خلاصه: همه چیز جدید سیری در iOS 15 در اینجا آمده است

[ad_1]

iOS 15 بالاخره آمد. تعداد انگشت شماری از ویژگی های جدید را با پیام ها، FaceTime، Safari و موارد دیگر به ارمغان می آورد. به عنوان مثال، دستیار شخصی این شرکت، سیری، نیز پیشرفت های بزرگی دریافت کرده است. اینجا همه چیز جدید با او است.

سال گذشته اپل اعلام کرد سیری 20 برابر هوشمندتر از قبل است. در طول سخنرانی WWDC21، این شرکت توضیحی در مورد اینکه سیری چقدر هوشمندتر شده است را توضیح نداد، در عوض بر روی تمام ویژگی‌های دستیار شخصی جدید تمرکز کرد.

با iOS 15، سیری بسیاری از ویژگی های جدید را دریافت می کند، اما بیشتر آنها برای آیفون هایی با پردازنده A12 Bionic یا جدیدتر هستند.

پردازش گفتار روی دستگاه: صدای درخواست شما اکنون به طور کامل در iPhone XR، XS یا جدیدتر پردازش می‌شود، مگر اینکه بخواهید آن را به اشتراک بگذارید. قدرت Apple Neural Engine مدل‌های تشخیص گفتار را با همان کیفیت بالای تشخیص گفتار مبتنی بر سرور امکان‌پذیر می‌سازد.

شخصی سازی و پردازش روی دستگاه: هرچه بیشتر از دستگاه خود استفاده کنید، تشخیص گفتار و درک سیری بهبود می یابد. سیری یاد می گیرد که با کدام مخاطبین بیشتر تعامل دارید، کلمات جدیدی که تایپ می کنید و موضوعاتی که می خوانید. دستیار شخصی نیز سریعتر از همیشه است. شما به آیفون XR، XS یا جدیدتر نیاز دارید.

صدای تبدیل متن به گفتار عصبی در زبان‌های بیشتر: جدیدترین صداهای تبدیل متن به گفتار عصبی اکنون به زبان های بیشتری در دسترس هستند: سوئدی (سوئد)، دانمارکی (دانمارک)، نروژی (نروژ) و فنلاندی (فنلاند).

حفظ زمینه: سیری در حفظ متن بین درخواست‌ها بهتر است، بنابراین می‌توانید به چیزی که اخیراً درخواست کرده‌اید مراجعه کنید. به عنوان مثال، پس از پرسیدن “آیا پارک ملی یخچال هنوز باز است؟” ممکن است بپرسید “چقدر طول می کشد تا به آنجا برسیم؟” و سیری اتصال را برقرار خواهد کرد.

به مخاطبین روی صفحه مراجعه کنید: سیری اکنون می تواند از زمینه روی صفحه برای ارسال پیام یا برقراری تماس استفاده کند. به عنوان مثال، اگر در حال مشاهده یک مخاطب در برنامه مخاطبین، مکالمه با شخصی در پیام‌ها، یا اعلان پیام یا تماس از دست رفته یک فرد هستید، می‌توانید بگویید: «به او پیام بفرست، من در راه هستم». و سیری آن را به مخاطب مربوطه ارسال می کند.

پشتیبانی آفلاین: سیری اکنون می‌تواند بسیاری از درخواست‌های آفلاین را بدون اتصال به اینترنت انجام دهد، از جمله تایمر و زنگ هشدار، تلفن، پیام‌رسانی، اشتراک‌گذاری، راه‌اندازی برنامه‌ها، کنترل پخش صدا و تنظیمات. این به آیفون XR، XS یا جدیدتر نیاز دارد و می‌توانید در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اشتراک گذاری: یکی از بهترین ویژگی‌های iOS 15، می‌توانید موارد روی صفحه مانند عکس‌ها، صفحات وب، محتوای Apple Music یا Apple Podcasts، مقالات Apple News، مکان‌های Maps و غیره را به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال، فقط بگویید “Send this to Filipe” و سیری آن را ارسال می کند. اگر مورد را نمی توان به اشتراک گذاشت، سیری به جای آن پیشنهاد ارسال اسکرین شات را می دهد.

اعلام اطلاعیه ها: سیری به طور خودکار اعلان های حساس به زمان دریافتی را در AirPods اعلام می کند. همچنین می توانید اعلان هایی را که برای هیچ برنامه ای حساس به زمان نیستند از طریق تنظیمات فعال کنید.

کنترل وسایل خانه هوشمند در یک زمان خاص: می‌توانید از سیری بخواهید که دستگاه HomeKit را در یک زمان خاص کنترل کند. مثلاً بگویید «هی سیری، ساعت 7 بعد از ظهر چراغ‌های اتاقم را خاموش کن» یا «هی سیری، وقتی می‌روم همه چراغ‌ها را خاموش کن».

iOS 15 همچنین درخواست های شخصی سیری را با ویژگی «باز کردن قفل با اپل واچ» فعال می کند.

برخی از پوشش های iOS 15 ما را در اینجا بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی