خودروهای فولکس واگن از میانبرهای سیری و کنترل صوتی برای باز کردن قفل، چراغ های فلاش، مسافت پیموده شده و موارد دیگر بهره می برند.

همانطور که توسط لبهآخرین به روز رسانی فولکس واگن به برنامه Car-Net iOS خود، هم کنترل صوتی Siri و هم میانبرهای سیری را برای مدل هایی انتخاب می کند که از اشتراک پولی Car-Net Security & Service پشتیبانی می کنند.

  • با این آخرین به‌روزرسانی، ما از iOS 12 پشتیبانی می‌کنیم، بنابراین می‌توانید از سیری بخواهید قفل ماشین شما را قفل یا باز کند، چراغ‌هایتان را بوق بزند و چشمک بزند و سطح سوخت/شارژ خود را دریافت کند.
  • میانبرهای سیری iOS 12 نیز پشتیبانی می شوند. برای اطلاعات بیشتر به صفحه “حساب” در برنامه Car-Net مراجعه کنید.
  • کمک سیری و میانبرهای سیری برای برنامه امنیت و خدمات VW Car-Net در مدل‌های منتخب فولکس واگن در دسترس هستند و به اشتراک پولی VW Car-Net نیاز دارند.
فولکس واگن Car-Net Security & Service می تواند در مواقع اضطراری کمک بگیرد، سرعت، محدودیت ها، هشدارهای منع رفت و آمد و نوکر را تنظیم کند، وضعیت فولکس واگن شما را از راه دور بررسی کند و حتی مکان های پارک را پیدا کند.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

Car-Net علاوه بر ارائه “ناوبری پیشرفته” ترکیبی از ویژگی های ایمنی و امنیتی را برای دارندگان فولکس واگن به ارمغان می آورد.

Car-Net در تمام مدل های فولکس واگن 2018 و 2019 موجود است، اما ممکن است بسته به سطح تریم متفاوت باشد. همچنین به نظر می رسد که مدل هایی که از Car-Net پشتیبانی می کنند، شامل CarPlay اپل نیز می شوند. اینجا بیشتر بیاموزید

مربوط:


FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

فولکس واگن به روز رسانی برنامه Car-Net iOS خود را منتشر کرده است که کنترل صوتی سیری و میانبرهای سیری را به تعدادی از ویژگی های مفید می آورد.