جدیدترین فیلم کوتاه Apple Shot on iPhone 13 Pro، فرهنگ غذایی در سنگاپور را روشن می کند [Video]

این ویدئو نه تنها استفاده از حالت سینمایی و عکس‌های ماکرو – دو ویژگی کلیدی این گوشی جدید – را برجسته می‌کند، بلکه اپل ساخت این مستند را نیز منتشر کرده است که نشان می‌دهد چگونه می‌توان خلاق بود و به کاربران کمک می‌کرد تا مستندهای خود را با استفاده از آیفون 13 بسازند. دوربین حرفه ای

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به دیوید گلب، خالق میز آشپز در پشت صحنه آخرین مستند او، Poached، بپیوندید. ببینید چگونه ویژگی‌های درجه سینما آیفون 13 پرو به آن کمک کرد تا صحنه دستفروش سنگاپور را به معتبرترین شکل ثبت کند. برای فیلمبرداری مستند خود در iPhone 13 Pro الهام بگیرید.

در اینجا نحوه توصیف اپل آن است ویدیوی جدید:

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

مسابقه بزرگ و جاه طلبانه در آشپزخانه های کوچک، همه به نام غذای دستفروش محبوب سنگاپور – برنج مرغ. اپل مستندی درباره غرور و اعتقاد دستفروشان ارائه می دهد که در مورد مرکز غذای معروف Maxwell ساخته شده است. از خالق میز آشپز و کارگردان Jiro Dreams of Sushi، دیوید گلب. عکسبرداری در آیفون 13 پرو.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در کانال یوتیوب اپل، این شرکت در حال تبلیغ یک مستند کوتاه با عنوان است غیر قانونی. این ویدیو که با آیفون 13 پرو گرفته شده است، داستان دو رستوران برنج مرغ در سنگاپور را روایت می کند که در نبردی بین روش قدیمی و مدرنیزه شده برای پخت غذای محبوب این کشور قرار می گیرند.

در زیر می توانید اپل را بررسی کنید غیر قانونی مستند و ساخت آن شما چی فکر میکنید؟ آیا فکر می‌کنید آیفون‌های جدید ضبط ویدیوها و تولیدات بزرگ را آسان‌تر می‌کنند؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

اخیراً، شرکت کوپرتینویی نشان داده است که داشتن یک کارت اپل در تبلیغ شکلات خود چقدر آسان است. پیش از این، اپل ادامه سری Escape from the Office خود را منتشر کرد که نشان می داد چگونه محصولاتش می توانند به کارمندان کمک کنند تا از مک، آی پد، ایرپاد، آیفون 13 پرو و ​​غیره بیشترین بهره را ببرند.