دارندگان نیکل و کم نور BMW با CarPlay مبتنی بر اشتراک برای 80 دلار در سال

با ادامه نمایشگاه خودروی دیترویت، BMW امروز برنامه‌های خود را برای تبدیل CarPlay به یک سرویس اشتراکی فاش کرد. این خودروساز از سال گذشته پشتیبانی از CarPlay را آغاز کرد و آن را به گزینه ای 300 دلاری برای برخی خودروها تبدیل کرد، اما در حال حاضر قصد دارد سیستم قیمت گذاری خود را اصلاح کند.

پاسخ مصرف کنندگان به دریافت 80 دلار از BMW در سال برای CarPlay هنوز مشخص نیست، اما بسیاری احتمالاً آن را راهی دیگر برای BMW برای تقلب از مشتریان خود می دانند. نظر شما در مورد این حرکت چیست؟ با پایین آمدن نظرات به ما اطلاع دهید.


اسمیت گفت که طرح جدید برای اولین سال داشتن یک BMW جدید رایگان خواهد بود. پس از آن، از مالکان خواسته می شود تا 80 دلار در سال برای حفظ خدمات بپردازند. او گفت که با یک اجاره سه یا چهار ساله، هزینه کمتری نسبت به گزینه فعلی خواهد داشت.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

نمایشگاه خودرو دیترویت 2018 چندین اعلامیه قابل توجه CarPlay را به همراه داشت. به عنوان مثال، تویوتا اعلام کرده است که در نهایت CarPlay را با آوالون 2019 به خودروهای منتخب خواهد آورد. در جای دیگر، CarPlay به چندین کامیون جدید از جمله RAM 1500 2019 با صفحه نمایش 12 اینچی می آید.

او گفت: «این به مشتری اجازه می‌دهد دستگاه‌ها را عوض کند. «خیلی ها خرید می کنند [CarPlay] و فکر می کنند مشکلی نیست، اما گاهی اوقات استفاده از آن را متوقف می کنند یا به اندروید تغییر می دهند. »

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اسمیت همچنین خاطرنشان می‌کند که در مورد مشتریان اجاره‌ای، پرداخت ۸۰ دلار در سال برای CarPlay ارزان‌تر از ارتقای یک‌باره ۳۰۰ دلاری است. به عنوان مثال، برای اجاره های سه ساله، رانندگان 160 دلار برای دسترسی به CarPlay پرداخت می کنند، و در سال اول به صورت رایگان فاکتور می گیرند.

مطابق با لبهب‌ام‌و به‌جای اینکه از مالکان 300 دلار برای CarPlay دریافت کند، آن را به یک سرویس اشتراک تبدیل می‌کند. در حالی که اولین سال دسترسی به CarPlay رایگان خواهد بود، هر سال بعدی ۸۰ دلار در سال هزینه خواهد داشت.

مدیر محصول فناوری BMW، دان اسمیت، گفت که قیمت اشتراک این کار را برای کاربرانی که از iOS به اندروید تغییر می‌کنند یا به مرور زمان علاقه خود را به CarPlay از دست می‌دهند، آسان‌تر می‌کند.