جلسات Apple Camp به فروشگاه‌های خرده‌فروشی بازمی‌گردد

ثبت نام کمپ اپل اکنون باز است

ما نمی توانیم منتظر باشیم تا اردونشینان و خانواده هایشان با یادگیری از اعضای تیم ما و یکدیگر در طول کمپ اپل، تخیل خود را روشن کنند. این برنامه ویژه در 20 سال گذشته فضایی برای ارتباط و یادگیری در فروشگاه های ما در سراسر جهان فراهم کرده است و ما هیجان زده هستیم که دوباره میزبان این تجربیات باشیم.

برنامه Apple Camp 20 سال است که وجود دارد و اکنون فرمت های دو ساعته را ارائه می دهد. شرکت کنندگان این شانس را خواهند داشت که کمیک دیجیتالی خود را در مورد “حفاظت و جشن گرفتن از سیاره” بسازند.

جلسات در داخل و خارج از خانه برگزار می شود و اپل آی پدها را برای جلسه ارائه می دهد. این یک فرصت عالی برای کودکان و والدین است تا از کارشناسان اپل یاد بگیرند و با جامعه محلی شما ارتباط برقرار کنند. Apple Camp همچنین یک راهنمای اردوگاه قابل دانلود با 20 فعالیت iPad در خانه ارائه می دهد.

پس از رویاپردازی داستانی در مورد محافظت از سیاره، افراد کمپینگ و خانواده‌هایشان یک آی‌پد را بیرون می‌برند تا از محیط اطراف خود الهام بگیرند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Creative Pros کسب و کار جدید Apple Camp را رهبری خواهد کرد، آزمایشگاه هنر: ماجراجویی کارتونی با خانواده شما. کودکان 8 تا 12 ساله می توانند از iPad Pro برای کشیدن و اضافه کردن برچسب به کمیک های خود استفاده کنند.

اپل در حال بازگرداندن برنامه‌های اجتماعی رایگان به مکان‌های خرده‌فروشی در سراسر جهان است. کمپ اپل بازگشته است در فروشگاه های اپلارائه جلسات رایگان برای کودکان و خانواده ها هر هفته از 20 ژوئن تا 31 اوت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

دیر اوبراین، معاون ارشد خرده فروشی + افراد در اپل