خرید گوشی هواوی مشخصات و لیست قیمت گوشی Huawei آوند موبایل | 9to5mac Farsi

سری اینجوی با هدف عرضه‌ی ارزان‌تر گوشی های هواوی در بازار چین به وجود آمده است و تنها تفاوت آن‌ها با مدل‌های جهانی نرم‌افزار چینی گوشی‌های سری اینجوی است. هدف ما در برتر دیجیتال، چشاندن طعم خریدی مطمئن و در عین حال راحت به مشتریانمان است. از ابتدای تاسیس، ماموریت ما حل مشکل سردرگمی و لزوم صرف زمان و هزینه برای اطمینان از اصالت، کیفیت و قیمت مناسب کالا در روش خرید سنتی می‌باشد. کلیه اجناس ارائه شده در این فروشگاه، کالای اصل بوده و به همراه تضمین اصالت کالا و ۷ روز مهلت تست و تعویض کالا در صورت وجود هر گونه ایراد فنی، عرضه می‌شود.

  • بررسی قیمت روز گوشی هواوی نشان می‌دهد که هنوز هم خرید گوشی هواوی یک اقدام عاقلانه و اقتصادی است.
  • طراحی و توسعه‌ی این محصول توسط شرکت گوگل انجام شد اما شرکت هواوی آن را تولید کرد.
  • چنانچه به لیست قیمت موبایل هواوی نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که قیمت گوشی های نوا کمی بالاتر از گوشی سری Y است.

سری P اندکی شبیه به سایر گوشی‌ها هستند، در حالی که سری میت با توجه به قدرت عکاسی و کیفیت بالا آن در بین رقبا حرفی برای گفتن دارند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی که نسخه پرو اون رو نداشت، پشتیبانی از جک هدفون 3.5 میلی‌متری هست که می‌تونین خیلی راحت هندزفری‌تون رو به گوشی وصل کنین و از شنیدن موسیقی لذت ببرین. همچنین این اسمارت‌فون نسبت به P30 پرو، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری هم داره و برای خرید، گزینه هوشمندانه‌تری به نظر می‌رسه. هواوی با وجود مشکلات زیادی که تا حالا داشته، باز هم تونسته جایگاه خودش رو در لیست بهترین و محبوب‌ترین برندها حفظ کنه.

عمر باتری:

این لیست قیمت به شما کمک می کند تا بهترین گوشی هوشمند هواوی را برای خود انتخاب کنید. اسند و آنر از دیگر سری گوشی های هواوی بودند که سال‌ها پیش در بازار به فروش می‌رسیدند. هرچند که هر دو سری جزء بهترین و پرفروش‌ترین محصولات هواوی در بازار بودند اما با این وجود تولید گوشی های سری اسند به طور کامل متوقف شد و به نابودی مطلق رسید. به نظر می‌رسد هوآوی با هدف تمرکز بر سایر سری‌ها، تولید این سری را کنار گذاشته است. گوشی جی 610 پر فروش ترین گوشی هواوی از سری اسند بود که با استقبال بی‌نظیری از افراد مواجه شد.

با این حال، به دلیل قابلیت استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل در گوشی‌های سامسونگ، این رقابت بیشتر شبیه به یک مسابقه‌ی تمرینی برای سامسونگ است. جدیدترین محصولات سری P هواوی عبارتند از گوشی هواوی P40، گوشی هواوی P40 Pro و گوشی هواوی P40 Pro Plus. هر سه‌ی این گوشی‌ها، از نظر سخت‌افزاری بسیار قدرتمند هستند اما مشکلات نرم‌افزاری گوشی‌های هواوی، یک مشکل جدی در گوشی‌های این برند چینی است.

البته آخرین ‌گوشی‌های سری P مجهز به اپلیکیشن‌های گوگل، گوشی‌های P30 هواوی هستند که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شدند. به احتمال زیاد گوشی‌های سری P50 هواوی که در سال ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شوند، نیز فاقد اپلیکیشن‌های گوگل هستند. در اوایل دهه‌ی ۱۹۹۰،‌ شرکت هواوی یک سوئیچ تلفنی وارد بازار کرد که از تمامی رقبای چینی خودش بهتر بود. این موفقیت همراه با ارتباطات ژنگفی با حزب کمونیست چین به هواوی این امکان را داد تا بزرگترین قرارداد دولتی خودش را ببندد. دولت ایالات متحده‌ی آمریکا به رهبری آقای دونالد ترامپ در سال ۲۰۲۰، تحریم‌های سختی علیه هواوی وضع کرد. این موضوع سبب شده است که هواوی از بعضی از اپلیکیشن‌های ضروری گوشی‌های هوشمند امروزی، مثل اپلیکیشن‌های گوگل محروم شود.

