خرید لوازم جانبی آیفون iPhone 12 Pro iPhone 12- جانبی

پنل جدید Super Retina XDR نسبت به پنل های LCD ناامید کننده مدل‌های قبلی با این قیمت آیفون ۱۲ ، حتی اگر فاقد نرخ تازه سازی بالا باشد، یک پیشرفت خارق العاده است. با خرید ایفون۱۲ شما صاحب یک گوشی با طراحی جدید و مدرن، ماژول دوربین دوگانه عالی و سیستم MagSafe می‌شوید که نسبت یه قیمت گوشی ایفون ارزش خرید بالایی دارد. ماژول دوربین دوگانه گوشی اپل ۱۲ از ترکیب لنز اصلی 12 مگاپیکسلی و لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است. بعد از خرید گوشی، نگهداری آن به وسیله لوازم و تجهیزات جانبی مانند قاب و گلس اهمیت زیادی دارد.

لنز واید این دوربین دارای ۷ المان است و مجهز به یک لرزشگیر اپتیکال تصویر نیز هست. همچنین در دوربین تله آن هم یک لرزشگیر اپتیکال دیگر نیز تعبیه شده است. وبلاگ 9to5mac.ir این لرزشگیرها موجب شده‌اند تا در زمان در دست گرفتن گوشی، تصاویر شما با وضوح خوبی ثیت شده و هنگام فیلم‌بردای نیز ویدئوهایی روان و باکیفیت را ضبط کنید.

ویژگی‌های آیفون ۱۲

تعدادی از تغییرات سخت‌افزاری نیز روی این نسخه انجام شده است و همان‌طور که اپل نیز با علاقه آن را مطرح می‌کند، این تغییرات آیفون ۱۲ را به بهترین آیفون ساخته شده توسط اپل تبدیل می‌کند. آیفون 12 با سایز 6.1 اینچ آماده عرضه شده و از تراشه A14 Bionic استفاده می‌کند. این محصول تلفن هوشمند محبوب اپل در سال 2020 است که در رنگ‌های سفید – مشکی – آبی – سبز – بنفش – قرمز قابل خرید است. همچنین سری 12 گوشی های هوشمند اپل می توانند به مدت 30 دقیقه عمق 6 متری آب را تحمل کنند.

گوشی اسنشیال

یعنی مقاوت کامل در برابر گرد و غبار و آب تا عمق ۶ متر و مدت زمان ۳۰ دقیقه. طراحی خانواده ۱۲ اپل، بهترین طراحی از شرکت اپل محسوب می شود اما خالی از اشکال نیست. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کالامید برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام کالامید و لینک به منبع بلامانع است. علاوه بر این امکان عکاسی با نرخ بالا را نیز برای کاربران مهیا کرده است.

Apple Iphone 12 256GB Ram 4GB mobile phone 5G

بهبود روشنایی و وضوح صحنه های تاریک، بواسطه حالت شب خودکار لذت تصویربرداری در شب را برای شما چند برابر می کند. آیفون 12 از دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر تصویر اپتیکال و سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با ضریب اف ۱.۶ و میدان دید ۱۲۰ درجه برخوردار است. اپل می گوید عملکرد دوربین در نور کم بهتر شده و جزئیات تصاویر و محدوده دینامیک نیز بهبود یافته است. باتری مورد استفاده در آیفون 12، از نوع لیتیوم یونی است و 2815 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

  • اینکه در کدام بازار عرضه شده را می توانید از طریق پارت نامبر گوشی بفهمید.
  • در فروشگاه جانبی می‌توانید علاوه بر خرید بهترین گلس و قاب آیفون 12، لوازمی کاربردی مانند شارژر، کابل و هندزفری را نیز تهیه کنید.
  • با این حال، فلسفه اپل در مورد 5G چیزی است که مشخصات آیفون ۱۲ را از سایر تلفن‌های 5G متمایز می‌کند.
  • چنین حقیقتی به اپل اجازه می‌دهد تا ۱۱.۸ میلیارد ترانزیستور را روی تراشه کار گذارد که ۴۰ درصد بیشتر از A13 است.
  • نهایتاً با در نظر گرفتن قیمت ایفون۱۲ ، عملکرد دوربین یکی از نقاط قوت آن تلقی می‌شود.