خرده‌فروشی اپل به دلیل افزایش موارد COVID-19، اجبار ماسک و ظرفیت‌های محدود فروشگاه را بازگرداند



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی قبل از آن، در طول تابستان، اپل نیاز به ماسک را در اکثر فروشگاه های خرده فروشی خود در ایالات متحده احیا کرده بود. در آن زمان، اپل گفت که از آخرین توصیه های CDC پیروی می کند “و با تجزیه و تحلیل داده های بهداشتی و ایمنی منطقه شما، ما دستورالعمل های ماسک صورت خود را برای فروشگاه شما به روز می کنیم.”

از نوامبر، این شرکت مشتریان و کارکنان خود را ملزم به پوشیدن ماسک در بیش از 100 فروشگاه در ایالات متحده نکرده است. به هنگام، بلومبرگ گزارش داد که سیاست ماسک در یک یادداشت داخلی به کارمندان خرده‌فروشی اعلام شد و بر اساس کاهش تعداد موارد COVID-19 و افزایش تعداد واکسن‌ها بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این تغییر از بیش از 100 فروشگاه از حدود 270 فروشگاه این شرکت در سراسر ایالات متحده قبل از گسترش تدریجی به فروشگاه های بیشتر در روزهای آینده انجام می شود. حواله در فروشگاه های منتخب در ایالت هایی مانند کالیفرنیا، فلوریدا، آریزونا، نیویورک، لوئیزیانا، نیوجرسی و کانکتیکات حذف خواهد شد.

این خبر همچنین چند روز پس از آن منتشر شد که اپل مجبور شد بستن فروشگاه اپل در تگزاس به دلیل شیوع COVID-19.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این غول فناوری گفت که برای “حمایت از رفاه مشتریان و کارکنان” ماسک را برای خریداران الزامی می کند – قانونی که در حدود نیمی از فروشگاه های ایالات متحده حذف شده است.

از این به بعد، Omicron حساب می کند برای 3 درصد از موارد COVID-19 در ایالات متحده. اپل در بیانیه‌ای می‌گوید که «به طور فعال اشغال فروشگاه را نظارت و مدیریت می‌کند» که «به شما امکان می‌دهد از فاصله‌ای که برایتان راحت‌تر است، با مشتریان و هم تیمی‌هایتان ارتباط برقرار کنید».

اپل به دلیل افزایش موارد ابتلا به کووید-19، ماسک خود را در تمام فروشگاه های خرده فروشی ایالات متحده بازگرداند. بلومبرگترمینال s بار دیگر، شرکت شروع به محدود کردن اشغال فروشگاه در چندین مکان خواهد کرد.

شکستن در @پایانه: اپل به دلیل افزایش موارد ابتلا به کووید-19 (حدود نیمی از فروشگاه‌هایش این دستور را حذف کرده بود) امروز در تمام فروشگاه‌های خرده‌فروشی ایالات متحده دستور ماسک خود را بازگرداند. این شرکت همچنین شروع به محدود کردن اشغال فروشگاه ها در چندین مکان می کند.

این شرکت روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای گفت: «در میان افزایش موارد ابتلا در بسیاری از جوامع، ما اکنون از همه مشتریان می‌خواهیم که هنگام بازدید از فروشگاه‌های ما به اعضای تیم ما بپیوندند تا از ماسک استفاده کنند.