جدول زمانی تاریخ 2023 اپل بر نقاط عطف نرم افزار تمرکز دارد

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برای سال 2023، من یک نسخه جدید طراحی کرده ام که بر روی آن متمرکز شده است نرم افزار که دستگاه های مورد علاقه ما را نیرو می دهد. این تاریخ‌ها همه چیز را از نرم‌افزار اولیه اپل گرفته تا جدیدترین و بهترین نسخه‌های macOS، iOS، iPadsOS و موارد دیگر را پوشش می‌دهند. این تقویم همچنین شامل طیف گسترده ای از عناوین نرم افزارهای اختصاصی، از iLife و iWork گرفته تا چیزهایی مانند Cyberdog و Rhapsody است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

سال گذشته، استفان هکت «تقویم سخت‌افزار اپل 2022» را راه‌اندازی کرد، یک تقویم دیواری فیزیکی با عکس‌برداری منحصربه‌فرد از محصول اپل و تاریخ‌هایی که نقاط عطف کلیدی در تاریخچه محصول اپل را برجسته می‌کند. اکنون هکت از تقویمی که برای سال 2023 پیشنهاد می کند، این بار با تمرکز بر تاریخچه نرم افزار اپل رونمایی کرده است.

این تقویم شامل عکاسی شخصی من از محصولات اپل است و هر ماه برخی از اعلان‌های نرم‌افزار اپل را در طول سال‌ها برجسته می‌کند. هر تقویم زمانی که با یک بند انگشتی یا سنجاق ساده به دیوار آویزان می شود، ابعادی 20 در 13 اینچ (50.8 x 33.02 سانتی متر) دارد.

این پروژه امروز از طریق Kickstarter راه اندازی شده است. تعهد 32 دلاری یا بیشتر، خود تقویم دیواری فیزیکی و همچنین یک بسته کاغذ دیواری دیجیتال و یک فایل تقویم قابل دانلود با تمام تاریخ های مهم را به شما می دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


تاریخ‌های تقویم تاریخ 2023 اپل از مواردی مانند انتشار macOS، iOS، iPadOS و موارد دیگر تا تاریخ‌های به یاد ماندنی برای iLife و iWork و حتی Cyberdog و Rhapsody متغیر است.

من یکی از تقویم‌های سخت‌افزاری 2022 اپل را در دفترم به دیوار آویزان کرده‌ام، و دیدن رویدادهای قابل توجه در تاریخ اپل برای هر ماه، همیشه سرگرم‌کننده است. عکاسی نیز شگفت‌انگیز و شگفت‌انگیز در آغاز ماه جدید است. عکاسی هرگز با مجموعه منحصر به فرد Hackett با بیش از 200 مک، به علاوه آی پادهای بی شمار، آیفون، آی پد، نیوتن و موارد دیگر ناامید نمی شود.