خرید و لیست قیمت انواع گوشی موبایل در تهران | 9to5mac Farsi

فرقی نمی‌کند حوزه کاری یا تحصیلی شما چیست و یا اینکه چند سال سن دارید، در هر صورت داشتن یک گوشی هوشمند برای اغلب افراد جامعه، نه تنها مهم بلکه ضروری است. تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت آپادانا ابتکار هوشمند (دیجی دو) بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع میباشد. به حساب خود وارد شوید یا ثبت نام کنید تا بتوانید سریعتر خرید کرده، از وضعیت خرید خود آگاه شده و تاریخچه سفارشات خود را مشاهده نمایید. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد.

برای خرید گوشی از کالاتیک تنها کافی است تا روی سایت حساب کاربری خود را بسازید و اقدام به خرید گوشی کنید. همچنین دسته بندی های منظم سایت فروشگاه گوشی شاپ به شما این امکان را می دهد تا به راحتی گزینه های مدنظر خود را با یکدیگر مقایسه کنید و از بین آن ها بهترین را انتخاب کنید. از طرفی این فروشگاه ها تخفیف هایی را برای کاربران خود در نظر گرفته است تا برای شما امکان خرید گوشی ارزان به راحتی وجود داشته باشد.

برای این کار مزایا و معایب هر کدام را بررسی کرده و به نظرات سایر کاربران توجه کنید. قابلیت بررسی نظرات کاربران در ایسل وجود دارد و می‌تواند انتخاب شما را کمی راحت‌تر کند. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که ترجیح می‌دهید دائما قسمت‌های مختلف گوشی خود را شخصی‌سازی کنید، انواع نرم‌افزار مختلف را امتحان نمایید و در یک کلام، همۀ نرم‌افزار گوشی خود را تغییر دهید، اندروید سیستم‌عامل مناسب شما است. سایر برنامه‌های فعال نیز به رم نیاز دارند تا اجرا شوند، بنابراین داشتن یک رم با ظرفیت کافی می‌تواند کارایی گوشی شما را افزایش دهد.

http://1gamer.irواقعیت این است که همیشه هم قیمت بالاتر نشانه بهتر بودن نیست و به شما توصیه می‌کنیم که قبل از خرید گوشی کمی در مورد این سیاست‌های فروش هم تحقیق کنید، برای مثال اگر برندی هزینه زیادی را صرف تبلیغات می‌کند، قطعاً قیمت‌های تمام شده محصولش نیز بالاترست. در مقابل برندی دیگر تبلیغات ندارد و همین مورد تفاوت قیمت بین دو برند را به وجود می‌آورد حتی اگر دو محصول مشخصات نزدیک به همی داشته باشند. برند های محبوب گوشی موبایل به ترتیب الویت عبارتند از سامسونگ,اپل,شیائومی,نوکیا, … فناوری نوظهور 5G که در ابتدا فقط در پردازنده‌های پرچمدار مثل سری 800 کوالکام یافت می‌شد، اخیرا به پردازنده‌های میان‌رده‌ی کوالکام (سری 600) و برخی مدل‌های میان‌رده‌ی مدیاتک نیز راه پیدا کرده است. بخش پرسش و پاسخ در مورد یک مدل گوشی خاص و همچنین آگاهی از نظر دیگر کاربران در آن یکی از بخش‌های مهم بخش محصولات است.

لیست قیمت گوشی موبايل:

هم اکنون وقت آن رسیده که زمان و انرژی ارزشمند خود را به جای صرف کردن در خیابانها و فروشگاههای مختلف، برای خانواده و کارهای شخصی خود اختصاص داده و اطمینان از خرید خود را به ما بسپارید. در اینجا تقریبا هر چیزی را که لازم بود در رابطه با گوشی سامسونگ بدانید، برای شما توضیح دادیم. تراشه‌هایی که سامسونگ مجله خبری محصولات اپل برای استفاده در گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند، تحت برند اگزینوس ساخته می‌شوند. این تراشه‌ها، معمولا قابلیت‌های ضعیف‌تری در مقایسه با تراشه‌های کوالکام دارند. شرکت سامسونگ به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بعضی از گوشی‌هایش را با تراشه‌های کوالکام و بعضی دیگر را با تراشه‌های اگزینوس وارد بازار می‌کند.

  • گوشی های میان رده شیائومی، میان رده های هوآوی، سامسونگ و سایر برند‌ها نیز بر اساس مدل و قابلیت‌های خود قیمت‌گذاری می‌شوند؛ هرچقدر که قابلیت‌های این سری گوشی‌ها به پرچمداران نزدیک‌تر باشد، قیمت بالاتری خواهند داشت.
  • در طول سال ها، سامسونگ گوشی های هوشمند مختلفی را با قیمت های مختلف طراحی های شیک و ویژگی های باکیفیت روانه بازار کرده است.
  • در واقع، بارها پیش آمده که سامسونگ یک قابلیت را معرفی کرده که بعدا اپل آن را در گوشی‌های خود پیاده‌سازی کرده است.
  • از آن‌جایی که سامسونگ یک برند کاملا بین‌المللی است، قطعات و لوازم جانبی آن به راحتی در تمامی نقاط دنیا در دسترس هستند.
  • پس در نظر داشته باشید برای خرید هندزفری بی سیم نیز به فروشگاه آنلاین دارسو مراجعه کنید.

