خرید آیفون 11 پرو بررسی و قیمت گوشی اپل آیفون 11 پرو- آیفونیما

در صورتی کهایفون 11 پرو حدود 10 ساعت و 24 دقیقه به ما اجازه وب گردی داد. درسته که آیفون 11 با قیمت 699 دلار (البته بدون رجیستری)، عالیه برای خرید اما 11 پرو مکسی که 1099$ دلار قیمت داره ، عوضش یک صفحه نمایش dynamic OLEDداره که آیفون11فقط صفحه نمایش LCD داره. پس از نگاه کلی به آیفون‌۱۱، نمای مات و خیره‌کننده این گوشی نگاه شما را به خود جلب می‌کند. پنل جلو و عقب توسط محافظ قدرتمند Gorilla Glass پوشیده شده که‌یکی از سخت‌ترین شیشه‌های موجود در دنیای موبایل‌هاست. اپل از جمله برند هایی است که به تغییرات زیاد علاقه چندانی ندارد و معمولا چند مدل را با یک زبان طراحی معرفی می‌کند.

اولی دوربین دوگانه‌ای است که زاویه 120 درجه و لنز 13 میلی‌متری را به کاربر هدیه می‌دهد و دومی حالت شب خودکار است که به‌خوبی عمل می‌کند. تنها چیزی که این ست‌آپ دوربین نسبت به گوشی 11 Pro کم دارد، لنز تله‌فتوای است که زوم اپتیکال 2 برابری داشت. البته اپل سعی کرده است با استفاده از زوم دیجیتال 5 برابر این مشکل را تا حدی پوشش دهد. گوشی اپل آیفون 11 حافظه 128 گیگابایتشرکت اپل از گوشی آیفون 11 در تاریخ سپتامبر 2019 رونمایی کرد.

گوشی کت

لنز های سه گانه انقدر بزرگ هستن، که یه حسی به شما می‌ده که انگار یچزی قراره از اونا شلیک بشه. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد 9to5mac و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.

باتری ایفون 11

از دیگر قابلیت های جذابی که به این سری از گوشی های آیفون اضافه شده است حالت فیلمبرداری اسلوموشن با دوربین سلفی است. شما از این پس می توانید با حالت اسلوموشن و با سرعت 120 فریم بر ثانیه با دوربین سلفی فیلمبرداری کنید و لحظات برتر خود را حرفه ای تر و خلاقانه تر به ثبت برسانید. آیفون ۱۱ به همراه نسخه گران‌تر آن یعنی آیفون ۱۱ پرو در اپل پارک توسط تیم کوک رونمایی‌شد. صفحه نمایش این گوشی همانند همتای قبلی خود از Liquid Retina ساخته شده که تراکم پیکسلی برابر ۳۲۶را دارا است همچنین اندازه صفحه نمایش به ۶٫۱اینچ می‌رسد که ۷۹درصد از فضای جلوی صفحه را اشغال کرده‌است. این گوشی مجهز به پردازنده A13 Bionic با تکنولوژی ساخت +۷نانومتر است و مقدار رم آن برابر با ۴ گیگابایت و همچنین دارای ۶تنوع رنگی می‌باشد. گوشی آیفون 11 مثل برادران گران‌قیمت خود دارای امکان slowfie است؛ به این معنی که می‌توانید تصاویر سلفی را به شکل حرکت آهسته (Slow-motion) ثبت کنید.

  • تغییر دیگه ای که اپل روی این گوشی داده، حذف فلاش 4 تایی و جایگزینی اون با یک فلاش دوتایی برای دوربین پشت هست.
  • آیفون ۱۱ حتی از نظر نرم‌افزاری هم به روزست و بعلاوه اپل تا چند سال آینده نیز از آپدیت آن پشتیبانی خواهد کرد؛ از همین رو گزینه‌ای مناسب برای خرید گوشی به شمار می‌رود.
  • کنتراست مطمئناً می‌توانست بهتر از این باشد، ولی با این حال نمره خوبی هم می‌گیرد.
  • این قابلیت قبل از اینکه شاتر را فشار دهید 4 عکس می‌گیرد، زمانی که این کار را می‌کنید 4 عکس و سپس 1 نوردهی طولانی و در نهایت بهترین عکس‌ها را انتخاب می‌کند و آنها را با هم ترکیب می‌کند.

باید گفت که ایفون 11 پرو در تست باتری ما زمان 10 ساعت و 5 دقیقه را ثبت کرد و اگر واقعا به دوام باتری اهمیت می‌دید بهتره که سراغ11 پرو مکس بروید. آیفون XS MAX 10 ساعت و 38 دقیقه باتری را نگه می‌داشت درصورتی که آیفون 11 پرو مکس زمان 11 ساعت و 54 دقیقه را ثبت کرد. برای تست دوربین، دو گوشیایفون 11 پرو مکس و سامسونگ Galaxy note 10 plus را هنگام دویدن در پارک باهاشون فیلمبرداری کردیم که در ابتدا سامسونگ عملکرد بهتری نشون داد، اما وقتی دقت کردیم دیدیم که ایفون جزئیات را خیلی بهتر نشان داد.

به‌روزترین فروشگاه های موبایل