حسگر امنیتی Netatmo: پشتیبانی از HomeKit، Matter و Thread

[Dual sensors] ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد، اما اگر گزینه‌های اتوماسیون بالقوه را در نظر بگیرید، زمانی که حسگر تماسی تشخیص می‌دهد که شما در داخل خانه هستید و نه بیرون، می‌توانید اتوماسیون‌هایی ایجاد کنید که هنگام خروج از خانه متفاوت از زمانی که به خانه می‌رسید کار کنند. .

اگر تعجب می‌کنید که چرا ممکن است به یک آشکارساز CO مجهز به HomeKit نیاز داشته باشید، به آن اجازه می‌دهد تا اتوماسیون‌هایی را فعال کند، مانند تغییر همه چراغ‌ها به حداکثر روشنایی برای تسهیل تخلیه. همچنین می تواند زمانی که از خانه دور هستید به شما هشدار دهد، بنابراین می توانید به اعضای خانواده اطلاع دهید که بیرون از خانه بمانند.

به این موارد اضافه کنید که حسگر حرکت، بسته به مکانی که قرار می گیرد، می تواند اتوماسیون های معمولی را که از آن انتظار می رود انجام دهد، در این صورت واقعاً آن را به دستگاهی جذاب تر تبدیل می کند. […]

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

هدف یک حسگر امنیتی جدید Netatmo ارائه حداکثر سازگاری در سطح سخت افزار و نرم افزار است.

اخبار هوم کیت نشان می دهد که داشتن دو راه برای تشخیص باز یا بسته شدن در یا پنجره می تواند اتوماسیون ها را قدرتمندتر کند.

را حسگر امنیتی Netatmo اضافه خواهد شد دامنه رو به رشد شرکت دستگاه‌های خانه هوشمند، از جمله آشکارساز مونوکسید کربن که چند ماه پیش اعلام شد. همانطور که در آن زمان اشاره کردیم، سازگاری HomeKit می تواند امنیت را نسبت به آشکارسازهای معمولی گنگ افزایش دهد.

هنوز در مورد قیمت یا در دسترس بودن آن صحبتی نشده است، اما انتظار می رود که برای دستگاه مبلغی پرداخت کنید.

ویدیوی تبلیغاتی Netatmo در زیر، زمان بیشتری را صرف صحبت در مورد مزایای پشتیبانی Thread و Matter می کند تا خود آشکارساز.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه یا قیمت مشخصی وجود ندارد، اما بعید به نظر می رسد که قیمت آن به اندازه یک سنسور حرکتی Aqara باشد، اگرچه اگر قیمت آن نسبت به قیمت سنسورهای حرکتی و تماسی Aqara باشد، ممکن است ارزش اضافی را داشته باشد.

این نرم افزار به همان اندازه انعطاف پذیر است: سنسور از Thread و Matter هم پشتیبانی می کند، دومی به این معنی است که با HomeKit نیز سازگار است.

در بخش سخت افزاری، دستگاه دارای دو سنسور در یک است که حسگر تماس درب/پنجره را با یک آشکارساز حرکت ترکیب می کند.