حساب پس انداز پربازده اپل تنها در چهار روز 1 میلیارد دلار سپرده جذب کرد

حساب پس انداز اپل کارت توسط گلدمن ساکس اداره می شود که شریک اپل در خود اپل کارت نیز می باشد. این حساب 4.15 درصد سود پرداخت می کند که به طور قابل توجهی بالاتر از میانگین صنعت است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

این گزارش به نقل از دو منبع ناشناس می گوید که حساب پس انداز اپل کارت در روز راه اندازی 400 میلیون دلار سپرده جذب کرده است. طی سه روز بعد، این مبلغ به نزدیک به 1 میلیارد دلار سپرده افزایش یافت.

حساب پس انداز اپل کارت دو هفته پیش بود، و به نظر می رسد داغ شروع شده است. گزارشی جدید از فوربس امروز گزارش می دهد که حساب پس انداز کارت اپل تنها در چهار روز اول نزدیک به 1 میلیارد دلار سپرده جذب کرده است.

طبق گفته‌ها، هر دو اپل و گلدمن ساکس وقتی در مورد این اعداد سؤال شد از اظهار نظر خودداری کردند فوربس. در نهایت زمانی که گلدمن ساکس درآمدها و اسناد نظارتی مربوط به پرونده را گزارش کند، احتمالاً جزئیاتی در مورد حساب پس انداز اپل کارت خواهیم شنید. با این حال، بعید است که اپل جزئیات خاصی را فاش کند.

به عنوان فوربس گزارش توضیح می‌دهد، این فقط برای هفته اول در دسترس بودن قابل‌توجه است، به‌ویژه وقتی به یاد داشته باشید که حساب پس‌انداز کارت اپل فقط برای کاربران اپل کارت در دسترس است. این موفقیت همچنین در بحبوحه “رقابت بین موسسات مالی برای جذب و حفظ سپرده‌ها پس از ورشکستگی بانک‌ها” به دست آمد.

شانس را دنبال کنید: توییتر، اینستاگرامو ماستودون

از نظر شماره حساب های خام، این گزارش می گوید که تا پایان هفته راه اندازی بیش از 240000 حساب افتتاح شده است. این نشان دهنده میانگین موجودی حساب کمی بیش از 4000 دلار در پایان هفته راه اندازی است. برای زمینه بیشتر، مانده حساب های پس انداز اپل کارت نمی تواند از سقف بیمه FDIC 250000 دلار تجاوز کند.