خرید و قیمت گوشی اپل iPhone 12 Active حافظه 128 گیگابایت ا Apple iPhone 12 Active 128 GB ترب

بعید است بخواهید از این گوش بدون کاور محافظ استفاده کنید اما اگر به ظاهر گوشی خیلی علاقه‌مندید یا قیمت بالای گوشی برایتان چندان اهمیتی ندارد، باید بدانید که گوشی به‌راحتی از دست‌تان لیز می‌خورد و گریپ مطلوبی ندارد. روی قسمت مربوط به ماژول‌های دوربین هم از شیشه یاقوتی سخت استفاده شده است که به راحتی خط‌وخش به‌خود نمی‌گیرد. آیفون ۱۲ یقینا یکی از مهم‌ترین نسخه‌های برند اپل در سال اخیر است که موردتوجه خریداران و کارشناسان قرار گرفته است و برای اولین‌بار، شاهد تغییرات گسترده‌ای در طراحی آن از زمان آیفون ۶ خواهیم بود.

دوربین با کیفیت‌تر و قدرت مثال زدنی در ثبت تصاویر

اپل آیفون ۱۲ با iOS 14.1 به بازار عرضه و تا کنون تا ۱۴.۷ به روز رسانی شده. فروشگاه اینترنتی پویا تل ، فروش انواع گوشی های موبایل در برند های معروف سامسونگ ، هواوی ، شیائومی ، اپل و … IPhone 12 pro از یک نمایشگر ۶.۱ اینچی (معادل ۹۰ سانتی‌متر مربع) استفاده کرده است . پنل نمایشگر از نوع Super Retina XDR OLED میباشد که کیفیتی فوق العاده ای در بر دارد . این نمایشگر با رزولوشن ۱۱۷۰ در ۲۵۳۲ پیکسل و تراکم پیسکلی ۴۶۰ پیکسل در هر اینچ، استفاده از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است .

  • بعید است بخواهید از این گوش بدون کاور محافظ استفاده کنید اما اگر به ظاهر گوشی خیلی علاقه‌مندید یا قیمت بالای گوشی برایتان چندان اهمیتی ندارد، باید بدانید که گوشی به‌راحتی از دست‌تان لیز می‌خورد و گریپ مطلوبی ندارد.
  • این مطلب به این معنی است که مدت زمان نگه داری شارژ باتری‌ها در این گوشی‌ها بیشتر است.
  • اپل و ورایزن ادعا می‌کنند که برخی از آیفون‌ها، از سرعت دانلود ۳.۵ و ۴ گیگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه برخوردار هستند.
  • باتری این گوشی هوشمند با قدرت 2815 میلی آمپر قادر است در 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ شود؛ همچنین امکان فست شارژ در آن وجود دارد.
  • جلوی دستگاه، یک نمایشگر ۶.۱ اینچی را در خود جای داده که چیزی در حدود ۸۵ درصد از آنرا پر کرده.

اگر به دنبال آیفونی سبک و جمع‌وجورتری هستید می‌توانید به iPhone 12 mini فکر کنید. چنانچه قیمت نسخه Pro برایتان بالا نیست هم می‌توانید با تهیه آن از زوم 2برابر و حسگر لایدار لذت ببرید. گوشی موبایل iPhone 12 مانند دیگر اعضای خانواده‌اش از شبکه ارتباطی 4G پشتیبانی می‌کند، تراشه A14 داردو از حالت عکس‌برداری شب و فناوری MagSafe هم برخوردار است. همه این‌ها به این معنی است که ایرادات این سری از آیفون‌ها در iPhone 12 هم دیده می‌شود.

دوربین؛ شاهکاری به نام مکس!

‌جدیدترین مدل گوشی آیفون، در چهار مدل آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس عرضه شده است. در این نوشتار قصد داریم به بررسی هر چهار مدل گوشی‌های آیفون 12 بپردازیم. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که علاقه‌مندید اطلاعات بیشتری در خصوص آیفون 12 داشته باشید، تا پایان نوشتار با ما همراه باشید. قیمت آیفون ۱۲ پرو و مشخصات فنی آن از نقاط قوت این گوشی به شمار می‌روند. همان ماژول‌های دوربینی که در آیفون 11 و 12 پرو قرار داشت در قاب پشتی برادرش هم دیده می‌شود.

این دستگاه به‌صورت سه‌بعدی چهره شما را اسکن کرده و در زمان قفل گشایی به‌سراغ شما می‌آید. این دستگاه دارای فناوری دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در هنگام فیلم‌برداری به‌شما عمق نور و رنگ بهتری را ارائه دهد. در وبلاگ 9to5mac.ir مورد دوربین آیفون 12 در بخش فیلم‌برداری باید اعلام کرد که واقعا فوق‌العاده می‌باشد. لرزشگیر، شارپنس و کیفیت بسیار بالا در هنگام تغییر فوکوس می‌تواند از مواردی باشد که به‌خوبی در بخش فیلم‌برداری، شما را راضی کند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 12 Pro ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت آبی دو سیم کارت(CH/A)