جدیدترین گوشی های بازار کدامند؟ 9to5mac Farsi

با استفاده از تکنولوژی PWA در پلتفرم ها ، در مواقعی که کاربر آفلاین است ، تجربه ای سریع را ارائه می دهند. اما میتوان گفت که این مدل بهترین مدل گوشی سونی با عملکرد صوتی قوی است اما در این ردهی قیمتی، کارایی و امکانات چندان بالایی را ارائه نمیدهد. این بدنه ی زیبا در مقابل خط و خش مقاومت بالایی دارد و می توانید از اینکه چربی و گردوغبار به راحتی روی آیفون ایکس تاثیر نمی گذارد چون در مدل های قبلی زود چرکی میشد یا خط خش برمیداشت . آینده رنگهایی است که با نور حرکت می کنند.

در نهایت، در پایان هم باید تمامی پیچ ها، اتصالات و کانکتورهای جدا شده، بسته شوند. آیفون X با صفحه نمایش OLED 5.8 اینچی و بدون دکمه home رونمایی شد ، با حذف شدن دکمه هوم قابلیت سوایپ از پایین به بالا در آیفون ایکس اضافه شد و با بزرگ شدن صفحه نمایش و کم شدن حاشیه جذابیت خود را دو چندان کرد در واقع می توان گفت تنها در بالای صفحه قسمت کوچکی به دوربین جلو و سنسور های هوشمند تعلق گرفته است و تمامی فضا صفحه نمایش است که چشم ها را به خود خیره می کند OLED اولین بار برای آیفون X طراحی شده است که استاندارد های آیفون را به همراه دارد و با رنگ های دقیق و واقعی جذابیت آیفون ایکس را افزایش می دهد . این گزینه فقط زمانی لازم است که می خواهید فیلم ها را در 4K با سرعت 60 fps یا 1080p با سرعت 240 fps ضبط کنید. همچنین یکی دیگر از ویژگی های ایفون ایکس شارژر بی سیم است که کار را برای کاربران خود آسان کرده است . اگر یکی از قسمت های شارژر دچار آسیب شده بود آن را با قطعه اصلی دیگر تعویض کنید. باید توجه داشته باشیم که باتری موبایل بخش مصرفی هر گوشی را تشکیل می دهد.بعد از مدتی که از گوشی اچ تی سی خود استفاده می کنید باتری آن دچار افت می شود.و گوشی اچ تی سی شما نیاز به تعویض باتری جدید پیدا می کند.حتما باید از باتری های اصلی استفاده کنید باتری اچ تی سی اگر اصلی نباشد گوشی شما ممکن هست اسیب ببیند.

دوربین ایفون X دارای زوم اپتیکال و همچنین زوم دیجیتال تا 10 برابر برای عکس و 6 برابر برای فیلم ها است . این اسکلت ها وسایلی هستن که به انسان ها کمک می کنند بهتر، قوی تر و سریع تر حرکت کنند. این شبکه ها به شما کمک می کنند دوربین را با سطح زمین و اشیاء هدف در زمان عکس گرفتن به درستی تنظیم کنید. دکمه ها را هنگامی که لوگوی اپل روی صفحه نمایش داده شد رها نکنید و اجازه دهید Recovery Mode روی صفحه نمایش داده شود. همانطور که می دانید زمان عرضه آیفون 8 و آیفون 10 یا همان آیفون X در یک شب و همزمان با 10 سالگی اپل بود . دوربین های برجسته ای که این گوشی دارد یکی از جذابیت های منحصر به فرد آن است که برای آن دسته از کاربران که ظاهر گوشی را در نظر می گیرند یکی از برترین گزینه ها است. گوشی اپل آیفون ایکس طرح اصلی که شرکت اپل آن را آیفون ده صدا می زند بلاخره بعد از انتظار زیاد کمپانی اپل از محصول جدید خود رو نمایی کرد تا قبل از تولید و رونمایی شایعه های زیادی در فضای مجازی به گوش می خورد ولی بعد از رونمایی این شایعه ها واقعیت نداشتند البته فراتر از انتظار کاربران اپل بود بعد از این انتظار زیاد به نظر من ارزش داشت .

آیفون ایکس بصورت کامل از صفحه نمایش تشکیل شده است.دوربین جلو ، اسپیکر مکالمه و تجهیزات دیگر در یک بخش سیاه رنگ در بالای صفحه نمایش قرار دارد. با این وجود ، تنظیمات پیش فرض دوربین iPhone X شما ممکن است برای همه محیط ها مناسب نباشد ، بنابراین باید بصورت دستی تنظیم شود تا به بهترین وجه مناسب چراغ ها و محیطی باشد که در آن قرار دارید. وقتی این گزینه را انتخاب می کنید ، تمام فیلم ها و عکس ها به ترتیب در قالب های HEVC و HEIF ضبط می شوند. وقتی مطمئن هستیم که یک بازار قرار است متحول شود، سه راه برای سازگاری با آن داریم. یکی دیگر از مشخصات آیفون ایکس سنسور بزرگ تر و سریع تر 12 مگا پیکسلی است که لذت کیفیت عکاسی را برای شما به همراه دارد ، همینطور یک فیلتر رنگ جدید به همراه پیکسل عمیق تر به دوربین آیفون X افزوده شده است . در قسمت مشخصات گوشی هم کاملا اطلاعات نمونه اصلی نوشته شده. دو دوربین در قسمت پشت پوشی تعبیه شده است که در مدل طرح یکی از دوربین ها فعال می باشد و با سنسور هایی ۸.۰ مگاپیکسلی ساخته شده دو دوربین رو به پایین است که در مدل ۷ پلاس در کنار هم در یک خط بودن این یکی دیگر مواردی هستند که این گوشی را از سایر آیفون ها متمایز کرده است.

شرکت اچ تی سی در سال 1997 توسط چر وانگ و پیتر چو تاسیس شد و در حال حاضر حدود 20 هزار کارمند داره . بهطوریکه در اندازه ی ۵.۸ اینچ اش در حدود ۳۵۰ پیکسل را در هر اینچ جا داده است. وزن دستگاه حدود 174 گرم و ضخامت آن 7.7 میلی متر می باشد که باعث گردیده تا در زمان کار با گوشی iPhone X احساس خستگی نکنید. این گزینه به طور پیش فرض غیرفعال است اما با روشن شدن ، در رابطه با HDR کار می کند ، و نسخه های عادی و HDR تصاویر ضبط شده را نیز ذخیره می کند. از آنجایی که تصاویر و فیلم های ضبط شده در این قالب از اندازه کوچکتر هستند ، ممکن است برای مشاهده این پرونده ها در دستگاه های مختلف (به عنوان مثال Android یا Windows) به یک ابزار تبدیل یا یک برنامه شخص ثالث پشتیبانی شده نیاز داشته باشید. از لحاظ طراحی این گوشی ها شبیه سری Note سامسونگ میباشند. از آنجایی که انواع گوشی سامسونگ از دیرباز در بازار موجود بودند، تعمیر و یافتن لوازم جانبی این گوشیها به راحتی انجام میشود.

نوت 10 که به مراتب جدیدتر است با پردازنده snapdragon 855 عرضه شده و قدرت بالایی هم دارد، اما snapdragon 845 که درون نوت 9 جای دارد نیز همچنان جزو پردازندههای فوق قدرتی سامسونگ محسوب میشود. اول اینکه طبیعتا a22 کیفیت و قدرت صدای بالایی ندارد و دوم اینکه اگر موبایل را در حالت افقی در دست بگیرید مثلا برای بازی کردن، انگشتان شما روی اسپیکر را میپوشاند و جلوی پخش صدا را میگیرد. از نظر سخت افزاری هم این گوشی از cpu Quad Core ساخته شده با فرکانس شبکه ۱.۵گیگاهرتزی و رام ۱.۵ گیگاباتی که برای برنامه و بازی های سنگین جوابگو می باشد در کارکرد هم سرعت بالای دارد . یکی دیگر از قابلیت های آیفون ایکس اضافه کردن حالت های واقعی به بازی ها و برنامه ها است . سایت دیدنگار تمام گوشی های موبایل خود را با مشخصات کامل در اختیارتان قرار می دهد و می توانید با بررسی آن ها مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. همچنین این نمایشگر تقریبا تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است و این مورد در کنار لبه های براق قاب اصلی جلوه ای لوکس به آیفون ۱۰ طرح اصلی داده است.

قابلیتهای ماشین لرنینگ روز به روز بیشتر میشود. کمپانی اپل ادعا می کند باتری گوشی آیفون 10 یا همان ایفون X تا 2 ساعت بیشتر از آیفون 7 توانایی نگه داشتن باتری را دارد و در مدت 30 دقیقه نصف باتری شارژ می شود . از نظر سخت­افزاری هم این گوشی از تراشه­ی جدید A12 بهره می­برد که در آن پردازنده­ای ششهستهای و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوهبر کارهای معمول، از قابلیت­های جدید واقعیت مجازی که اپل این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. طرفداران محصولات اپل در روز معرفی سری گوشیهای جدید این شرکت با محصولاتی روبرو شدند که در ظاهر (به جز تغییر در تعداد سنسور دوربین) تغییر خاصی را در خود نداشتند یا حتی به عقیدهی برخیها زشتتر شده بودند. اگر گوشی iphone x شما کاملا ناگهانی و بدون هیچ علت خاصی خاموش شده و روشن نمی شود، ممکن است علت مشکل اختلالات نرم افزاری باشد. توجه داشته باشید هزینه ارسال کالا به عهده کاربران راننده اسنپ است. موبایل های سری آنر نیز توسط دو شرکت «یاس جهان» و «تجارت بزرگمهر» در اختیار کاربران قرار می گیرد. با اینکه گوشی های آیفون در ایران دارای محدودیت ها و مشکلاتی به خصوص در ایران همراه است اما باز هم هستند افرادی که علاقمند به استفاده از تلفن های آیفون باشند ، اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محدودیت های آیفون هستید ، می توانید مقاله مشکلات آیفون در ایران هیواتک را بررسی فرمایید.

از دیگر تغییرات که از همه مهمتر است حذف کلید خانه که به نظر اپل دیگر نیازی به آن احساس نمی شود از دیگر ویژگی-های جدید این گوشی هستند. گوشی اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس با Snapdragon 720G رسما معرفی شده است. با کلیک بر لینک و یا از طریق اپلیکیشن زودکمک، می توانید درخواست تعمیر موبایل اچ تی سی را به صورت آنلاین ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. دوربین اصلی قابلیت فیلمبرداری 1080 با 30 فریم بر ثانیه هم داره که کار راه اندازه. در سال 2013 هر جا رو که نگاه کنی تکنولوژی رو می بینی و دنیا به سمتی داره پیش میره که آدما به طور ناخودآگاه درگیر تکنولوژی هستن .

او درباره تکنولوژی VR میگوید: «دیدن آناتومی و انجام عمل جراحی پیش از آنکه این بچه ها را واقعا در معرض هرگونه خطری قرار بدهیم سایت 9to5mac عالی است. دقت رنگ این نمایشگر واقعا بینظیره و همه رنگها رو همونجوری که هستن نشون میده که باعث میشه فیلم دیدن توی این نمایشگر بزرگ خیلی لذت بخش باشه. این نمایشگر رزولوشن بسیار بالایی دارد؛ بهطوریکه در اندازه­ی 6.5اینچیاش، حدود 458 پیکسل را در هر اینچ جا داده است که میزان بسیار مطلوبی است. در مورد رنگ بندی ایفون ایکس شرکت اپل آن را در دورنگ ارائه کرد مشکی و سفید که هر کدام با توجه به تغییر خصوصیات ظاهری در ایفون X از جذابیت بالایی بر خوردارند ، در ادامه ویژگی های آیفون X را برای شما دوستان عزیز شرح می دهیم . NLP (natural language processing) یا پردازش زبان طبیعی یکی از محبوب ترین ابزارهای مورد استفاده برای اطلاعات خودکار است.

