خط مشی جستجوی کیف فروشگاه اپل بی نقص نیست، اما می تواند ادامه یابد

ویلیام آلسوپ، قاضی ارشد منطقه ای ایالات متحده، موافقت اولیه را برای تسویه حساب 29.9 میلیون دلاری صادر کرد. سفارش هشت صفحه عصر سه شنبه منتشر شد

این قرارداد به دنبال جبران خسارت 14683 کارمند فعلی و سابق است که از ژوئیه 2009 تا دسامبر 2015 در 52 فروشگاه اپل در کالیفرنیا کار می کردند، زمانی که اپل سیاست غربالگری چمدان خود را پایان داد.

مانند هر حل و فصل دعوای دسته جمعی، دادگاه باید توافق را تأیید می کرد و مطمئن می شد که برای هر دو طرف منصفانه است. اخبار دادگاه (در حال گذراندن اپل بدیهی است) گزارش می دهد که یک قاضی حکم داد که توافق کامل نیست، اما باید پاک شود.

قاضی بخش هایی از توافق را رد کرد.

آ اقدام کلاسی اولیه ناموفق بودهمانطور که کرد یک ثانیه در کالیفرنیا، قضات تصمیم گرفتند که کارکنان می توانند کیف و وسایل شخصی را به محل کار خود نیاورند. با این حال، دادگاه عالی کالیفرنیا این موضوع را لغو کرد و به اپل گفت که باید به کارگران پول بدهد برای وقت تلف شده یکی از استدلال‌های قاضی این بود که بازاریابی اپل آیفون‌ها را بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی مشتریان نشان می‌دهد و بنابراین تلویحاً اعتراف می‌کند که غیرواقعی است که کارکنان گوشی‌های خود را در خانه بگذارند.

اپل چک کردن چمدان ها را در سال 2015 و اوایل سال جاری متوقف کرد پیشنهاد پرداخت 30 میلیون دلار به کارگران (هر کدام حدود 1200 دلار) برای حل این پرونده.

تسویه حساب جستجوی کیف اپل ممکن است ادامه یابد

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


آلسوپ همچنین گفت که حقوق معوقه نیز باید برای کارمندان مزایا ایجاد کند، اما گفت که از آنجایی که اپل مطالبه پول را برای کارگران آسان کرده است، در مجموع معامله خوبی بود. تصمیم نهایی در تاریخ 7 جولای و پس از ایجاد تغییرات لازم اتخاذ خواهد شد.

پرونده مربوط به این واقعیت بود که سیب کارکنان فروشگاه را ملزم می‌کند که پس از بررسی کیف، به جستجوی کیف مراجعه کنند، به این معنی که 10 تا 15 دقیقه منتظر ماندن در فروشگاه برای این جستجوها پرداخت نشده است…

زمینه

اختلاف به سال 2013 برمی گردد، هنگامی که کارکنان خرده فروشی شکایت کردند که باید 10 تا 15 دقیقه دیگر پس از پایان شیفت خود منتظر بمانند تا به جستجوی کیف و بررسی دستگاه های شخصی برای محافظت از خود در برابر سرقت کارکنان بپردازند. حتی مدیر عامل اپل تیم کوک ابراز تعجب کرد وقتی از این سیاست مطلع شد.

او از وکلای دادگستری خواست تا روند انصراف از تسویه حساب را برای اعضای کلاس آسان تر کنند. او اصرار داشت که آنها الزاماتی را که اعضای گروه از “کلمات جادویی” برای انصراف استفاده کنند، کنار بگذارند. وی همچنین اظهار داشت که سلب مسئولیت باید از طریق ارسال الکترونیکی و نه فقط از طریق پست پذیرفته شود.

حل و فصل حاصل شده در a فروشگاه اپل اختلاف بازرسی کیف تأیید دادگاه موقت را دریافت کرده است. قاضی گفت که این معامله کامل نبود، اما در کل به اندازه کافی خوب بود که اجازه ادامه دادن به آن را داشت.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: