خرید و قیمت گوشی اپل استوک iPhone 11 حافظه 128 گیگابایت ا Apple iPhone 11 Stock 128 GB ترب

استفاده از مطالب فروشگاه فروشگاه اینترنتی دیجی فیتو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. به دلیل نوسانات ارز قیمت ها ممکن است تغییر کرده باشند، برای اطلاع از قیمت وبلاگ 9to5mac.ir به روز محصولات با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید یا واتساپ پیام بفرستید. بنظر می‌رسه که رکرود جهان رو بشکنه چون اپل به خاطر عملکرد A13 Bionic، حالا سریع ترین گوشی هستش.

راهنمای خرید

به علاوه از پردازنده گرافیکی Apple GPU بهره می برد که موجب شده است تا بار دیگر شرکت اپل در زمینه پردازش های گرافیکی گوی سبقت را از سایر رقبای خود برباید. نمایشگر آیفون 11 از نوع Liquid Retina IPS LCD، با ابعاد 6.1 اینچ بوده که دارای رزولوشن 1792 × 828 است و طیف گسترده ای از رنگ ها را به نمایش می گذارد. نسبت ابعاد نمایشگر به قاب گوشی 79 درصد بوده است که کمی از جذابیت آن کاسته است و همچنین دارای تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ است. حداکثر روشنایی این دستگاه می تواند به 625 نیت برسد که در استفاده زیر نور مستقیم خورشید کاملا مناسب است و همچنین می توان تعادل رنگ سفید را تنظیم کرد تا با رنگ نور محیط مطابقت داشته باشد. صفحه نمایش iPhone 11 دارای ویژگی Haptic Touch می باشد که جایگزین 3D Touch در گوشی های نسل قبل شده است.

فروش گوشی موبایل

یکی از اسپیکرها در قسمت ناچ گوشی و دیگری در کنار درگاه شارژر قرار دارد که در کنار هم یک صدای استریو بسیار قوی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. البته بجز یکی از اسپیکرها، دوربین سلفی و سنسور Face ID نیز در ناچ صفحه نمایش آیفون ۱۱ قرار دارند. از کاربران عزیز خواهشمندیم قبل از خرید گوشی موبایل اپل آیفون 11 حتما در مورد صحت و کیفیت جنس مورد نظر اطمینان حاصل کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل از جانب فروشنده مراتب را به مااطلاع دهند. مقاومت بیشتر، پنل‌های شیشه‌ای محکم‌تر، باتری بزرگ‌تر، ارتقاء صدا و دوربین سلفی نیز همگی از جمله مواردی هستند که در این آیفون جدید به چشم می‌خورند. با این حال، کیفیت صفحه نمایش ثابت مانده و با اینکه وضوح متن و ویدئوها عالی هستند، اما برای سال 2019 چیز بیشتری انتظار می‌رفت. همانطور که گفتیم، گوشی آیفون ۱۱ سخت‌افزار فوق‌العاده قدرتمندی دارد که منجر به ثبت عکس‌ها و ویدیوهای شگفت‌انگیزی می‌شود، در بخش صدا و باتری هم عملکرد عالی است و تنها یک دوربین زوم و یک فست شارژ با مدل‌های Pro فاصله دارد.

اپل برای ایفون‌۱۱ نیز، برخلاف سری‌های قبلی خود عمل کرده و یک باتری 3110 میلی‌آمپری که قابلیت شارژ شدن با فست شارژ 18 واتی دارد را در آن قرار داده است. در واقع آیفون‌11 جزء اولین مدل‌های آیفون با فست شارژ است که با اداپتور 18 واتی در مدت 30 دقیقه تا 50% شارژ می‌شود. جالبه بدانید که این مدل از شارژ وایرلس نیز پشتیبانی می‌کند اما ورژن آن اعلام نشده است. با وجود ظرفیت نسبتاً پایین باتری، شارژدهی گوشی اپل ۱۱ بسیار خوب بوده و می‌تواند به مدت 17 ساعت برای تماشای فیلم و 65 ساعت برای گوش دادن به موسیقی دوام بیاورد که به طور کلی برای استفاده روزمره تقریباً تا 1 روز و نیم شما را همراهی خواهد کرد.

سنسورهای دوربین اصلی هر دو دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی بوده که هر کدام با پشتیبانی از قابلیت های متفاوتی که در همین مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد، باعث شده تا آیفون 11 از دوربین فوق العاده بهره مند شود. دوربین سلفی دوگانه این گوشی که شامل سنسور 12 مگاپیکسلی و همچنین ماژول ToF 3D می باشد نیز روی پنل جلویی قرار گرفته است. سیستم عامل این گوشی 13.0 iOS می باشد که قابلیت ارتقا تا 13.1 iOS را نیز دارد. پرچمدار جدید اپل به تراشه قدرتمند Apple A13 Bionic (7 nm+) با پردازنده 6 هسته ای مجهز شده است.

  • حتی وزن و ابعاد هم‌در این دو گوشی مشابه هستند و فقط تعداد دوربین قاب پشتی است که این دو محصول را از هم متمایز می‌کند.
  • می‌توان گفت وقتی دو گوشی ایفون 11 پرو مکس وGalaxy note 10 plus رو کنار هم گذاشیم، صفحه نمایش 6.5 اینچی SUPER Retina XDR ایفون 11 پرو مکس بسایر بزرگتر از Galaxy Note 10 plus هستش.
  • پس اگر شما هم می‌خواهید «آیفون جدید» اپل را داشته باشید و نمی‌خواهید هزینه زیادی صرف کنید، با این بررسی مختصر از Apple iPhone 11 همراه باشید.
  • نقد و بررسی تخصصی و کامل ایفون ۱۱ ظرفیت 64 گیگابایت رم 4GBایفون ۱۱ نسخه‌ی استاندارد سری یازدهم گوشی اپل است که سال 2019 وارد بازار شد.