برنامه های پیشفرض iOS کاربردی هستن و برای شروع کافی؛ ولی شما میتونید از میلیون ها نرم افزاری که اپل براتون توی App Store قرارداده هم استفاده کنید. تایید هویت از چهره یا همان فیس آی دی قابلیت جدیدی است که اپل جایگزین حسگر اثر انگشت در آیفون X کرده است به طوری که چهره شما رمز عبور شما است و اپل ادعا دارد که فیس آی دی بسیار ایمن تر از حسگر اثر انگشت است و شما می توانید حتی در سامانه های پرداختی مانند apple pay نیز از فیس آی دی استفاده کنید . فیس آی دی در ایفون X به دلیل قابلیت شناخت سازگاری دستگاه آیفون ایکس با تغییرات ظاهری در طول زمان سازگار می شود و توانایی تشخیص چهره شما را حتی هنگامی که تغییر کرده اید هم دارد . بسته به نیازهایی که دارید و تجربیات قبلی که از استفاده از گوشی خودتان داشته اید می توان میزان حافظه داخلی که به آن نیاز دارید را هم تشخیص دهید. بسته به هدف و مخاطب هدف فیلم ، ظرفیت ذخیره سازی آیفون ( 64 یا 254 گیگابایت) و مدت زمان ویدئویی که مایل به ضبط آن هستید ، می توانید کیفیت ضبط مورد نظر خود را انتخاب کنید، راهنمای واحد موجود در قسمت پایین پنجره Record Video را می توان برای انتخاب وضوح مناسب برای ضبط شما استفاده کرد.

آیفون X آخرین سری آیفون است که در 13 سپتامبر ( 21 شهریور ) ، در تالار استیو جابز از آن رونمایی شد . از آنجا که دوربین آیفون X را می توان در حالت های مختلف مانند پرتره ، مربع ، ویدئو و غیره تنظیم کرد ، با فعال کردن این گزینه اطمینان حاصل می شود که آخرین حالت دفعه بعد که برنامه Camera را اجرا می کنید انتخاب شده باشد. حالت پرتره تصویر شما را واضح و تصویر پشت سر شما را مبهم وتا می کند تا جذابیت تصویر شما را افزایش دهد . یکی دیگر از قابلیت های جدید پرتره نورپردازی بسیار عالی قابل تنظیم است که افکت های جذابی را برای شما تولید می کند . که نصبت به مدل های پیشین و مدل های طرح موجود در بازار کیفیت بسیار بالاتری دارد و تفاوت به واضحی قابل دید است . نمیتوان قدرت را در لویتان دولت دید و نمیتوان باور داشت که با به دست گرفتن آن میتوان بهشت خلق کرد. با این وجود اگر قصد دارید از قابلیتهای منحصربفردی چون ضبط ویدیوهای 4K با نرخ 120 فریم بر ثانیه، استریم لایو محتوا و فوکوس خودکار فوق سریع برای ثبت صحنههای ورزشی استفاده کنید، دوربین پرچمدار جدید سونی میتواند شما را کاملا راضی کند.

گام اول : تکنولوژی را پیشبینی کنید. جدیدترین گوشیهای اپل کدام هستند و چگونه قیمت و مشخصات آنها را مقایسه کنم؟ همانطور که می دانید عدد 10 به زبان یونانی X است خانوانده اپل آیفون X را آیفون 10 می دانند و به همین دلیل به همراه آیفون 8 در جشن 10 سالگی اپل از آیفون ایکس رونمایی کردند . همچنین طراحی ایفون x به گونه ای است که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است . پشت گوشی آیفون ایکس همانند 6 سال پیش از شیشه ای با مقاومت بسیار بالا استفاده شده است و قاب دور گوشی آیفون x از فولاد ضد زنگ و ضربه ساخته شده است . ویژگی دیگر مجهز بودن آیفون XS Max به حسگر تشخیص چهره است. همانطور که گفتیم دوربین TrueDepth برای تشخیص فیس آی دی تعبیه شده است و بیش از 30 هزار نقطه نامرئی را برای ایجاد یک تصویر دقیق از چهره شما تحلیل و طراحی می کند به صورتی که درصد خاطای آن یک در میلیون است .