اگر به ۱۵ سال پیش برگردیم، گوشی‌های موبایل تفاوت چشمگیری با هم نداشتند و نیازی هم به مقایسه گوشی پیش از خرید آن نبود؛ کافی بود که بودجه خود را مشخص می‌کردیم و بهترین گوشی را با هزینه‌ای که داشتیم می‌خریدیم. اگر iOS را انتخاب می‌کنید، به طور پیش فرض یک آیفون اپل را انتخاب می‌کنید. سایر سازندگان گوشی‌های هوشمند مثل سامسونگ، هواوی و شیائومی روی سیستم‌عامل اندروید کار می‌کنند. در صورتی که گوشی سامسونگ مد نظر شما برای بازاری غیر از خاورمیانه عرضه شده باشد، خبری از منوی فارسی در آن نخواهد بود. گلکسی A04 که یکی از ارزان‌ترین مدل‌های سامسونگ است، حداقل سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و قیمت گلکسی S22 Ultra با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت به حدو ۴۶ میلیون تومان رسیده است.

Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus 5G 8/128GB Mobile Phone

اما اگر به هر دلیل خرید گوشی‌های موسوم به مسافری که به صورت غیررسمی وارد شده‌اند را ترجیح می‌دهید، بهتر است نکات زیر را مدنظر قرار دهید. خرید‌های سنتی و به‌اصطلاح آفلاین سبب اتلاف وقت و هزینه بیشتری خواهد شد. اما با خرید آنلاین گوشی موبایل می‌توانید گوشی‌ها را با مدل‌ها و قیمت‌های متنوع مشاهده کنید و به مقایسه آن‌ها بپردازید و خریدی هوشمندانه داشته باشید. سایت کالاتیک تنها یک فروشنده گوشی موبایل نیست بلکه سعی دارد با مقالات متعدد و پست‌های آموزشی در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی اطلاعات عمومی شما را در ارتباط با دنیای تکنولوژی بالا ببرد. لیست قیمت و موجودی به‌روز گوشی در کالاتیک کار را برای شما راحت‌تر می‌کند و می‌توانید قیمت بروز تمام گوشی‌های موبایل را ببینید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A33 5G ظرفیت 128 گیگابایت با رم 8 گیگابایت

Nothing Phone – معیاری برای تفاوتخرید یک موبایل متفاوت این روزها بدون در نظر گرفتن گوشی‌های خاص و بسیار گران‌قیمت تاشو (که فارغ … تفاوت بین دوربین‌های پرچمداران و میان‌رده‌ها و گوشی‌های پایین‌رده کم نیست و اگر به دوربین گوشی به عنوان یک معیار مهم فکر می‌کنید، چاره‌ای جز هزینه کردن بیشتر نخواهید داشت. این روزها دوربین اولتراواید برای تصویر برداری از فضای بیشتر، در اکثر گوشی‌های میان‌رده نیز وجود دارد اما هنوز علاقه‌مندان به زوم و دوربین تله‌فوتو باید در بازار گوشی‌ های بالارده به دنبال آن بگردند.

برخلاف این روزها که طراحی ظاهری به میزان خمیدگی گوشی‌ها و یا رنگ آن‌ها محدود می‌شود، در روزگار نه‌چندان دور، شاهد گوشی‌های مربعی، اشکی، انواع مختلف تاشو و البته صفحه کلیدهای متنوع بودیم. موتورولا اولین نسل از گوشی‌های موبایل را ساخت و در طی سال‌های بعد توسعه داد. اولین گوشی‌های موبایل به هیچ عنوان شباهتی به دستگاه‌های امروزه نداشتند و حتی می‌توان آن‌ها را بی‌سیم‌های دو طرفه نامید. محدودیت‌های اخیر کمیته‌ی رجیستری باعث شده است، کد رجیستری به راحتی برای فروشندگان غیررسمی قابل وصول نباشد. نمایشگر همیشه روشن در اکثر گوشی‌‌‌ های سامسونگ که به پنل اولد مجهز شده‌اند وجود دارد؛ این ویژگی نوتیفیکیشن‌ها را وقتی صفحه خاموش است نشان می‌دهد و به نوعی شما را از چراغ نوتیفیکیشن بی‌نیاز می‌کند.

زومیت به عنوان مرجع موبایل در بحث بررسی تخصصی، ارائه مقایسه دقیق مشخصات فنی، ارائه قیمت انواع گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی و همچنین پاسخ به سوالات و راهنمایی آن‌ها شناخته می‌شود. هنگام خرید گوشی سوالی که باید از خود بپرسید این است که از گوشی خود چه انتظاراتی دارید؟ شناخت صحیح نیاز از پرداخت هزینه اضافی جلوگیری می‌کند. ممکن است دنبال خرید گوشی برای فردی باشید که صرفا برای برقراری تماس و استفاده از شبکه‌های اجتماعی به گوشی نیاز دارد.