این تصمیم هواوی تنها برای احداث و توسعه بخش‌های پژوهشی محصولات جدید است. هم‌اکنون شرکت آنر در حال مذاکره با شرکت‌های آمریکای شمالی برای فعالیت در بازار خارجی است. هوآوِی بزرگ‌ترین ارائه‌کننده خدمات ارتباطی (پس از پیشی گرفتن از اریکسون در سال ۲۰۱۲)[۱] و یکی از پیشروترین تولیدکنندگان فناوری در جهان است. گوشی هوآوی با استفاده از باتری های قدرتمند، نگرانی کاربرانش را برای کاهش زودهنگام شارژ کم کرده است. این باتری ها با مدیریت توان مصرفی، دارای طول عمر زیاد و بهترین عملکرد برای شارژ هستند. چنین اکوسیستمی یکی از دلایلی است که کاربران اپل به گوشی‌های آیفون معتاد هستند.

هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد گوشی های هواوی از امنیت کمتری نسبت به رقبای خود صرفاً به این دلیل که یک شرکت چینی هستند، وجود ندارد. امکان نصب تمام نرم‌افزارها درست مثل همه گوشی‌ها دارای سیستم عامل اندروید برای گوشی‌های هواوی امکان‌پذیره. 4- محصولات خریداری شده، پس از تکمیل خرید از طریق شرکت‌های کالا رسان «تیپاکس» و یا «چاپار» به دست شما خواهد رسید. کاربران راننده عزیز توجه داشته مجله خبری محصولات اپل باشید، تمام نرم‌افزارهای مورد نیاز شما از قبیل اپلیکیشن رانندگان اسنپ، گوگل‌مپ، نرم‌افزارهای مسیریاب مانند بلد و نشان، همه و همه، درست مثل تمام گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید، در دسترس و قابل نصب است. در سال ۲۰۱۰ هوآوی به کمیسیون پهنای باند برای توسعه دیجیتال که توسط اتحادیه بین‌المللی مخابرات و یونسکو برای حمایت از توسعه پهنای باند در کشورهای در حال توسعه تشکیل شده بود پیوست.

چندین گوشی هواوی همچنین دارای ویجتی به نام ، Petal Search – Find Apps هستند که به عنوان راهی آسان برای جستجوی میلیون ها برنامه در صفحه اصلی شما یکپارچه شده است. گوشی موبایل همراه همیشگی و یکی از مهم‌ترین ابزار کار برای کاربران راننده اسنپ است. داشتن یک گوشی مناسب، با باتری خوب و سیستم عامل قوی، کار کردن با اپلیکیشن رانندگان را راحت‌تر و سفرهای اسنپی را برای ما لذت‌بخش‌تر می‌کند.

وجه تمایز گوشی هواوی در مقایسه با گوشی‌های رقیب چیست؟

درک دلیل این امر آسان است، زیرا این شرکت دستگاه‌های مقرون به صرفه و گوشی‌های پرچمدار برتری عرضه می‌کند. قیمت گوشی huawei رنج مختلفی را شامل می‌شود که مناسب با هر‌ بودجه‌ای است، اما باید قبل از خرید به بررسی قیمت روز گوشی هواوی بپردازید. بهترین گوشی هواوی شامل موارد زیادی می‌شه که من در این مقاله به چهار مورد از بهترین و محبوب‌ترین‌ها اشاره کردم. اگه شما هم به برند هواوی علاقه دارین و می‌خواین یک گوشی باکیفیت از این برند بخرین، به نظر من همه گوشی‌هایی که در این لیست معرفی کردم، می‌تونن انتخاب خوبی براتون باشن. این‌که کدوم یک از بهترین گوشی هواوی با قیمت مناسب رو انتخاب کنین، به سلیقه و هزینه خودتون بستگی داره.

می‌توان گفت که گوشی‌های سری P هواوی شباهت زیادی به گوشی‌های سری گلکسی S سامسونگ دارند. این گوشی، در میان دیگر رده‌های گوشی هواوی، بهترین ویژگی‌ها را برای عموم مصرف‌کنندگان گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند. در صورتی که نیازهای خیلی خاصی نداشته باشید یه به دنبال خرید گوشی هواوی مناسب برای کسب‌وکار نباشید، احتمالا یک گوشی سری P تمام انتظارات شما از یک گوشی هوشمند را برآورده می‌کند. این شرکت، به غیر دستگاه‌های مخابراتی، محصولات الکترونیکی دیگری مثل لپ‌تاپ، تبلت، ساعت هوشمند و … مشخصا، بخش اصلی فروش این شرکت مربوط به فروش گوشی هواوی است که در بخش بعدی به طور کامل در رابطه با آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

http://1gamer.ir