خرید و قیمت گوشی اپل iPhone 12 Active حافظه 128 گیگابایت ا Apple iPhone 12 Active 128 GB ترب

پنل جدید Super Retina XDR نسبت به پنل های LCD ناامید کننده مدل‌های قبلی با این قیمت آیفون ۱۲ ، حتی اگر فاقد نرخ تازه سازی بالا باشد، یک پیشرفت خارق العاده است. با خرید ایفون۱۲ شما صاحب یک گوشی با طراحی جدید و مدرن، ماژول دوربین دوگانه عالی و سیستم MagSafe می‌شوید 9to5mac که نسبت یه قیمت گوشی ایفون ارزش خرید بالایی دارد. ماژول دوربین دوگانه گوشی اپل ۱۲ از ترکیب لنز اصلی 12 مگاپیکسلی و لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است. بعد از خرید گوشی، نگهداری آن به وسیله لوازم و تجهیزات جانبی مانند قاب و گلس اهمیت زیادی دارد.

لنز واید این دوربین دارای ۷ المان است و مجهز به یک لرزشگیر اپتیکال تصویر نیز هست. همچنین در دوربین تله آن هم یک لرزشگیر اپتیکال دیگر نیز تعبیه شده است. این لرزشگیرها موجب شده‌اند تا در زمان در دست گرفتن گوشی، تصاویر شما با وضوح خوبی ثیت شده و هنگام فیلم‌بردای نیز ویدئوهایی روان و باکیفیت را ضبط کنید.

بهبود روشنایی و وضوح صحنه های تاریک، بواسطه حالت شب خودکار لذت تصویربرداری در شب را برای شما چند برابر می کند. آیفون 12 از دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر تصویر اپتیکال و سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با ضریب اف ۱.۶ و میدان دید ۱۲۰ درجه برخوردار است. اپل می گوید عملکرد دوربین در نور کم بهتر شده و جزئیات تصاویر و محدوده دینامیک نیز بهبود یافته است. باتری مورد استفاده در آیفون 12، از نوع لیتیوم یونی است و 2815 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

Apple Iphone 12 128gb 2Sim 5G(NOT ACTIVE) آیفون ۱۲ ۱۲۸گیگ دو سیم کارت ۵جی

یعنی مقاوت کامل در برابر گرد و غبار و آب تا عمق ۶ متر و مدت زمان ۳۰ دقیقه. طراحی خانواده ۱۲ اپل، بهترین طراحی از شرکت اپل محسوب می شود اما خالی از اشکال نیست. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کالامید برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام کالامید و لینک به منبع بلامانع است. علاوه بر این امکان عکاسی با نرخ بالا را نیز برای کاربران مهیا کرده است.

لوازم جانبی گوشی موبایل

تعدادی از تغییرات سخت‌افزاری نیز روی این نسخه انجام شده است و همان‌طور که اپل نیز با علاقه آن را مطرح می‌کند، این تغییرات آیفون ۱۲ را به بهترین آیفون ساخته شده توسط اپل تبدیل می‌کند. آیفون 12 با سایز 6.1 اینچ آماده عرضه شده و از تراشه A14 Bionic استفاده می‌کند. این محصول تلفن هوشمند محبوب اپل در سال 2020 است که در رنگ‌های سفید – مشکی – آبی – سبز – بنفش – قرمز قابل خرید است. همچنین سری 12 گوشی های هوشمند اپل می توانند به مدت 30 دقیقه عمق 6 متری آب را تحمل کنند.

  • باتری مکس جدید از iPhone 11 Pro Max حدود 7درصد کوچک‌تر است و به همین شکل کمی کم‌تر دوام می‌آورد اما همچنان عمر مطلوبی دارد و جای گله‌وشکایتی باقی نمی‌گذارد.
  • علاوه بر این، دوام و کیفیت ساخت ایفون ۱۲ با استفاده از مواد جدید Ceramic Shield اپل بهبود یافته، زیرا فریم‌های منحنی آیفون‌های قبلی قابلیت شکنندگی داشتند.
  • بنا بر ادعای اپل، مقاومت این پنل‌های سرامیکی، ۴ برابر شیشه معمولی است، به همین دلیل دوام هر دو گوشی بسیار مناسب است.
  • علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید.