جدیدترین سایه‌های هوشمند سرینا با قابلیت HomeKit Lutron با بیش از 40 گزینه پارچه وارد بازار می‌شود.

[ad_1]

Lutron امروز با نسخه جدیدی از خط سایه های هوشمند قدیمی خود عرضه شد. سرنا هوشمند سایه های معماری لانه زنبوری با پشتیبانی HomeKit، بیش از 40 پارچه و زیبایی مدرن به روز را برای ایجاد طراحی سفارشی عالی برای فضای خود به ارمغان بیاورید.

Lutron جدیدترین سایه های هوشمند خود را امروز صبح عرضه کرد:

سایه‌های لانه زنبوری معماری هوشمند سرینا لوترون برای کسانی که به دنبال ایجاد بدون زحمت محیطی راحت‌تر و سفارشی‌سازی شده برای بازتاب سبک شخصی خود هستند، عالی است. این سایه‌های جدید با استفاده از همان فناوری سایه‌های هوشمند فوق‌العاده قابل‌اعتماد مانند بقیه خط سایه‌های Serena ساخته شده‌اند، در حالی که پیشرفت‌های قابل‌توجهی در پیچیدگی دکوراسیون و عملکرد مسدود کردن سایه ارائه می‌دهند.

سایه های لانه زنبوری معماری دارای نوارهای بالا و پایین جدید با رنگ سفارشی است که با پارچه سایه انتخابی شما مطابقت دارد و همچنین به ایجاد تا 99٪ مسدود کردن نور (برای سایه های خاموش) کمک می کند. پرده های به روز شده همچنین دارای اندازه سلول بزرگتر و براکت نصب جدید هستند.

را سایه های لانه زنبوری معماری هوشمند Serena در چهار مجموعه پارچه عرضه می شود و با انتخاب های خاموشی و فیلتر نور، بیش از 40 گزینه را ارائه می دهد. پرده های کاملا سفارشی را می توان در عرض تا 96 اینچ سفارش داد و به ارتفاع 104 اینچ می رسد و ثابت شده است که دقیق هستند.

برای پشتیبانی HomeKit، Alexa، Google Assistant و موارد دیگر، سایه‌های هوشمند Serena با Lutron جفت می‌شوند. پل هوشمند Caseta Wireless (به طور جداگانه ارائه می شود و برای سایه های Serena لازم نیست).

برای نگاهی دقیق به کنترل Serena Smart Shades با HomeKit، بررسی کامل ما را بررسی کنید:

سایه‌های لانه زنبوری معماری هوشمند سرینا به Smart Roller و Wood Shades می‌پیوندند و هم‌اکنون برای کسانی که در ایالات متحده و کانادا هستند منحصراً از طریق سفارش در دسترس هستند. وب سایت Lutron Serena و فروشندگان لوترون قیمت از 600 دلار برای رنگ سفارشی 3×5 شروع می شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی