلقی شود.

مانند قانون شارژر، هدف کاهش ضایعات الکتریکی است.

یک مثال اخیر، استفاده اجباری از پورت‌های USB-C برای شارژ سیمی تا سال 2024 است تا با استفاده از شارژرهای مشابه برای تمام لوازم الکترونیکی مصرفی کوچک، ضایعات الکتریکی کاهش یابد. این در سال 2024 اجرایی خواهد شد و انتظار می‌رود اپل یک سال قبل با تعویض پورت لایتنینگ در آیفون‌ها با USB-C از آیفون 15 سال آینده پیروی کند. آی‌پدها و مک‌بوک‌ها را می‌توان از طریق USB-C شارژ کرد (اگرچه مک‌بوک‌های فعلی همچنین یک گزینه MagSafe جدید را پیشنهاد کنید).