خرید آیفون 11 پرو بررسی و قیمت گوشی اپل آیفون 11 پرو- آیفونیما

نکته ی حائز اهمیت و بسیار مهم این حالت آن است که از فلاش برای عکسبرداری استفاده نمی شود. قابلیت Night mode به شما کمک می کند تا حتی در مکان های با نور کم نیز عکس های واضح و روشنی را به ثبت برسانید و بدون دغدغه عکاسی کنید. آیفون 11 پرو مکس می تواند به طور خودکار جزئیات را در پس زمینه تصاویر تنظیم کرده و نمایش دهد که حتی بعضی از دوربین های حرفه ای DSLR هم نمی توانند این کار را انجام دهند.

بدنه ی زیبای این دستگاه طوری طراحی شده که در برابر خط و خش و آب و گرد و غبار و یا حتی لکه و چربی مقاومت زیادی را از خود نشان میدهد . جنس قاب پشتی این تلفن ساخته شده از شیشه است تا در آنتن دهی و یا شارژ بی سیم مشکلی برای دستگاه ایجاد نکند. کیفیت همه تصاویر ضبط شده با این گوشی بسیار عالی و خیره کننده است که هر کاربر مبتدی و حرفه ای رو راضی خواهد کرد.

گوشی کت

محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا مشخصات ایفون ۱۱ را به صورت کامل و تخصصی بررسی کنیم. شکی نیست که گوشی‌های iPhone 11 Pro و 11 Pro Max محصولات محبوب و مشهور امسال هستند و تقریباً تمام توجه کاربران و علاقه‌مندان به دنیای فناوری اطلاعات را به خود معطوف کرده‌اند. اما نمی‌توان از این حقیقت به‌سادگی گذشت که آیفون 11 ارزش خرید بالایی دارد. پس اگر شما هم می‌خواهید «آیفون جدید» اپل را داشته باشید و نمی‌خواهید هزینه زیادی صرف کنید، با این بررسی مختصر از Apple iPhone 11 همراه باشید. باید گفت گوشی آیفون 11 محصولی نسبتاً بالا رده است که هرآن چیزی که از گوشی موبایلی در این رده قیمتی انتظار دارید را برای شما به همراه دارد.

  • البته بجز یکی از اسپیکرها، دوربین سلفی و سنسور Face ID نیز در ناچ صفحه نمایش آیفون ۱۱ قرار دارند.
  • Smart HDR افراد درون قاب را تشخیص می دهد و با آن متفاوت تر از اشیاء و سوژه ها برخورد می کند.
  • قابلیت های Dolby Atmos و Dolby Digital Plus از دیگر ویژگی های اسپیکر گوشی هوشمند آیفون 11 می باشند.

نسل جدید گوشی های شرکت اپل که اطلاعات آن مدت ها توسط خبرگزاری های متفاوت در اختیار کاربران قرار گرفته بود، سرانجام معرفی شدند. این سری از محصولات کمپانی اپل شامل iPhone 11 ،iPhone 11 pro و iPhone 11 pro max می باشند. در این مقاله قصد وبلاگ 9to5mac.ir داریم به بررسی iPhone 11 بپردازیم و با مشخصات کلی آن آشنا شویم. آیفون 11 با وجود اینکه از لحاظ دوربین و قدرت پردازشی از iPhone XR قوی تر است اما طبق گزارشات بدست آمده، اپل این گوشی را با قیمت پایه پایین تر روانه بازار خواهد کرد.

قابلیت های Dolby Atmos و Dolby Digital Plus از دیگر ویژگی های اسپیکر گوشی هوشمند آیفون 11 می باشند. در ضمن در طراحی این گوشی جک 3.5 میلیمتری صدا حذف شده است و به ناچار باید از مبدل جک 3.5 به لایتینگ استفاده کرد. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. ۵.تنها فروشگاه‌های دارای مجوز اینماد در زومیت فعالیت می‌کنند با این حال زومیت مسئولیتی در قبال جعل مجوز و اتمام اعتبار آن نمی‌پذیرید؛ لطفا پیش از انجام خرید مجوزهای فروشگاه را بررسی کنید. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و … برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید.

اخبار و خواندنیهای Apple iPhone 11