جریمه های ضد انحصار اپل و آمازون توسط دادگاه ایتالیا لغو شد

آمازون در بیانیه ای اعلام کرد که از تصمیم دادگاه استقبال می کند. مرجع ضد انحصار از اظهار نظر خودداری کرد، در حالی که اپل بلافاصله اظهار نظر نکرد.

مبنای این تصمیم هنوز اعلام نشده است و اپل در زمان نگارش این مطلب اظهار نظری نکرده است.

جریمه های آنتی تراست اپل و آمازون

شاید تیم در مکان های بالا دوستانی داشته باشد…

با این حال، فروشندگان کوچکتر شکایت کرده اند که این کار تجارت آنها را کاملاً نابود می کند، زیرا شرایط لازم برای تبدیل شدن به یک فروشنده مجاز شامل حجم فروش به میلیون ها دلار است.

بر اساس سندی که روز دوشنبه منتشر شد، یک دادگاه اداری ایتالیا جریمه ای را که توسط مقام ضد انحصار این کشور برای غول های فناوری آمریکایی اپل (AAPL.O) و آمازون (AMZN.O) به اتهام تبانی وضع شده بود، لغو کرد. […]

این پرونده به سال 2018 برمی گردد، زمانی که دو شرکت به توافقی چند کشوری دست یافتند تا فروش محصولات اپل و بیتز را به نمایندگی های مجاز اپل محدود کنند. این معامله منجر به ایجاد یک فروشگاه رسمی اپل در آمازون شد.

تحقیقات ضد انحصار اپل و آمازون در ایتالیا در سال گذشته، دو شرکت را به دلیل تثبیت قیمت ها مجرم دانستند و آنها را 225 میلیون دلار جریمه کردند. هر دو شرکت اعتراض کردند و دادگاه اکنون این جریمه ها را لغو کرده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این قرارداد شامل ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، ژاپن و هند می شود. سه تا از این کشورها – آلمان، ایتالیا و اسپانیا – تحقیقات ضد انحصاری را آغاز کرده اند. رگولاتورهای ایتالیایی این دو شرکت را در زمینه تثبیت قیمت ها مقصر دانستند و اپل 134.5 میلیون یورو و آمازون 68.7 میلیون یورو جریمه شدند.

اکنون توسط دادگاه لغو شده است

مبنای این تصمیم هنوز اعلام نشده است، اما این دو شرکت استدلال کرده بودند که هدف اصلی آنها توقف فروش محصولات تقلبی – به ویژه کابل ها و شارژرها – و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان است.

اپل در سال 2016 اعلام کرد که آزمایشات خود نشان داده است که نزدیک به 90 درصد از آجرهای برق و کابل‌های لایتنینگ که ادعا می‌کنند اصل هستند، واقعا جعلی بوده‌اند و یک فروشنده خاص، Mobile Star، مسئول تعداد قابل توجهی از آنهاست.

دلیل ذکر شده این بود که گاهی اوقات تشخیص اینکه چه کسی واقعاً یک محصول را می فروشد و اینکه آیا آن اصیل است یا خیر دشوار بود. تمامی محصولات فروخته شده در فروشگاه رسمی دارای گواهی اصالت هستند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در اوایل سال جاری، به دلیل “خطای دفتری” در اولین محاسبه، این جریمه در مجموع به 173.3 میلیون یورو کاهش یافت. ادامه مطلب

خلاصه رویترز گزارش حاکی از آن است که این جریمه اکنون لغو شده است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی