خدمات شبکه کامپیوتری در تهران خدمات شبکه تهران

شرکت های بزرگتر معمولا یک بخش فناوری اطلاعات و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری اختصاصی دارند که هنگام به وجود آمدن هرگونه مشکلی در شبکه برای حل و پشتیبانی آن در دسترس مجموعه می باشند. با این حال کسب و کارهای در حال رشد همیشه قادر به پرداخت هزینه های یک تیم پشتیبانی شبکه مختص خود نیستند. متخصصین و کارشناسان گروه فناوران پارسه توانایی و دانش لازم جهت کمک در خصوص مشاوره، طراحی، برنامه‌ریزی و پیاده سازی ارتباط تجهیزات شبکه با تکنولوژی‌های متفاوت را دارند. برای مثال ارتباطات تلفنی تحت شبکه ، شبکه‌های کامپیوتری کابلی، بدون کابل و فیبرنوری، دوربین‌های مداربسته تحت شبکه جهت نظارت، ارتباطات اینترنتی و غیره. همچنین توانایی در نگهداری مراکز داده، سرورها، کلاینت‌ها جهت بهره‌برداری مناسب شرکت‌ها و مجموعه‌های گوناگون در تهران و حومه با تعرفه‌های متنوع و استاندارد به طوری که همیشه در دسترس باشد و برای شرکت‌های کوچک نیز مقرون به‌صرفه باشد. با افزایش حملات سایبری به شرکت ها و سازمان ها و آلوده شدن سرورها به ویروس های باجگیر که اخیرا خبرهای آن را زیاد می شنویم ، خدمات امنیتی شبکه به یکی از مهم ترین نیاز شرکت های تجاری تبدیل شده است که از خدمات شبکه استفاده می‌کنند.

به این صورت شما می‌توانید متوجه شوید که کارمندان یا کسانی که از کامپیوتر های شبکه استفاده می‌کنند در حال انجام چه کاری هستند همچنین می‌توان برای دادن آموزش به گروهی از کارمندان با نمایش دادن محتویات صفحه نمایش خود به آن‌ها استفاده کرد. در این فاز پس از اصلاح و بهبود وضعیت شبکه و سیستم ها اقدام به مقایسه و تهیه گزارشی از اقدامات صورت گرفته شامل تجهیزات ارتقا داده شده، سرویس های جدید، سیستم ها و سرویس های بروز رسانی شده و سایر اقدامات کرده. این راه‌حل‌ها حاصل تجربه سال ها در زمینه شبکه و خدمات مربوطه می‌باشد که از اهمیت خاصی دردنیا امروزی برخوردار می‌باشد. اما باید به این نکته توجه‌کرد که پشتبانی‌شبکه نیازمند موارد می‌باشد که باید بصورت تخصصی و براساس نیازهای که صورت انتخاب گردد تا بازده‌ای و امنیت خوبی برخوردار باشیم.

فعالیت های خدماتی شبکه

پیاده سازی شبکه را میتوان باتوجه به نیاز سازمان به دو صورت کابلی و وایرلس انجام تهران خدمات شبکه داد. شبکه‌های کابلی از کابل‌های صوت و داده به منظور اتصال فیزیکی کامپیوترها و سرورها استفاده می‌کنند. تیم‌های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی می‌توانند مسائل مربوط به شبکه سازمانی را که شامل یکپارچه سازی، عیب یابی، پشتیبانی فنی و تنظیم خط مشی است، مدیریت کنند. خدمات شبکه مدیریت شده نیز گزینه‌ای مناسب برای شرکت‌هایی است که علاقه مند به آزمایش فناوری‌های جدید هستند، اما از خطرات و پیچیدگی‌های مرتبط با آن چشم پوشی می‌کنند. مجموعه مشاوره شبکه نوین پویا نت به دلیل ارائه راهکاری خلاقانه و همچنین بهره مندی از نیروی متخصص فنی در زمینه ‌های مختلف در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ های ارائه مشاوره شبکه در تهران و ایران شناخته می‌ شود.

