خرید آیفون 11 پرو بررسی و قیمت گوشی اپل آیفون 11 پرو- آیفونیما

بار‌ها پیش آمده در جایی نوشته‌ای را دیده و برای یاد‌داشت کردن آن نیاز به تایپ کردن داشته باشید. راه حل آسان‌تری برای شما در Ios 15 وجود دارد؛ از Live text استفاده کنید و با دوربین گوشی متن را آنالیز کرده و در نوت خود ذخیره کنید. یک قابلیت جذاب دیگر هم که در قلب ios 15 قرار دارد foucs است که شاید بتوان گفت نسخه جدید do not disturb به حساب می‌آید، اما حق انتخاب بسیار بیشتری به کاربران می‌دهد و قابلیت شخصی‌سازی بیشتری نیز دارد. نقد و بررسی ايفون ١٣بالاخره انتظار آیفون دوستان به سر رسید و در اواسط سپتامبر 2021، این غول تکنولوژی از آیفون ۱۳ خود رونمایی کرد.

دسترسی سریع

با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید . توجه فرمایید که وب سایت mobile.ir تنها ارائه کننده اطلاعات وارد شده توسط فروشندگان می‌باشد و هیچ مسئولیتی در قبال صحت ادعای ایشان و کیفیت اجناس فروخته شده متوجه این سایت نیست. یکی دیگر از مواردی که آیفون‌های جدید می‌توانند با آن خودنمایی کنند، سوئیچ نرم بین دوربین‌ها وبلاگ 9to5mac.ir در حین زوم کردن در زمان فیلم برداریست. به لطف کالیبراسیون و همان تنظیمات تعادل رنگ سفید و نوردهی که در همه دوربین‌ها اعمال می‌شود، می‌توانید از چرخه زوم جدید استفاده کنید و در حین جابه‌جایی بین دوربین‌های فوق عریض، عریض و تله بدون هیچ مکثی، زوم کنید. با ثبت دیدگاه خود در مورد این محصول، دیگران را در داشتن خریدی بهتر کمک کنید. اگر در مورد این محصول سوالی دارید همینجا بپرسید؛ کارشناسان ما و سایر کاربران به سوالتان پاسخ می‌دهند.

مشخصات اصلی

پردازنده ی نوین A13 هم که قدرتمندترین CPU حال حاضر جهان است در گوشی موبایل آیفون 11 به کار گرفته شده تا رتبه نخست قویترین گوشی هوشمند را به خود اختصاص دهد. شاید از نظر برخی کاربران قیمت آیفون 11 که حدود 750 یورو در نظر گرفته شده برای یک گوشی هوشمند منصفانه نباشد اما نباید ویژگی ها و قابلیت های این گوشی که قویترین پرچمدار را ایجاد می کند نادیده گرفت. فروشگاه اینترنتی موبایل‌کده آماده هر گونه مشاوره در خصوص خرید و قیمت گوشی آیفون ۱۱ پرو کارکرده است و شما می توانید با درج سوالات خود در قسمت پرسش و پاسخ و یا برقراری تماس با تیم پشتیبانی، مشاوره لازم را دریافت نمایید. این روزها زمان یکی از مهم ترین و با ارزش ترین سرمایه ها ی انسان است که باید از آن به صورت بهینه و با دقت استفاده کرد. درحال حاضر محصول “گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 ZA/A not Active دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت” موجود نمیباشد . در صورت تمایل میتوانید با فشردن دکمه زیر ، در صورت موجود شدن کالا در سایت از طریق پیامک و ایمیل مطلع گردید .

  • پنل ایفون 11 پرو مکس رنگارنگ نیست و 118.6% رنگ های تست RGB رو به ثبت رسوند، در صورتی که Galaxy not 10 plus 124.6% در صفحه نمایش خود ثبت کرد.
  • دوربین دوم برای تمام اعضای سری آیفون 11 کاملاً جدید است، اما در گوشی‌های هوشمند اندرویدی تقریباً رایج است.
  • سلام هر دو پارت نامبر موجود هست؛ شما هنگام ثبت سفارش داخل قسمت توضیحات مورد درخواستی تون رو اعلام کنید که مطابق اون براتون ارسال بشه.
  • این محصول دارای یک شیار سیم کارت است که قادر به پشتیبانی از سیم کارت های با سایز نانو سیم را دارد.
نیازی به گفتن نیست که این امکان ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد اما اگر کمی خلاقیت به خرج دهید، از استفاده از آن به‌راحتی دست نخواهید برداشت. ثبیت‌کننده تصویر، فیلم‌برداری 4K با ضبط 60 فریم بر ثانیه در همه دوربین‌ها ویژگی است که هر علاقه‌مند به فیلم‌برداری را به خوب جذب خواهد کرد. به‌طور خلاصه، خروجی فیلم‌برداری در آیفون‌های جدید، یک سروگردن بالاتر بالاتر از سایر محصولات موجود در بازار است. شاید بهتر باشد بگوییم سری اپل ۱۱ سنت شکن آیفون‌هاست چرا که ظرفیت باتری در مدل‌های این سری تا حدی افزایش یافته است. شاید خریداران IPHONE 11 به هنگام مشاهده عدد میلی آمپر باتری شاید به گفته ما شک کنند اما باید به این نکته اشاره کنیم که مصرف باتری در گوشی های آیفون بسیار بهینه است و باتری گوشی های اپل در تست های مختلف سربلند بوده اند.

شرکت اپل گوشی آیفون ۱۱ را در سه مدل معرفی کرد که غیر از این نسخه، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس با رنگ خاص سبز نیمه شب نیز عرضه کرده‌است. ایفون۱۱ رنگ‌بندی بسیار جالب و متفاوتی دارد که‌خود به تنهایی دلیل خرید آیفون یازده کارکرده برای بسیاری از‌کاربران به‌این مدل است. رنگ‌های مشکی و سفید قدیمی آیفون‌ها با طراحی جدید مدل 11 در کنار رنگ‌های بسیار متفاوت سبز، بنفش، قرمز و زرد حق انتخاب بسیار زیادی به کاربران در زمان خرید ایفون 11 می‌دهد. باید گفت مانند گذشته لوگو این برند در‌پشت گوشی حک شده است و فلاش LED در‌کنار سنسور‌ها قرار دارد. جایگاه سیم کارت و دکمه پاور در‌یک سو و دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه فیزیکی مربوط به Silent در‌طرف دیگر قرار دارد. در‌بخش زیرین قاب اما اسپیکر‌های این گوشی به همراه جایگاه USB آن خودنمایی می‌کنند.