خرید گوشیهای آیفون اپل (iphone) 9to5mac Farsi

این شرکت از معتبر ترین شرکت های موجود در این حوزه است که با قدرت پردازشی بالا، کیفیت ساخت بالا و نیز نوآوری و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در بسیاری از گوشی های روز دنیا استفاده میشود. این دقیقا شبیه حرفی است که استیو جابز ده سال پیش در مراسم معرفی اولین آیفون گفت. این رابط کاربری، بسیار شبیه به ویندوز است. همچنین میتوانید از نوارچسب بسیار قوی ساکشن کاپ استفاده کنید. اگر از ساکشن کاپ یک طرفه استفاده میکنید، آن را برروی لبهی پایینی گوشی قرار دهید. شارژر بی سیم تا حدودی این مساله و مشکلات مربوط به کابل را حل میکند ولی هنگام خرید شارژر وایرلس برای آیفون 10 به اصل بودن کالا و کیفیت شارژر باید توجه بالایی داشت. نوع نیاز فرد به گوشی نیز اهمیت زیادی در ابعاد آن خواهد داشت. حافظه داخلی هوآوی Mate 50 Pro، ۲۵۶ گیگابایت است و قابلیت ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر را خواهد داشت. بهمنظور داشتن یک عملکرد بهینه، پس از طی مراحل این راهنما، باتری تازه نصب شدهی خود را کالیبره کنید: برای کالیبره کردن باتری گوشی آیفون، ابتدا آن را تا 100 درصد شارژ کنید و پس از رسیدن به 100 درصد هم آن را جدا نکنید و بگذارید تا حداقل دو ساعت دیگر همچنان در شارژ بماند.

کیفیت نمایشگر های تولیدات این شرکت بر هیچ یک از کاربران رسانه های دیجیتال پوشیده نیست این بار هم اپل دست به کار شده و برای غافلگیر کردن مشتریان خود از تکنولوژی TrueTone که قبلن فقط در ipad های این شرکت برای ایجاد توازن در شدت رنگ سفید و دیگر رنگ ها استفاده می شد در این مدل از گوشی های خود نیز به کار گرفته تا بیش از گذشته خود را دردل کاربرانش جای دهد. سپس گوشی را چک کنید. این شرکت تمام تمرکز خود را بر طراحی و ساخت گوشی ها و تجهیزات گیمینگ قرار داده و کاری به بخشهای دیگر بازار ندارد.

جنس بدنه نیز از پشت و جلو شیشه با فریم فولاد ضدزنگ است. این قابلیت ضبط ویدئوهای ۴k با نرخ ۶۰ فریم در هر ثانیه هم از ویژگیهای جدید و خاص گوشی آیفون X ، (iPhone X)است و این امکان در گوشیهای مشابه آن وجود ندارد. در صورتیکه تنها منظور شما از خرید گلس برای اپل آیفون ایکس محافظت در برابر خط و خش است و نیازی به مقاومت در برابر ضربه حس نمیکنید محافظ صفحه نانو آیفون ایکس 10 نیز میتواند در انتخابهای شما باشد. کاربران آیفون ایکس می توانند با رزولوشن 1125 در 2436 پیکسل تصاویر و ویدیوهای خود را تهیه و تماشا کنند. ساکشن کاپهای iSclack را نزدیک لبه پایینی آیفون قرار دهید.

در صورت وجود هرگونه سوال در زمینه خرید گلس، شارژر، هندزفری و قاب گوشی ایفون ایکس میتوانید با ما تماس بگیرید، ایمیل بزنید، در قسمت نظرات سوال خود را مطرح کنید یا در شبکههای اجتماعی با ما در تماس باشید. آداپتور شارژر آیفون ایکس باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و با تبدیل مناسب به پریز برق متصل شود تا هیچ گونه قطع و وصل جریان وجود نداشته باشد تا به باتری ایفون 10 آسیبی نرسد. دارا بودن گواهی IP67 برای مقاومت در مقابل گرد و خاک و هم چنین آب تا عمق یک متری به مدت نیم ساعت و اپل پی از مهم ترین مشخصات آیفون ایکس به شمار می روند. چنین مثالهایی از فناوری ممکن است مستقیماً با پایداری ارتباط ایجاد نکنند، اما با کمک به مشتریان در تصمیمگیری بهتر برای انتخاب، سبب میشود مصرفکننده کمتر خرید حضوری داشته باشد و به نوبه خود ردپای کربن را کاهش میدهد. هم چنین کابل نامرغوب سرعت انتقال اطلاعات پایینی دارد. کابل نامرغوب به دلیل وجود مقاومت الکتریکی در مسیر مدت زمان شارژر را بالا میبرد و ممکن است به باتری گوشی نیز آسیب بزند.

این مقاله سعی داردنقش تکنولوژی را در تولید انعطاف پذیر بررسی کند و راه های بکارگیری تکنولوژی را برای بهبودعملکرد سایت 9to5mac سازمان شناسایی نماید. اولین نکته این است که گلسهای ارزان قیمت ساده که به گلس تخت معروف هستند قدرت محافظت بالایی ندارند و در واقع صفحه گوشی آیفون 10 از این گلسها مقاومت بالاتری دارد پس سعی کنید از گلسهای با کیفیت بالا استفاده کنید که علاوه بر خط و خش در برابر ضربه نیز مقاومت خوبی داشته باشند. احتیاط: سعی نکنید صفحه نمایش را به طور کامل جدا کنید. یک برند خاص که نوآوریهای روز و آخرین اپدیت ها را در مدل گوشی سامسونگ میگذارد تا مردم هر سال با معرفی پرچمداران سامسونگ شگفت زده شوند و بخواهند آن را بخرند. احتیاط: قبل از اینکه کار خود را شروع کنید، مقدار شارژ باتری آیفون را تا زیر 25 درصد خالی کنید.

در کنار اتصال بلوتوثی که مشکل دارید، آیکون i را بفشارید. در شرایط ضبط فیلم با وضوح ۴K اگر جسم یا فردی در ویدیو در حال حرکت باشد، ضبط میزان حرکات جسم دقیقتر و بهتر از گذشته انجام میشود. اگر مشکل حل نشد، میتوانید اتصالات گوشی خود را به طور کلی ریست کنید. این گوشی توانایی ویژهای در ضبط ویدیوهای ۴K با نرخ ۶۰ فریم در هر ثانیه را دارد. در گوشیهای گرانقیمتتر بدنه گوشی مات است و به همین دلیل در برابر اثرانگشت و لکه مقاومت زیادی را از خود به نمایش میگذارد و البته در دست هم به راحتی سر نمیخورد. ابعاد بدنه موبایل فوق 143.6 در 70.9 در 7.7 میلیمتر با وزن 174گرمی درنظرگرفته شده است.

در ادامه قصد داریم که شما را بیشتر با مشخصات گوشی موبایل آیفون X آشنا سازیم. گوشی هوای مدل میت 30 و میت 30 پرو هر دو دارای توانایی تشخیص چهره سه بعدی را دارا هستند، تراشه ی بکار برده شده در این گوشی Kirin 990 است که در کنار قابلیت شارژ سریع از محسنات این گوشی هوشمند شناخته می شود. سری آیفون 13 نیز که آخرین مدلهای آیفون را تا سال 2021 در بر میگیرد به پیروی از نسل پیشین خود در چهار مدل عرضه شد که این چهار مدل شامل آیفون 13 مینی، آیفون 13، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرومکس می شود. اگر آپدیت IOS زمان بیشتری طول بکشد گوشی از حالت Recovery Mode خارج خواهد شد و شما باید تمام مراحل را از ابتدا انجام دهید. اولین گوشی هواوی مجهز به اندروید مدل U8220 است، بخش تحقیق و توسعه ی هواوی توانست در سال 2009 این مدل را وارد بازارهای جهانی کند. گوشی همراه «iPhone XS Max» یکی از سه محصول جدید شرکت «اپل» است که همراه با دو مدل دیگر این شرکت یعنی «iPhone XR»، «iPhone XS» در ماه سپتامبر سال 2018 به بازار عرضه شد.

