خرید آیفون 11 پرو بررسی و قیمت گوشی اپل آیفون 11 پرو- آیفونیما

حالت پرتره از دوربین اصلی برای عکس‌ها استفاده می‌کند، در حالی که نقشه عمق به طور کامل توسط تراشه A13 Bionic اپل و NPU آن مدیریت می‌شود. وقتی در حالت پرتره هستید، می‌توانید بین جلوه‌های مختلف نور و قدرت تاری یکی را انتخاب کنید (پیش‌فرض f/2.4 است). موتور عصبی جدید در تراشه Apple A13 هم جداسازی سوژه و هم افکت‌های نور را کنترل می‌کند. اکنون می‌توانید قدرت نور شبیه‌سازی‌شده را وبلاگ 9to5mac.ir تنظیم کنید و این کار رنگ پوست فرد و صافی آن را به همان روشی که در یک استودیو واقعی اتفاق می‌افتد، تغییر می‌دهد. از آنجایی که ایفون ۱۱ از دوربین دوم برای کمک به جزئیات بیشتر نقشه عمق استفاده نمی‌کند، تفکیک سوژه در عکس‌های پرتره به خوبی انجام می‌شود، اما با این حال بی‌نقص هم نیست. جزئیات و رنگ‌ها و همچنین بوکه خوب هستند، بنابراین اکثر افراد از این تصاویر راضی خواهند بود.

گوشی اپل آیفون X حافظه 256 گیگابایت (استوک)

بله در حال حاضر جعبه دستگاه بزرگ هستش و به همراه شارژر و هندزفری ارائه میشه. نسخه های آکبند موجود SmallBox هستن یعنی فاقد آداپتور و هندزفری ولی نسخه موجود در سایت BigBox هست. منتظر پاسخ باشید، به دلیل تعداد بالای پیام ها و جلوگیری از افت کیفیت پاسخ دهی کمی تاخیر در پاسخ دهی هست.

فروشگاه اینترنتی اکسون تل، خرید گوشی موبایل با بهترین قیمت

گوشی‌های آیفون 6 و 6s و نسخه پلاس آن‌ها، آیفون 7 و 8 و نسخه پلاس آن‌ها، آیفون X وXs و Xs Max همگی طراحی مشابه دارند. در این بین اما تنها مدل‌هایی که طراحی متفاوت داشته گوشی آیفون SE و آیفون XR بوده‌اند که به عنوان گوشی‌های ارزان قیمت اپل شناخته می‌شوند. باید اعتراف کرد که طراحی خاص آیفون یازده با‌حفظ اصالت اپل یک نمای جذاب‌از آیفون‌ها را‌ارائه داده است. هنگامی‌که آیفون‌11 را در دستان خود بگیرید شما را یاد 2 سری اپل در یک قاب می‌اندازد، فریم آلومینیومی مات پیش‌تر در سری 7 و 8 دیده شده بود و البته پنل جلو و عقب که‌از جنس شیشه هستند سری بسیار دوست داشتنی 4 را به یاد ما می‌اورد. قبل‌از هرچیز باید به ابعاد 8.3×75.7×150.9 میلی‌متری این گوشی هوشمند اشاره کنیم که‌سایز مناسبی را رقم زده است و گوشی به‌راحتی در دستان کاربران جای می‌گیرد. وزن 196 گرمی این گوشی، بسیار مناسب بوده و کاربران بعد‌از فعالیت طولانی حس خستگی نخواهند داشت.

  • هنگامی که حرف از بررسی یک گوشی آیفون می‌شود، کارآزموده‌ترین تحلیل‌گران دست به کار می‌شوند، زیرا در تمامی بخش‌های گوشی‌های این برند شاهد بالاترین سطح کیفیت و نوآوری‌های تازه‌ای هستیم.
  • زومیت فروشگاه نیست و تنها قیمت محصول در فروشگاه‌های اینترنتی را ارائه می‌کند.
  • زمانی‌که حرف از‌بررسی یک گوشی آیفون می‌شود، کار برای تحلیل‌گران سخت می‌شود چرا‌که‌در تمامی بخش‌های آیفون‌ها شاهد بالاترین سطح کیفیت و‌نوآوری‌ هستیم.
  • اپل با ارتقا دادن 11 پرو مکس، به یکی از معدود شکایاتی که به ایفون XS MAX می‌شد، پاسخ داد.
  • البته مسلماً آیفون 13 پرو در کلاس گران قیمت‎‌های بازار قرار می‌گیرد و باید دید می‌..

سرعت پردازش A13 bionic حدود 2.65 گیگاهرتز است و همین امر به تنهایی تمامی نگرانی‌ها از بابت اجرای گیم‌ها و برنامه‌های فوق سنگین را از بین می‌برد. گناوه 24 به عنوان یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی گناوه با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ایران، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی گناوه تبدیل شود. برای خرید از بندر گناوه بدون سفر به گناوه به صورت اینترنتی به سایت گناوه 24 سر بزنید و برای آگاهی از قیمت لوازم خانگی در گناوه با ما تماس بگیرید. چندین سال سابقه در زمینه آموزش در حوزه های تکنولوژی، خیلی آتش درونی مارو برای داشتن مرجع کاملی از شرکت اپل به زبان فارسی شعله ور میکرد.

گوشی موبایل اپل مدل (iPhone 13 Pro Max 256/6 GB (Dual SIM – Non Active – ZAA

لنز 12 مگاپیکسلی شاید در ابتدا شما را به شک بیاندازد، اما این لنز با دیگر لنز‌های 12 مگاپیکسلی کاملاً متفاوت است. دیافراگم بزرگ‌تر و لنز باکیفیت‌تر قطعاً قدرت عکاسی این گوشی را در سطح بالاتری قرار می‌دهد. A13 که قویترین تراشه استفاده شده در گوشی های هوشمند است با به حداقل رساندن وقفه و لگ در بازی ها، عملکردی صاف و روان را ایجاد می کند و در نتیجه حتی سخت ترین بازی ها نیز به صورت روان و بدون نقص اجرا می شوند. تراشه A13 همچنین با مدیریت هوشمند برنامه های گوشی آیفون 11 موجب افزایش شارژدهی باتری و طول عمر بیشتر آن نیز می شود که در نتیجه آن می توانید تمام روز را با گوشی خود سپری کنید. همچنین شما را قادر ساخته است که با حالت Ultra Wide چهار برابر دید وسیع تر و گسترده تری را برای ضبط فیلم داشته باشید. هنگامی که بخواهید از تعداد بالایی از افراد در یک قاب عکاسی کنید قطعا نیاز به فضای بسیار زیادی خواهید داشت تا بلکه تمامی افراد را در یک قاب برای عکسبرداری داشته باشید که در واقع این موضوع نمیتواند بسیار خوشایند باشد.