دارندگان هوم پاد شکایت دارند که Hey Siri با اعلام اپل فعال شده است

سلام @Apple، من واقعاً از تبلیغ سیاه و سفید جدید شما برای AirPods خوشم نمی آید. در حالی که مرد تبلیغ لباسش را می پوشد و می گوید “هی سیری…”، هوم پاد من شروع به پخش بدترین موسیقی هایی می کند که در زندگی ام شنیده ام. من دوست دارم کسی در تلویزیون چگونه HomePods من را کنترل کند.

@AppleSupport من تبلیغات جدید AirPods را دیدم و از آن لذت بردم، با این حال، هر بار که آنها پخش می شوند و مدل می گوید “Hey Siri”، هوم پاد من را که در همان اتاق است بیدار می کند. هر بار که هوم پاد روشن می شود باید به هوم پاد بگویید که بازی را متوقف کند، آزاردهنده می شود. پیشنهادات ؟

دارندگان هوم پاد در توییتر شکایت دارند که ویژگی Hey Siri توسط تبلیغ جدید ایرپاد اپل فعال شده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

مالکان تحت تأثیر قرار نمی گیرند.

https://www.youtube.com/watch?v=yyNtm0LZiKc

@Apple @AppleSupport @tim_cook به خاطر خدا “Hey Siri” را به تبلیغ AirPods تغییر دهید زیرا HomePod من هر بار خاموش می شود

در این ویدیو، کاربر را می بینیم که AirPods خود را با استفاده از شارژ بی سیم، به طور خاص با استفاده از چیزی که به نظر می رسد شارژر بی سیم تقویت کننده Belkin است، روشن می کند.

خود تبلیغ سرگرم کننده است.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

سلام @Apple، تبلیغ جدید #airpods شما واقعا آزاردهنده است. هر بار که می گوید “Hey Siri”، هوم پاد ما شروع به صحبت با ما می کند.

تبلیغ AirPods اپل که با گفتن “HEY SIRI” شروع می شود، برای ما که به اندازه کافی برای خرید هوم پاد مهربان هستیم، شوخی بی رحمانه ای است.

آیا هنگام پخش نسخه تلویزیونی Hey Siri در HomePod شما فعال است؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

به نظر می رسد اپل این پیام را دریافت کرده است، زیرا نسخه ارسال شده در کانال یوتیوب این شرکت دستور Hey Siri را حذف کرده است. نسخه کامل، همانطور که در تلویزیون نشان داده شده است، در اینجا قابل مشاهده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

پشتیبان گیری خودکار Hyper Cube آیفون


وقتی مرد بازرگانی Bounce در ابتدا می‌گوید Hey Siri و از او می‌خواهد که چیز جدیدی برای او پخش کند، HomePods خاموش می‌شود…

این ویدیو با عنوان «پرش» است و یک کاربر AirPods را نشان می‌دهد که بدون زحمت در خیابان‌های شهر حرکت می‌کند و از اشیاء روزمره پرش می‌کند. اپل آن را تبلیغ می‌کند: «با شارژ بی‌سیم و سیری فعال‌شده با صدا، ایرپادها هرگز اینقدر بی‌سیم احساس نمی‌کردند».

اما همه از موسیقی قدردانی نمی کنند امروز مقداری جاز یاد گرفتم توسط Tesselated.

می توانید نسخه ای را که توسط HomePod راه اندازی نشده است را در زیر مشاهده کنید.