در صورت خرابی موتور ویبره، تیم تعمیر گوشی اچ تی سی، این بخش را تعویض می کنند تا مشکل برطرف شود. شاید روزی 32 گیگابایت فضای خیلی زیادی در یک گوشی محسوب میشد، اما اکنون به لطف پشتیبانی دوربین گوشیها از فیلمبرداری 4K و یا حتی 8K و همچنین حجیم شدن اپلیکیشنها و بازیهای گرافیکی، حتی 64 گیگابایت هم کافی نیست و کاربران ترجیح میدهند هنگام خرید گوشی حافظه 128 گیگابایت به بالاتر را انتخاب کنند. شما با انتخاب و خرید مدلهای مختلف گوشی شیائومی که دارای باتریهایی با ظرفیت بالای 5000 mAh و پشتیبانی از شارژ سریع را دارند، میتوانید برای مدت زمان بیشتری بدون نگرانی از گوشی هوشمند خود استفاده کنید و هیچ استرسی برای تمام شدن باتری و مدت زمان فول شارژ شدن آن نداشته باشید. دوران بسیار سختی بود، اما یاد گرفتم وقتی شرکتها جرات مواجه شدن با اختلالات بازار را ندارند، چه اتفاقی برای آنها رخ میدهد. وقتی این گزینه را انتخاب می کنید ، فیلم ها و عکس ها به ترتیب در قالب های H.264 و JPEG ضبط می شوند. پس می توان گفت که قیمت این گوشی ها به نسبت کیفیت بسیار عالی می باشند . جلوه خیره کننده تمام صفحه، ظاهری کاملاً متفاوت به iPhone X نسبت به مدل های قبلی iPhone دارد.

مورد دیگر مجهز شدن آیفون ۱۰ به حسگر تشخیص چهره است که البته این یک حالت نرم افزاری دارد در نمونه طرح حساسیت آن پایینتر از نمونه اصلی هست و احتمال اشتباه در باز کردن چهر وجود دارد ولی شرکت اپل با گذاشتن و امکان نصب قفل های دیگر این خطا را جبران کرده . با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی،در دوران شیوع ویروس کرونا شرکت های صاحب نام و بزرگ امورات و جلسات خود را به صورت دورکاری برگزار می کنند.این مهم در سایه فناوری های بروز است که امکان پذیر است که لازمه آن اینترنت پر سرعت و توسعه فناوری است.مزایای دورکاری برای کارمندان اینگونه شرکت ها زیاد است که از جمله ی آنها می توان به بستن قراردادهای کاری و ارسال مدارک مورد نیاز به صورت آنلاین است.دورکاری این امکان را فراهم ساخته است که افراد با ماندن در خانه هم به قطع زنجیره ویروس کرونا کمک کنند و هم منازل خود را ترک نکنند.با اجرای این گونه طرح ها به طور چشمگیری آمار مرگ و میر کاهش می یابد. این اولین بار است که این حجم از پیکسل در اینچ و همچنین ابعاد در نمایشگر آیفون ها طرح اصلی استفاده شده است.

درواقع ساخت یک تکنولوژی، مهار و کنترل یا قابل پیشبینی کردن یک شیء است. به عبارت دیگر ، در وسط یک جلسه ضبط ، دوربین از عقب به جلو یا برعکس قابل تغییر نیست. دوربین اصلی (واید) 64 مگاپیکسل و دوربین فوق عریض (اولتراواید) 8 مگاپیکسل است. یکی از نکات مهم در تنظیمات دوربین گوشی آیفون x گزینه شبکه است ، این گزینه در صورت فعال بودن ، خطوط شبکه را در قاب دوربین نشان می دهد. شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه مدنظرتان از طیف گسترده ای از امحصولات سامسونتگ موجود در فروشگاه اینترنتی فونر انتخاب خودتان را انجام دهید. این گوشی تاشو همچنین به یک صفحه نمایش ثانویه ۱.۹ اینچی AMOLED نیز مجهز شده است و OneUI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ را اجرا میکند. با پشتیبانی از ارائهدهندگان خدمات درمانی از طریق الگوهای پیشبینی تکنولوژی یادگیری ماشینی، متخصصان میتوانند بهصورت همزمان اتفاقاتی مانند سکته مغزی، سرطان یا حملات قلبی را پیشبینی کنند و از همان مراحل اولیه اقدامات درمانی لازم را انجام بدهند.» از طرف دیگر، «آندری یانکو» موسس و مدیرعامل شرکت Halo Industries در همین زمینه گفته است: «در سال آینده میلادی شاهد آغاز تغییر گسترده در تمرکز از نرمافزارها به سمت نوآوریهای مبتنی بر علم، خواهیم بود.