  • اما در شبکه های بزرگی که مستند سازی انجام نشده باشد و نقشه شبکه در دسترس نباشد بسیار سخت می‌توان مشکلات را حل کرد.
  • تیم پشتیبانی ما همیشه آماده ارائه خدمات با کیفیت و کمک به مشتریان عزیز در سریع ترین زمان است.
  • خدمات شبکه نسبت به بزرگی و این که در چه موردی استفاده می شوند می توانند روی یک یا چندین سرور نصب شوند و همزمان می توانند مورد استفاده کاربران، مدیران و حتی سرویس های دیگر قرار بگیرند.
  • هرگونه عملیات نرم افزاری که باعث تغییر روی داده ‌های قابل عبور از شبکه باشد، خدمات اکتیو شبکه نام گذاری می شود.

امنیت ایمیل – وریتاس – سیمانتک – نشت اطلاعات – فایروال – خدمات شبکه – مجازی سازی – بکاپ و بازیابی اطلاعات – آنتی ویروس -… با شبکه به عنوان یک سرویس، اکثر ارائه دهندگان می‌توانند از امنیت کل شبکه صدا و داده اطمینان حاصل کنند تا همه تراکنش‌ها، برنامه‌های کاربردی حیاتی و داده‌ها، ایمن نگه داشته شوند. یک راه حل امنیتی شبکه کاملاً مدیریت شده همچنین می‌تواند نقاط منفرد خرابی را از بین ببرد و از تنگناها و نفوذهای غیرمجاز جلوگیری کند. با استفاده از خدمات مجازی سازی شبکه میتوان فایل ها، تصاویر، برنامه ها و پوشه ها را به صورت متمرکز از یک سایت فیزیکی مدیریت کرد. فکس سرور سازمانی برای ارسال، دریافت و همچنین مدیریت فکس ها به کار می رود. مزیت آن نسبت به دستگاه های فکس قدیمی این است که در این روش هزینه های موجود به حداقل و سرعت فکس به بالاترین میزان خود می رسد.

خدمت دیگر در تهران فعال است.

خدمات شبکه کامپیوتری در تهران خدمات شبکه تهران نقش شبکه‌های کامپیوتری در سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی در حال حاضر انکار ناپذیر است. عدم برخورداری از یک شبکه ایمن و مناسب می‌تواند مشکلات مختلفی برای مجموعه ایجاد کند. پیش از راه اندازی شبکه، بایستی از نیاز های سازمان و یا شرکت خود آگاه باشید و با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته جهت اقدامات بعدی عمل کنید تا شبکه ای متناسب با نیاز های حال و آینده شرکت خود داشته باشید. اگرچه راه اندازی درست یک شبکه در پایداری آن اهمیت دارد اما بروز هر اشکال احتمالی در شبکه های کامپیوتری، امری گریز ناپذیر است به همین دلیل برای اینکه سال ها یک شبکه با ثبات داشته باشید، باید خدمات نگهداری و پشتیبانی را جدی بگیرید.

هزینه خدمات راه اندازی شبکه های کامپیوتری

فعالیت های خدماتی شبکه شامل طیف گسترده ای از کارهایی می شود که از پیش از راه اندازی و نصب شبکه تا اتمام کار و پشتیبانی و مدیریت شبکه انجام می شود. از تهیه نقشه شبکه گرفته تا نصب و راه اندازی و کابل کشی و اجرای شبکه تا نگهداری و پشتیبانی شبکه و سرویس و مدیریت آن، همگی جزو خدماتی است که می توان برای شبکه در نظر گرفت. از جمله خدماتی که پیشگام رایانه به مشتریان خود می دهد، نصب و راه اندازی و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری است. اگر به فکر راه اندازی یک شبکه کامپیوتری در محیط کاری خود هستید می توانید از خدمات پیشگام رایانه بهره ببرید.