کابلهای نامرغوب به دلیل مواد اولیه کم کیفیت به سرعت از تار و پود از هم گسیخته میشوند و مخصوصا از محل اتصال دو سر کابل پاره میشوند. قاب پشتی هم از شیشه ساخته شده تا هم گوشی مشکل آنتن­دهی نداشته باشد و هم امکان شارژ بی­سیم باتری هم در این گوشی وجود داشته باشد. اگر صفحه نمایش یا شیشه پشتی آیفون ترک بزرگی دارد، پوشاندن آن با یک لایه نوارچسب کارتن میتواند به چسبیدن مکندهها کمک کند. گوشی آیفون را محکم در دست خود نگه داشته و دستههای iSclack را ببندید تا صفحه نمایش کمی از قاب پشتی جدا شود.

برای بازگشت به حالت قبل یا اصطلاحا زوم اوت (Zoom Out) کافیست دوباره دو انگشت خود را روی صفحه گوشی قرار داده و این بار به هم نزدیک کنید. دقت کنید که ساکشن کاپ خیلی به لبهی شیشه نزدیک نباشد و کمی با لبه فاصله داشته باشد. فریم اطراف گوشی فلزی می باشد و ظرف مدت کوتاهی در صورتی که قاب نداشته باشد خط و خش می افتد.بدنه آیفون ۱۰ از مقاوم ترین شیشه ساخته شده است. هرچند که بهدنبال این است که آن را کارآمدتر، هیجانانگیزتر و هرچیز دیگریتر نماید، اما اصلاً و ابداً قصد این را ندارد که هرآنچه در آن است را نابود کند.

گاهی مطالعه همین مقاله کفایت میکند، اما برخی از مشکلات نرم افزاری و اغلب مشکلات سخت افزاری، برای رفع و عیبیابی نیاز به دانش و مهارت کافی و همچنین ابزار مخصوص دارند. از گوشی هایی است که آغاز کننده ی نوع و سبک جدید طراحی ظاهر گوشی های هوشمند می باشد که با حذف زواید از لبه های نمایشگر گامی به سوی بهبود طراحی این نوع از ابزار های هوشمند برداشته و در این زمینه از پیشگامان این صنعت می باشد. تعیین مسیر تکنولوژی از توسعه علمی تا ارائه در بازار به سهولت قابل انجام است اما تعیین شیوه هایی که در نتیجه آنها بتوان در اثر به کارگیری مناسب، بازگشت سرمایه به کار رفته را حداکثر کرد، نیازمند مطالعه و فرمول بندی است. قاب ایفون 10 ما باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

زیرا برآورده کردن یک نیاز طبیعی است اما هر طریقی که بتواند این نیاز را برآورده سازد درست، صحیح، طبیعی و پذیرفتنی نیست. زمانی که نام برند اپل به میان می آید ناخودآگاه کیفیت بالا و امکانات منحصر بفرد دوربین smart phone های آن را به یاد می آوریم این بار هم این محصول انتظارات را برآورده کرده و با نوآوری هایی در دوربین های خود به دست کاربران رسید که از جمله آن ها ضبط ویدیو های 4K با سرعت 60 فریم برثانیه ویا ضبط درحالت slow-mo بانرخ 240 فریم برثانیه که دوبرابر نمونه موفق قبلی آن در iphone 7 است که در آن باحداکثر 120 فریم برثانیه تصاویر آهسته ما ضبط می شد ضبط می شوند.همچنین کیفیت ضبط عکس و ویدیو ها در شرایط مختلف نظیر تاریکی شب ویا هوای آفتابی تابستانی این همراه هوشمند صاحب خود را به یک تصویر بردار حرفه ای تبدیل می کند. در سالهای اخیر، FDA و قانونگذاران اروپایی، برخی استفادههای تجاری از تشخیص مبتنیبر کامپیوتر را تصویب کردهاند؛ بااینحال برآورده کردن تقاضاها و نظارت مستلزم زمان چشمگیری است.

هرچند، سونی مدتی است که تولید کننده برتر گوشی نیست، اما کیفیت عالی محصولات سونی باعث شده است، این برند ژاپنی، همچنان طرفداران خود را داشته باشد و بسیاری از کاربران، بهترین گوشی های SONY در سال 2021 را، به بهترین محصولات چینی ترجیح دهند. 5- ریستارت نسخه ی پشتیبان رام اصلی، راه حلی دیگر برای بالا نیامدن گوشی سونی. شیائومی از یه نمایشگر 6.67 اینچی از نوع Super AMOLED استفاده کرده که نرخ تازهسازی 120 هرتز رو نمایش میده که همین نرخ رفرش بالا باعث شده جابجایی و حرکت کردن توی گوشی روان باشه و از همه مهمتر، بازی پابجی موبایل هم خیلی سریع و بدون مشکل اجرا بشه. پس پس از خرید قاب آیفون x باید خرید گلس این گوشی رو را در اولویت قرارد دهید و خرید گلس آیفون ایکس X تصمیم عاقلانهای به نظر میرسد. برای آیفونهای بزرگتر مانند آیفون ایکس اس مکس نیازی به آن نیست.

همچنین می توانید برای محافظت از تلفن همراه خود در برابر ضربات انواع قاب و محافظ صفحه نمایش را نیز از سایت ما تهیه کنید تا زیبایی ظاهر گوشی خود را نیز دو چندان سازید. حافظه گوشی ، میزان فضایی است که در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید برنامه ها و فایل های خود را روی آن ذخیره نمایید. بنابراین، آن را به آرامی اما محکم از جای خود بلند کنید تا جدا شود. نکته مهم این است که کابل با اتصال که جریان را قطع و وصل میکند فورا به باتری گوشی آسیب میزند و باید فورا تعویض شود تا جلوی هزینه اضافی گرفته شود. علاوه بر کیفیت صدا هندزفری کم کیفیت در هنگام استفاده مداوم صدمات جبران ناپذیری به سیستم شنوایی میزند که با هیچ هزینهای قابل بازگشت نیست. البته فراموش نکنید که این قابلیت در گوشیهای هوشمند دیگر به شکل متفاوتی ارائه شده اما به طور کلی تمامی این قابلیتها در تمامی دستگاههای دیگر با عملکرد مشابهی در اختیار کاربران قرار گرفتهاند. ولی اگه عملکرد پردازشی براتون مهم تره، قطعا سامسونگ A03 میتونه انتخاب بهتری باشه.

پس از پایان این مهلت گوشی اپل شما به عنوان کالای قاچاق شناخته شده و حق استفاده از خدمات اپراتوری از آن صلب خواهد شد. به عنوان مثال، با اینکه پردازندهی کرین هواوی میتواند رقابتی شانه به شانه با پردازندهی کوالکام داشته باشد، ولی معمولا پردازندههای کوالکام رقابت را میبرند. اشکالات بلوتوث، یکی از رایجترین مشکلات آیفون ایکس است که بسیاری از کاربران این گوشی ممکن است آن را تجربه کنند. این کار ممکن است چند دقیقه به طول انجامد. در هنگام خرید گلس گوشی آیفون 10 به چند نکته باید توجه کنیم. کمپانی شیائومی در سال 2010 راه اندازی شد و با گذشت یک سال یعنی در سال 2011 اولین گوشی هوشمند خود را با نام Mi 1 راهی بازار کرد؛ اگرچه شیائومی در روزهای ابتدایی چندان پرطرفدار نبود، اما سرعت پیشرفت این برند واقعا حیرتانگیز بود چرا که توانست در مدت زمان کوتاهی با برندهای مشهوری که سالیان طولانی در این حوزه مشغول به فعالیتاند به رقابت بپردازد. گوشی موبایل آیفون ایکس Apple iphone x در سپتامبر معرفی و نوامبر2017 توسط شرکت اپل روانه بازار فروش موبایل شد.

اگر این محصول تجاری شود می تواند جان بسیاری از افراد را به ویژه در میدان های جنگ نجات دهد. با ورود اطلاعات اشخاص به محیط این ابزار ها یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران حفظ امنیت اطلاعات است که دهمین فرزند از نسل گوشی های این کمپانی با مجهز شدن به سیستم تشخیص چهره سه بعدی Face ID به خوبی از عهده ی این کار بر می آید اما در عین حال این سیستم در تشخیص چهره های همسان دچار اشتباه می شود پس اگر شما شخصی هستید که برادر یا خواهر دوقلویی دارید که چهره ای شبیه به چهره شما دارد ممکن است iphone x انتخاب مناسبی برایتان نباشد.