خروج مدیر فروشگاه اینترنتی و سیستم های اطلاعاتی اپل

هانکی همچنین یک فرد مهم در اپل بود زیرا در توسعه بسیاری از محصولات شرکت داشت و از نزدیک با آیو کار می کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با توجه به الف بلومبرگ گزارش، این دو رهبر در حال «استعفا» از سمت خود هستند، اگرچه تغییرات هنوز علنی نشده است. این بدان معناست که اپل سه معاون رئیس جمهور را از دست می دهد، که بالاترین سمت هایی هستند که مستقیماً به تیم کوک مدیر عامل شرکت گزارش می دهند.

دلایل ماتیاسون برای ترک اپل نامشخص است، اما کارن راسموسن که قبل از سمت فعلی خود در تجارت الکترونیک کار می کرد، در بخش فروشگاه آنلاین اپل جایگزین او خواهد شد. ماتیاسون حدود سه سال در این سمت بود، اگرچه قبل از آن به عنوان مدیر عملیات در اپل کار می کرد.

در مورد جدایی دمبی، گزارش می گوید که او پس از سه دهه کار بازنشسته می شود. هنوز نامی برای جایگزینی دمبی وجود ندارد، اما یک نام احتمالی دیوید اسمولی است که از سال 2019 در اپل بوده است. قبل از آن اسمولی مدیر ارشد اطلاعات AstraZeneca بود.

یکی دیگر از مدیران ارشد اپل نیز این شرکت را ترک می کند

چند روز پیش اعلام شد که جانشین جانی آیو، ایوانز هنکی که تیم طراحی اپل را رهبری می کند، به زودی این شرکت را ترک خواهد کرد. اکنون به نظر می رسد که اپل قرار است دو مدیر ارشد دیگر را از دست بدهد: آنا ماتیاسون، نایب رئیس فروشگاه آنلاین این شرکت، و مری دمبی، مدیر ارشد اطلاعات اپل.

جالب اینجاست که اپل از زمانی که آیو را ترک کرده است هرگز یک معاون طراحی به صفحه وب رهبری خود اضافه نکرده است. برخی از افراد آشنا به این موضوع، مدیریت تیم کوک را به دلیل اولویت بندی تصمیمات مدیران عملیات بدون مشورت با تیم طراحی شرکت مقصر می دانند.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، ایوانز هانکی از سمت رئیس طراحی صنعتی اپل کناره‌گیری می‌کند، اگرچه مشخص نیست چه کسی جایگزین او خواهد شد. بعد از اینکه جانی آیو در سال 2019 اپل را ترک کرد، هانکی به همراه آلن دای ریاست بخش طراحی شرکت را بر عهده گرفت.

فروش آنلاین در سال‌های اخیر برای اپل اهمیت زیادی پیدا کرده است، به ویژه در طول همه‌گیری COVID-19 که فروشگاه‌های اپل را برای ماه‌ها در سراسر جهان تعطیل کرد.