خودروی الکتریکی Chevy Bolt 2021 مجهز به CarPlay، شارژ Qi و USB-C [U]

Chevy Bolt 2021 همچنین دارای یک پد Qi یکپارچه برای شارژ بی سیم آیفون های جدید بدون کابل لایتنینگ است. برخی از خودروهای دارای Wireless CarPlay شارژ بی سیم ندارند، بنابراین برای روشن کردن آن همچنان به کابل نیاز دارید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

CarPlay بی‌سیم در سال 2020 هنوز نادر است، بنابراین همیشه خبر خوبی است که شاهد خودروهای جدیدی باشیم که نسخه ممتاز ویژگی سرگرمی اطلاعاتی اپل را ارائه می‌کنند. پسندیدن 9to5Macسایت خواهر از الکترک گزارش‌ها، خودروی جدید Chevy در آینده با Wireless CarPlay و ویژگی‌های مدرن‌تر عرضه می‌شود که به‌طور گسترده در خودروهای جدید در دسترس نیستند.

به روز رسانی: متأسفانه CarPlay Wireless برای مدل 2021 آنطور که از ابتدا برنامه ریزی شده بود، عرضه نشد. مشتریان می توانند از CarPlay سیمی در مدل 2021 و CarPlay بی سیم در مدل 2022 انتظار داشته باشند.

CarPlay چیست؟

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

پوشش کامل 2021 Chevy Bolt را در اینجا بخوانید الکترک.

بیشتر بخوانید:

اکثر خودروهای امروزی هنوز با درگاه‌های USB-A قدیمی عرضه می‌شوند، و احتمالاً اتومبیل‌های جدیدتر چیزی نیستند که به اندازه آیفون خود ارتقا دهید. این موضوع، شوروی بولت EV 2021 را که به تازگی معرفی شده است، به عنوان یک خودروی آینده معرفی می کند که در روز اول برای مدت طولانی در کار نخواهد بود.

شارژ بی‌سیم با آیفون 8، آیفون X و جدیدتر کار می‌کند.

USB-C

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


یکی دیگر از موارد نادر در EV جدید Chevy: پورت های USB-C. مک‌های مک چهار سال پیش از USB-A به USB-C تبدیل شدند و آیفون‌های جدید اکنون با کابل‌های USB-C به Lightning در جعبه عرضه می‌شوند.

اکثر خودروها برای شروع CarPlay و شارژ، از راننده می خواهند که آیفون خود را با استفاده از کابل لایتنینگ به خودرو متصل کند.

بولت EV مدل 2021 Chevy با CarPlay بی‌سیم عرضه می‌شود، بنابراین ویژگی سرگرمی اطلاعاتی اپل می‌تواند به محض سوار شدن به ماشین از نمایشگر داخلی خودرو پشتیبانی کند، حتی اگر آیفون شما در جیب یا کیف شما باشد.

شارژ بی سیم

CarPlay تعامل رانندگان با آیفون را آسان می کند و در عین حال حواس پرتی را با نمایشگرهای داخل خودرو به طور چشمگیری کاهش می دهد. دسترسی به Apple Music و Spotify، Apple Maps و Waze و همچنین تماس‌های تلفنی و پیام‌رسانی با استفاده از Siri را فراهم می‌کند.