خرید آیفون 11 پرو بررسی و قیمت گوشی اپل آیفون 11 پرو- آیفونیما

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. استفاده شده که همین چیپست پرقدرت باعث تفاوت زیادی بین گوشی های آیفون و وبلاگ 9to5mac.ir اندرویدی شده است. اما نقطه ضعفی که میتوان به آن اشاره کرد این است که درشب نمیتوانید از سنسور فوق عریض استفاده کنید که باعث تفاوت عکاسی در شب و روز میشود.

به طور کلی iPhone 11 به صورت تک سیم کارت است که البته در نسخه های ارائه شده برای کشور چین، این گوشی قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را نیز دارد. آیفون 11 با بهره مندی از گواهی IP68 در برابر آب مقاوم است و همچنین دارای سیستم پرداخت آسان اپل می باشد. اپل در پرچمداران جدید خود به طراحی دوربین ها توجه محسوسی نشان داده است.

گوشی موبایل اپل مدل (iPhone 11 pro Max ZA) – ظرفیت 256 گیگابایت – دو سیم

دیگر ویژگی آیفون‌های جدید وجود چیپ Ultra Wideband است که امکان مکان‌یابی سریع‌تر را برای کاربر فراهم می‌کند. اپل تراشه U1 را هم در این گوشی به کار گرفته است و در تلاش است که ویژگی جالبی را با استفاده از حالت AirDropping ایجاد کند؛ به شکلی که با اشاره کردن دو گوشی به همدیگر امکان ارسال فایل فراهم شود. البته این امکان قرار است با ارائه نسخه 13.1 سیستم‌عامل iOS در دسترس عموم قرار گیرد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 512 گیگابایت رنگ Green

پنل جلو و پشت iPhone 11 از جنس شیشه است و بین دو پنل شیشه ای، فریمی از جنس آلومینیوم سری 7000 قرار گرفته که به جذابیت بیشتر گوشی کمک کرده است. این دستگاه با ابعاد کلی 8.3 × 75.7 × 150.9 میلیمتر دارای 194 گرم وزن می باشد. صفحه نمایش این اسمارت فون با ابعاد 6.1 اینچ، از نوع Liquid Retina IPS LCD می باشد که در واقع به نوعی مدل جدید گوشی آیفون XR به شمار می آید. نسبت ابعاد نمایشگر به قاب گوشی 79 درصد بوده و همچنین صفحه نمایش این گوشی با تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ دارای رزولوشن 1792 × 828 می باشد.

  • این سری از محصولات کمپانی اپل شامل iPhone 11 ،iPhone 11 pro و iPhone 11 pro max می باشند.
  • موبایل ایفون‌۱۱ در زمان معرفی خود با ios 13 وارد بازار شد، اما در حال حاضر نسخه 15 آی او اس نیز عرضه شده است و گوشی اپل۱۱ قابلیت ارتقاء به این نسخه را دارد و از ان پشتیبانی میکند.
  • پیشرفتی که آیفون 11 نسبت به قبل داشته شارژ سریع با تکنولوژی 18 وات هست.

اپل سامسونگ هواوی آنر نوکیا شیائومی سونی اچ تی سی لنوو موتورولا گوگل مایکروسافت بلک بری ایسوس اوپو وان پلاس ال جی کاترپیلار ویوو ریلمی زد تی ای جی ال ایکس میزو آلکاتل بلو ادامه… این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم. در واقع آیفون 11 جزء اولین مدل‌های آیفون با فست شارژ است که با اداپتور 18 واتی در مدت 30 دقیقه تا 50% شارژ می‌شود. ۲.حقوق محتوای ارائه شده در بخش محصولات متعلق به زومیت است و کپی از آن تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

راهنمای خرید