خرید لوازم جانبی آیفون iPhone 12 Pro iPhone 12- جانبی

این لبه‌های تخت البته باعث می‌شوند تا آیفون 12 ظاهری جذاب‌تر به خود بگیرد و به یک تلفن هوشمند کارآمد تبدیل شود. استفاده از پنل آلومینیومی با طراحی ویژه باعث شده تا مقاومت و زیبایی در این گوشی به تعادلی عالی برسند. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد.

میزان حافظه داخلی و رم آیفون 12

در این گوشی خبری از سنسور اثرانگشت نیست و گفته شده است که در به‌روزرسانی جدیدی که از این گوشی آمده است، تشخیص چهره این دستگاه با حضور ماسک هم امکان‌پذیر است. لنر اولتراواید عملکردی همانند دوربین اصلی داشته و تنها تفاوت آن کم بودن داینامیک رنج بوده و باید ذکر کرد که این تفاوت به‌صورت خیلی کم قابل مشاهده می‌باشد. در مجموع در مورد دوربین پنل پشتی باید اعلام کرد که این پکیج واقعا عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و برای یک گوشی در پسوند استاندارد واقعا خوب می‌باشد. در مجموع در مورد طراحی این دستگاه باید اعلام کرد که هیچ گونه نقطه ضعفی نداشته و همین موضوع باعث شده تا این دستگاه به یک محصول فوق‌العاده در بازار تبدیل شود. دربخش فریم این دستگاه ما شاهد آلیاژ آلومینیوم هستیم که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در بخش پایینی آن، درگاه لایتنینگ، اسپیکر و میکروفون مکالمه قرار دارد.

باتری

دوربین سلفی آیفون ۱۲ پرو نیز همانند دوربین اصلی دارای رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل است و از کیفیت بسیار بالایی در عکاسی و فیلم‌برداری برخودار است. این دوربین قابلیت فیلم‌برداری 4K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را داشته و در رزولوشن 1080p می‌تواند تا با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه به فیلم‌برداری اسلوموشن بپردازد. همچنین مانند دوربین اصلی دستگاه، دارای حالت‌های پرتره و Night Mode نیز هست. گوشی آیفون ۱۲ یکی از بهترین گوشی‌های اپل برای بسیاری از کاربران و یکی از بهترین گزینه‌هاییست که در حال حاضر می‌توانید خریداری کنید. مشخصات ایفون۱۲ نظیر طراحی جذاب، اتصال کامل 5G، دوربین‌های خوب و عملکرد پردازشی بهتر از هر گوشی اندرویدی نیز باعث می‌شود محبوبیت فراوانی داشته باشد.

مشخصات کلی

در سمت چپ دستگاه، کلید های تغییر ولوم و کلید سایلنت و درگاه ورود سیم کارت دستگاه قرار گرفته است. البته عکس زیر، آیفون ۱۲ پرومکس در بالا قرار گرفته؛ ولی ساختار بدنه کاملا در هر دو یکسان است. مدل‌های پرو سری آیفون ۱۲، 9to5mac در زمینه‌ی امکانات دوربین بسیار بهتر نسخه‌های پایه این سری ظاهر می‌شوند. آن‌ها به سیستم‌های دوربین سه‌تایی مجهز هستند و ویژگی‌های سطح استانداردی را ارائه می‌دهد که در مدل‌های معمولی نمی‌توانید آن‌ها را داشته باشید.

اکونومی اپل طرفداران مخصوص به خود را دارد که برای داشتن یک گوشی جدید عبایی از صرف هزینه زیاد ندارند. قیمت ایفون۱۲ به دلار تقریباً 780 دلار تعیین شده که بعد از چندین نسل نسخه‌های مشابه به طور ملموسی حسی متفاوت به کاربر منتقل می‌کند. قیمت آیفون ۱۲ با وجود طراحی ظریف و مدرن، نمایشگر اولد و … چندان مهم جلوه نمی‌کند و باعث می‌شود آیفون بازان زیادی برای خرید گوشی آیفون ۱۲ تمایل نشان دهند. نقد و بررسی گوشی آیفون ۱۲ ظرفیت 256 گوشی آیفون ۱۲ یکی از بهترین گوشی‌های اپل برای بسیاری از کاربران و یکی از بهترین گزینه‌هاییست که در حال حاضر می‌توانید خریداری کنید. مشخصات ایفون۱۲ نظیر طراحی جذاب، اتصال کامل 5G، دوربین‌های خوب و عملکرد پردازشی بهتر از هر گوشی اندرویدی نیز باعث می‌شود محبوبیت ف..

  • آیفون از لیدار برای سنجش عمق محیط استفاده می‌کند که در جلوه‌های ویدئویی و عکاسی کاربرد دارد.
  • سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.
  • اجرای بازی‌های سنگین، طراحی گرافیک و تدوین ویدیو، از جمله سنگین‌ترین وظایفی هستند که می‌توانید به گوشی خود بسپارید.
  • گوشی آیفون ۱۲ ظاهری پریمیوم و لوکس دارد، از معیار IP68 بهره می‌برد که به معنای مقاومت آن در عمق 20 فوتی به مدت 30 دقیقه است، همانطور که می‌دانید این میزان بیشتر از سایر گوشی‌های موجود در بازار است .
  • این تلفن هوشمند، در حقیقت قدمی رو به جلو از طرف اپل در زمینه ساخت آیفون‌ها به حساب میاید.