حالت فوکوس در iOS 16: راهنمای آیفون

پشتیبانی از فیلتر فوکوس در حال حاضر شامل تقویم، نامه، پیام‌ها و سافاری به همراه دو فیلتر سیستم برای حالت کم مصرف و حالت تاریک است.

حالت فوکوس در iOS 16 Synthesis

همانطور که در بالا ذکر شد، یک راه خوب برای تغییر خودکار صفحه‌های قفل سفارشی، تنظیم آنها با حالت‌های فوکوس و زمان‌بندی یا استفاده از فعال‌سازی هوشمند است.

یک صفحه اصلی سفارشی (صفحه اصلی) برای حالت فوکوس تنظیم کنید

آیا در مورد بهبودهای جدید حالت فوکوس با iOS 16 هیجان زده هستید؟ بیشتر منتظر چه چیزی هستید؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

درباره iOS 16 بیشتر بدانید:

در iOS 16، اکنون می توانید:

  1. یک حالت فوکوس را با صفحه قفل خود مرتبط کنیدس
    • فشار طولانی در صفحه قفل شما > فوکوس را فشار دهید در نزدیکی پایین، اکنون حالت فوکوس را برای پیوند به صفحه قفل خود انتخاب کنید
    • یا می توانید به تنظیمات > فوکوس > فوکوس را انتخاب کنید > انتخاب کنید چیدن از در بخش «سفارشی کردن صفحه‌ها»
    • می‌توانید حالت‌های فوکوس مختلف را به صفحه‌های قفل سفارشی مختلف اختصاص دهید، سپس به سرعت بین آنها سوئیچ کنید تا به طور خودکار بین حالت‌های فوکوس جابه‌جا شوید.
    • اگر حالت‌های فوکوس مختلف را برنامه‌ریزی کنید یا از فعال‌سازی هوشمند استفاده کنید، صفحه قفل اختصاص داده شده شما نیز با تغییر حالت‌های فوکوس تغییر می‌کند.
  2. یک صفحه اصلی سفارشی برای حالت فوکوس تنظیم کنید
    • به تنظیمات > فوکوس > فوکوس > را انتخاب کنید را انتخاب کنید در قسمت “سفارشی کردن صفحات” برای گزینه میانی برای تنظیم یک صفحه اصلی سفارشی
    • اکنون می توانید بین پیشنهادات هوشمند برای صفحه اصلی یا صفحه موجود یکی را انتخاب کنید، سپس می توانید آن را سفارشی کنید.
    • همچنین می‌توانید چهره‌های اپل واچ سفارشی را برای پیوند به حالت‌های فوکوس تنظیم کنید
  3. فیلترهای فوکوس
    • به تنظیمات > فوکوس > فوکوس را انتخاب کنید
    • انگشت خود را به پایین بکشید و ضربه بزنید یک فیلتر اضافه کنید
    • فیلترهای خود را انتخاب کنید و فشار دهید برای اضافه کردن وقتی آنها را شخصی کردید

یک حالت فوکوس را با صفحه‌های قفل مرتبط کنید

توجه داشته باشید: اگر اصلا از حالت فوکوس استفاده نکرده اید، به این آدرس بروید برنامه تنظیمات > برای تمرکز و فشار دهید + نماد در گوشه سمت راست بالا برای پیکربندی برخی – فرآیند جدید شفاف تر و بصری تر است.

این ویژگی ارزشمندی است که به شما کمک می‌کند فقط بر روی برنامه‌هایی که برای یک حالت فوکوس می‌خواهید متمرکز بمانید – همچنان می‌توانید به همه برنامه‌های خود دسترسی داشته باشید، اما تنها صفحه برنامه‌ای که در حالت فوکوس تعریف‌شده مشاهده خواهید کرد، همان چیزی است که شما با صفحه اصلی سفارشی تعریف می کنید.

حالت فوکوس در iOS 16 2

پس از انتخاب یک «صفحه اصلی» پیشنهادی جدید یا موجود، می‌توانید روی «ویرایش برنامه‌ها» در پایین ضربه بزنید تا آن را سفارشی کنید.

حالت فوکوس در iOS 16 3

همین مراحل را تکرار کنید تا حالت فوکوس پیوندی خود را تغییر دهید یا حالت‌های فوکوس را به سایر صفحه‌های قفل اضافه کنید. همچنین می توانید آنها را از تنظیمات > فوکوس تغییر دهید.

iOS 16 در حال حاضر در نسخه بتای عمومی رایگان یا پولی برای توسعه دهندگان در دسترس است. در راهنمای جامع ما درباره نصب iOS 16 بیشتر بدانید.

حالت فوکوس در iOS 16: نحوه سفارشی سازی با صفحه قفل، صفحه اصلی، فیلترها

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


شير آب برای اضافه کردن در گوشه بالا سمت راست، آن را به عنوان صفحه اصلی برای حالت فوکوس تنظیم کنید. همچنین می توانید انتخاب کنید که یک چهره برای Apple Watch خود با حالت فوکوس پیوند داده شود.

فیلترهای فوکوس

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

حالت فوکوس در iOS 16 طراحی جدیدی را برای راه‌اندازی و سفارشی‌سازی به ارمغان می‌آورد که شروع به کار و ادامه آن را یکپارچه‌تر می‌کند.

و سه ویژگی جدید اصلی برای حالت فوکوس شامل پیوند دادن آنها به صفحه‌های قفل آیفون مختلف، راه‌اندازی صفحه اصلی سفارشی و فیلترهای فوکوس جدید است تا پیگیری موارد مهم را آسان‌تر از همیشه کنید.

همانند iOS 15، همچنان می‌توانید فعال‌سازی هوشمند (اتوماسیون) را برای حالت‌های فوکوس پیکربندی کنید. و اگر می خواهید حالت فوکوس را به صورت دستی فعال یا غیرفعال کنید، سریع ترین راه برای انجام این کار باز کردن مرکز کنترل و ضربه زدن روی نماد دایره در کنار حالت فوکوس است.

همراه با توانایی ایجاد صفحه‌های قفل آیفون سفارشی با iOS 16، حالت فوکوس برخی ارتقاءهای مفید را دریافت می‌کند که راه‌اندازی آن را آسان‌تر، انعطاف‌پذیرتر و قدرتمندتر می‌کند. ویژگی‌های جدید عبارتند از فیلترهای فوکوس، امکان اتصال حالت‌های فوکوس به صفحه‌های قفل خاص، تنظیم یک صفحه اصلی سفارشی و موارد دیگر. در اینجا نگاهی مفید به نحوه استفاده از حالت فوکوس در iOS 16 داریم.

در اینجا تخصیص یک حالت فوکوس به یک صفحه قفل سفارشی به نظر می رسد:

حالت فوکوس در iOS 16 1

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی