خرید و قیمت دستگاه ایکس ری پرتابل مدل XXG250 ترب | zoomfing

خرید و قیمت دستگاه ایکس ری پرتابل مدل XXG250 ترب | zoomfing

دستگاه ایکس ری مورد استفاده در فرودگاهکاربرد دستگاه ایکس ری xray با توجه به اندازه تونل و نوع اجسام مورد بررسی زوم فینگ متفاوت خواهد بود. به طور کلی این دستگاه به سه دسته اصلی ایکس ری بار ( ایکس ری کیف دستی و چمدان ) ، ایکس ری خودرو و ایکس ری انسان یا همان بادی اسکن تقسیم می‌شود. در اکثر گمرکات کشور به امکان ایکس ری انواع کالاها و کانتینرها و چمدان ها اسکن می شود و با مطابقت دادن محتویات داخل کالا با مواردی که در برگه مورد نظر قید شده، مامور گمرک موارد را بررسی نموده و تائید می نماید. این تجهیزات با نامهای مختلفی مانند گیت بازرسی چمدانی، گیت بازرسی ایکس ری، دستگاه ایکس ری فرودگاه، دستگاه xray و دستگاه اشعه ایکس نیز شناخته می‌شود. دستگاه کنترل بازرسی ایکس ری توانایی تشخیص مواد مخدری مانند کوکائین، هروئین و… این مواد از نظر رنگی در دسته مواد ارگانیک قرار می‌گیرند و به وسیله دستگاه‌هایی با دو سطح انرژی تشخیص داده می‌شوند.

  • این ژنراتورها اشعه ایکس را از سمت بالا و با زاویه ۹۰ درجه به داخل تونل دستگاه ساطع می‌کنند.
  • از جمله خدمات این موسسه نصب دوربین های مدار بسته و ارائه روش در امور امنیت الکترونیک ، تجهیز گروه هدف و افراد مورد تایید پلیس ، حفاظت از مجتمع های مسکونی، تجاری، صنعتی و موسسات مالی و ارائه مشاوره انتظامی، حراستی و حفاظتی.
  • ایکس-ری (X-ray) ات‌جور الکترومغناطیسی اشعه هسته که ونه طول موج حدود ۰/۰۱ تا ۱۰ نانومتر معادل ۳۰ پتاهرتز تا ۳۰ اگزاهرتز (۱۶ ۱۰×۳ تا ۱۹ ۱۰×۳ هرتز) و ونه انرژی میون ۱۰۰ الکترون‌ولت تا ۱۰۰ کیلو الکترون‌ولت بائه.
  • در دستگاه های پیشرفته تر، مواد منفجره با رنگ قهوه ای و هروئین و کوکائین به رنگ نارنجی نمایش داده می شوند.

و معمولا در مکان هایی که ورودی در آن جا بسیار با اهمیت است مورد استفاده قرار میگیرد . این سامانه با ساختاری قدرتمند با استفاده از دو مولد ایکس برای نمایش تصاویر از دو زاویه مختلف برای بررسی دقیق تر محموله‌ها، ابعاد بهینه و وزن مناسب نسبت به ابعاد دستگاه ساخته و تولید شده است. دستگاه ایکس ری 6040 علاوه بر کاربری در فرودگاه ، در کلیه اماکن عمومی و نهادهای امنیتی همچون ادارات، دادگاه، خطوط مرزی و محل برگزاری مراسم‌های مهم نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما قبل از انتخاب این محصول نیاز به شناخت نکات مهم خرید ایکس ری می باشد. شما می‌توانید با ورود به مقاله 6 نکته مهم برای خرید دستگاه ایکس ری ، اطلاعات مفیدی در این باره کسب کنید.

پرواز در فرودگاه‌های کشور 2 برابر شد

© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت الین طرح فناوران هوشمند می باشد. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. طبق ماده 12 فصل 3 قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری ممنوع است و پیگرد قانونی دارد. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت مهرپویان کهکشان رایانه(مهرکیا) می باشد. اما شناسایی اجسامی با چگالی کمتر، مانند فلزات سبک (آلومینیوم)، چوب، پلاستیک‌هایی با چگالی کم و مو کمی دشوارتر خواهد بود.

سیستم پردازش و نمایش تصویر دستگاه ایکس ری

1- کیفیت تصویر دوربین ایکس ری اولین فاکتور در انتخاب یک دستگاه، در نظر گرفتن کیفیت تصویری است که دوربین ایکس ری ارائه می‌دهد، به طور مثال همه‌ی ما در هنگام خرید یک دوربین ابتدا به پیکسل‌های آن و کیفیت تصویری که می‌تواند ارائه کند توجه می‌کنیم. این مسئله در رابطه با دستگاه ایکس ری نیز صدق می‌کند؛ اما فاکتورهای تاثیرگذار بر کیفیت تصویر در این دستگاه‌ها متفاوت خواهند بود. مواردی که می‌توانند در این دستگاه‌ها کیفیت تصویر را تحت تأثیر قرار دهند شامل قدرت، ولتاژ، اندازه نقطه، وضوح آشکارساز، مجاورت منبع اشعه ایکس به مورد و میدان دید است که باید به آن‌ها توجه کرد. این دستگاه ها که از اولین انواع ساخته شده دستگاه ایکس ری هستند، برای اسکن انسان و حیوانات با اهداف سلامتی، امنیتی و ایمنی و بیمارستانی استفاده می شوند.