خرید و قیمت دریچه کولر کلاسیک از غرفه گروه صنعتی تهویه اورانوس باسلام

خرید و قیمت دریچه کولر کلاسیک از غرفه گروه صنعتی تهویه اورانوس باسلام

این دریچه‌ها دارای دمپر می‌باشد که امکان تنظیم فشار هوا یا امکان انسداد ورود هوا را می‌دهد. از جمله ویژگی‌های این دریچه می‌توان تنظیم پره‌های عمودی جلویی در جهت تغییر مسیر حرکت هوا دانست. همچنین خوب است بدانید یکی از امتیازاتی که دریچه کولرهای پلاستیکی از آنها برخوردارند قیمت مناسب آنها در مقایسه با سایر انواع دریچه کولر های عرضه شده به بازار است. علاوه بر این دریچه کولر پلاستیکی جزو آن دسته از محصولاتی است که طول عمر بالا و ماندگاری زیادی دارد.

این نوع دریچه چند کاربرد دارد، به این معنی که هم می‌توان از آن برای دستگاه‌های مکنده هوا و هم دستگاه‌های دمنده هوا استفاده کرد. ضمناً برای تنظیم و یا انسداد هوا، می‌توان آن را به صورت دمپردار نیز تولید کرد. دریچه‌های کولر متنوعی از نظر طرح و مدل در بازار تولید می‌شوند که شکل آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. در این بخش به بررسی کامل انواع دریچه‌ی کولر بر اساس طرحشان می‌پردازیم.

دریچه گرد هوا محصولی برای انتقال هوای داکت یا کانال هوا از طرق انشعابات گرد به محیط می باشد. در واقع هم فریم و هم پره های این دریچه کولر از جنس ورق روغنی میباشد . در ساختمانها و ابنیه ی عمومی و مسکونی برای تنظیم میزان هوای ورودیِ کولر به اتاقها یا هال و پذیرایی،از دریچه کولر استفاده میشود. دریچه اسلوت در ساختارِسیستم تهویه مطبوع ،هم جهت دمشِ هوای کانالِ هوای رفت و هم جهت مکشِ هوای برگشت، مورد استفاده قرارمی گیرد. پرکاربرد ترین و اساسی ترین نوع از دریچه هایی است که در ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی به کار گرفته می شود.

قیمت دریچه کولر آلومینیومی

مطمئنا همه ما با اصطلاح دریچه مخصوص کولر و توانایی های خاص آن آشنایی داریم. امروزه نصب دریچه های تهویه مطبوع در داخل ساختمان های مختلف برای افزایش رفاه و راحتی مردم به یکی از برنامه های مدیریتی مهندسین ساختمان تبدیل شده است. در اکثر نواحی کشورمان دستگاه تهویه مطبوع، گرمایشی و سرمایشی به عنوان تجهیزات اصلی افراد محسوب می شوند.

انتخاب درست علاوه بر بهره‌وری مفید، به زیباسازی ساختمان کمک می‌کند. تنها تفاوت آن با نوع آلومینیومی این است که، تمامی قسمت‌های این دریچه از ورق روغنی ساخته شده است و اگر ضخامت آن زیاد باشد، می‌تواند طول عمر دریچه کولر بالایی داشته باشد. همچنین وسیله‌ ای در دو طرف یا یک طرف دریچه‌های کولر تعبیه شده است که بر اساس آن می‌توان، پره‌های افقی و عمودی را تغییر وضعیت داد. پس هرگز این نگرانی را نداشته باشید که دریچه آلومینیومی دلخواه با کانال کولر را پیدا نخواهید کرد. اگر دقت کرده باشید، یک سری از دریچه‌های قدیمی‌تر، این امکان را نداشتند که بتوانید مسیر ورود باد به داخل محیط را تغییر دهید. همانطور که در متن بالا گفته شد، این دریچه‌ها دارای یک سری پره‌های افقی و عمودی هستند.

متریال انواع دریچه کولر

که در واقع نمونه‌ی مشابه با کولرهای آبی امروزی در ایران باستان محسوب می شود. امروزه تولیدکنندگان کولرهای گازی اسپلیت برای جلب مشتری و حفظ بازار سراغ افزودن امکانات و ویژگی‌های اضافه‌تری رفته‌اند. برخی این دستگاه‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که دمای محیط را در شب و وقتی ‌که به خواب می‌روید کم‌کم افزایش می‌دهد تا صبح راحت‌تر از رخت خواب بلند شوید. برخی کولرها، فیلتر از بین برنده گردوغبار دارند، و بعضی دیگر نیز مجهز به تولیدکننده ازن هستند تا طراوت هوای بارانی را در فضا ایجاد کنند.

  • یکی دیگر از کارهایی که دریچه کولر گریل دار انجام می دهد، مکش هوای داخل محیط ها به بیرون از خانه می باشد.
  • در تولید دریچه کولر دیواری بیشترین تنوع را می توان اعمال کرد.
  • هر دو مدل دریچه دارای دمپرهای ثابت و متحرک هستند که کمک می‌کنند شما بتوانید هوای کولر را به هر سمتی که تمایل دارید، هدایت کنید.
  • تولید کنندگان این نوع از دریچه تنظیم هوا از متریال چوب استفاده می نمایند.