خرید و قیمت گوشی اپل استوک iPhone 11 حافظه 128 گیگابایت ا Apple iPhone 11 Stock 128 GB ترب

شش هسته در این بخش وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارند و به صورت یک سری دو هسته‌ای با قدرت 2.65 گیگاهرتز Lightning و چهار هسته 1.8 گیگاهرتزی Thunder فعالیت می‌کنند. در کنار این موارد باید به پردازنده گرافیکی مخصوص اپل هم اشاره کرد که چهار هسته مخصوص انجام فعالیت‌های گرافیکی دارد. اپل برای ایفون ۱۱ نیز، برخلاف سری‌های قبلی خود عمل کرده و یک باتری 3110 میلی‌آمپری که قابلیت شارژ شدن با فست شارژ 18 واتی دارد را در آن قرار داده است. احتمالاً می‌توان حالت شب یا همان Night Mode دلیل اصلی برای خرید گوشی iPhone 11 است. اگر از این ویژگی صرف‌نظر کنیم، سخت است دلیلی را برای عوض کردن XR با آیفون 11 پیدا کنیم.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 A2634 not activeدو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

گوشی‌های آیفون 6 و 6s و نسخه پلاس آن‌ها، آیفون 7 و 8 و نسخه پلاس آن‌ها، آیفون X وXs و Xs Max همگی طراحی مشابه دارند. در این بین اما تنها مدل‌هایی که طراحی متفاوت داشته گوشی آیفون SE و آیفون XR بوده‌اند که به عنوان گوشی‌های ارزان قیمت اپل شناخته می‌شوند. باید اعتراف کرد که طراحی خاص آیفون یازده با‌حفظ اصالت اپل یک نمای جذاب‌از آیفون‌ها را‌ارائه داده است. هنگامی‌که آیفون‌11 را در دستان خود بگیرید شما را یاد 2 سری وبلاگ 9to5mac.ir اپل در یک قاب می‌اندازد، فریم آلومینیومی مات پیش‌تر در سری 7 و 8 دیده شده بود و البته پنل جلو و عقب که‌از جنس شیشه هستند سری بسیار دوست داشتنی 4 را به یاد ما می‌اورد. قبل‌از هرچیز باید به ابعاد 8.3×75.7×150.9 میلی‌متری این گوشی هوشمند اشاره کنیم که‌سایز مناسبی را رقم زده است و گوشی به‌راحتی در دستان کاربران جای می‌گیرد. وزن 196 گرمی این گوشی، بسیار مناسب بوده و کاربران بعد‌از فعالیت طولانی حس خستگی نخواهند داشت.

  • صفحه نمایش این گوشی همانند همتای قبلی خود از Liquid Retina ساخته شده که تراکم پیکسلی برابر ۳۲۶را دارا است همچنین اندازه صفحه نمایش به ۶٫۱اینچ می‌رسد که ۷۹درصد از فضای جلوی صفحه را اشغال کرده‌است.
  • درسته که سامسونگ Galaxy S20 Ultra به شما زوم بیشتر و 5 گیگ به شما رم می‌ده ولی هنوز که هنوزه آیفون پرو مکس بهترین گوشی با این قیمته.
  • همچنین گوشی آیفون ۱۱ دارای یک دوربین دوگانه است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به نسبت مدل‌های قبلی پیشرفت محسوسی داشته است.
  • آیفون 11 پرو مکس می تواند به طور خودکار جزئیات را در پس زمینه تصاویر تنظیم کرده و نمایش دهد که حتی بعضی از دوربین های حرفه ای DSLR هم نمی توانند این کار را انجام دهند.
  • این قابلیت معمولاً از نوردهی‌ 2 یا 3 ثانیه‌ای استفاده می‌کند و تصویر فوراً ذخیره می‌شود و اگر نگوییم سریع‌ترین حالت‌ شبی است که تاکنون با آن مواجه شده‌ایم، در حقش اجحاف کرده‌ایم.
  • دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد.
سرعت پردازش A13 bionic حدود 2.65 گیگاهرتز است و همین امر به تنهایی تمامی نگرانی‌ها از بابت اجرای گیم‌ها و برنامه‌های فوق سنگین را از بین می‌برد. گناوه 24 به عنوان یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی گناوه با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ایران، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی گناوه تبدیل شود. برای خرید از بندر گناوه بدون سفر به گناوه به صورت اینترنتی به سایت گناوه 24 سر بزنید و برای آگاهی از قیمت لوازم خانگی در گناوه با ما تماس بگیرید. چندین سال سابقه در زمینه آموزش در حوزه های تکنولوژی، خیلی آتش درونی مارو برای داشتن مرجع کاملی از شرکت اپل به زبان فارسی شعله ور میکرد.

درسته که سامسونگ Galaxy S20 Ultra به شما زوم بیشتر و 5 گیگ به شما رم می‌ده ولی هنوز که هنوزه آیفون پرو مکس بهترین گوشی با این قیمته. زمانی‌که حرف از‌بررسی یک گوشی آیفون می‌شود، کار برای تحلیل‌گران سخت می‌شود چرا‌که‌در تمامی بخش‌های آیفون‌ها شاهد بالاترین سطح کیفیت و‌نوآوری‌ هستیم. پردازنده‌ای با معماری 7 نانومتری فوق‌سریع که کمتر گوشی‌ در‌عرصه رقابت با این پردازنده پای ماندن دارد. در سال 2019 اپل اوج شکوفایی و توان خود‌را در چیپست A13 bionic به‌تمامی کاربران نشان داد و‌حتی پس‌از گذشت 2 سال از معرفی، آیفون ۱۱ همچنان از قدرتمند‌ترین گوشی‌های حال حاضرست.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 512 گیگابایت رنگ Green

این سنسور‌ها اما نمایی سه بعدی از سوژه را ترسیم می کنند و تغییر بسیاری در کیفیت عکسبرداری ایجاد می‌کنند. سنسور‌های دوربین در پشت و جلو قادرند با دو کیفیت 1080 و 2160 فیلمبرداری ‌کنند. این گوشی اپل توانایی ضبط ویدئو با کیفیت 4k با 30، 60 و 24 فریم در هر ثانیه دارد؛ همچنین در کیفیت 1080 نیز می‌تواند 30، 60، 120 و 240 فریم‌در‌هر‌ثانیه را ثبت کند.

معایب آیفون ۱۱