دانلود بازی آمیرزا جدید و نصب امیرزا آنلاین جذاب کافه بازار-فاوینو

دانلود بازی آمیرزا جدید و نصب امیرزا آنلاین جذاب کافه بازار-فاوینو

پاسخ های این نسخه، دارای بازبینی کامل بوده، به طور کامل جایگزین نسخه ی پیشین می شود. داداش مرحله ۱۷۷ اصلا “ی” نداره.شما نمیدونم چجوری اون کلمات رو نوشتید. در هر مرحله تعدادی حرف در یک سینی پایین صفحه چیده شده و در بالای صفحه خانه هایی برای کلماتی که باید پیدا شوند وجود دارد. اجرای سریع، زیاد بودن مراحل، نداشتن امتیاز منفی، گرافیک زیبا و انیمیشن های جذاب از نقاط قوت این بازی سرگرم کننده است و شما را ساعت ها مشغول خواهد کرد.

  • سایت های زیادی در این زمینه به شما کمک خواهند کرد؛ مانند سایت بازی بازان …
  • همچنین می توانید شماره مرحله را در داخل کادر جستجوی سایت بنویسید و منتظر بمانید تا جواب مورد نظر نمایش داده شود.
  • امیدوارم کسی جواب بازی آمیرزا مرحله 1641 رو بلد بود دریغ نکنه و بهت بگه..
  • در بازی آمیرزا ممکن است کلماتی را حدس بزنید که بین کلمه های موجود در معمای هر مرحله نیستند.

در بخش پایین منوی بازی آمیرزا گزینه سکه رایگان وجود داشته و شما با دعوت از دوستان امکان دریافت ۹۰ سکه را خواهید داشت. سپس در گوشی هوشمند جدید آن را از طریق استفاده از جیمیل، بارگذاری کنید. در این بخش از مقاله به سوالات احتمالی شما در خصوص انجام بازیحدس کلمات آمیرزاپاسخ خواهیم داد. در صورتی که سوال جدیدی برای شما پیش آمده، آن را از بخش نظرات با ما در میان بگذارید. در بازی آمیرزااگر کلمه اضافی پیدا کردید، می‌توانید آنها را قندانی که در اختیار دارید بریزید و سکه جایزه بگیرید.

حل بازی آمیرزا مرحله 160

سلام وقت بخیر..چرا از مرحله ۱۳۶۹تا ۱۳۹۵در دسترس نیس.جواباش تو هیچ سایتی نیس. در این بازی شما باید از بین حروفی که در روی صفحه نمایش داده می شود کلمات را پیدا کنید .در بازی آمیرزا از شخصیت های جذاب و زیبایی ایرانی استفاده شده است ،تا محیطی سرگرم کننده و بدون خستگی برای علاقمندان فراهم کرده باشد . گیم های زیادی توسط بازی سازان موفق ایرانی طراحی و تولید شده اند که هر کدام از آن ها با استفاده از هوش و خلاقیت های سازندگان خود به بهترین نتیجه ها دست پیدا کرده اند. گیمرهای زیادی این روزها برای سرگرم شدن خود به بازی های زیادی از جمله آمیرزا رو آورده اند.

جواب بازی آمیرزا مرحله ۷۰۰ تا ۷۹۹

تهران-ایرنا- معاونت پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای (دایرک) برای سومین سال متوالی پرمخاطب ترین بازی ایرانی را معرفی کرد و بازی آمیرزا در سال 97 با نزدیک به چهار میلیارد دست بازی، پدیده سال صنعت بازی ایران و پرمخاطب ترین بازی ویدیویی ایرانی در تاریخ لقب جواب بازی آمیرزا گرفت. “خیبرآنلاین” – یکی از درخشان ترین بازی های ایرانی که در مارکت های بزرگ موبایل ایران نیز قرار گرفته است، بازی جذابی می باشد که همه کم و بیش نام آن را شنیده اند. بازی آمیرزا از دسته بندی بازی های حدس کلمات است که کارنامه فوق العاده ای از خود به جای گذاشته است … بعد از تجربه خوبی که نردبان اندیشه فردا با باقلوا داشت، حالا با آمیرزا نشان داد که استاد بازی با کلمات است. ساخته جدید آن ها هر چه قدر مرحله ایده عاری از خلاقیت بوده ولی به خاطر استفاده فوق العاده از پتانسیل های حروف ایرانی و معماهای گوناگونش توانسته یکی از جذاب ترین عناوین ایرانی را بسازد.

حل بازی آمیرزا مرحله 93

برای دریافت جواب و پاسخ همه مراحل بازی آمیرزا مرحله کامل اندروید وارد سایت نکس لود بشوید. به محض بروزرسانی و ایجاد کلمات جدید علاوه بر مراحل قبلی جواب بازی آمیرزا مرحله 1500 به بعد هم اضافه خواهد شد . در صورتی که هر یک از مراحل را با خوبی پشت سر گذاشته اید لطفا در قسمت کامنت های کلمات یا حروف مرحله را برای کمک به دیگر بازیگنان اعلام بفرمایید.