دانلود کتابچه راهنمای تعمیر آیفون: در اینجا می توانید آنها را پیدا کنید

از کسانی که فقط کنجکاو هستند گرفته تا موارد استفاده آموزشی و موارد دیگر، نحوه دانلود دفترچه راهنمای تعمیر آیفون را در زیر بیاموزید.

دانلود کتابچه راهنمای تعمیرات آیفون اپل

  1. به سمت صفحه فرود اپل برای مشاهده تمامی دفترچه راهنمای تعمیرات آیفون کامل آن
  2. یا مستقیماً یک کتابچه راهنمای خاص را دانلود کنید:

در این مرحله، اینها تنها دفترچه راهنمای تعمیر آیفون موجود هستند. زمان نشان خواهد داد که آیا اپل دفترچه های راهنما را برای مدل های قدیمی تر منتشر خواهد کرد یا خیر. اپل سایر محصولات خود را در صفحه فرود کتابچه راهنمای کاربر قرار می دهد، اما راهنمای تعمیر مک، اپل، اپل واچ و غیره را ارائه نمی دهد، فقط اطلاعات و راهنمای شروع سریع را ارائه می دهد.

در اینجا نگاهی به یکی از صفحات دفترچه راهنمای تعمیر آیفون 13 می اندازیم:

دانلود دفترچه راهنمای تعمیر آیفون 1

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

اپل به طور رسمی فروشگاه تعمیر سلف سرویس خود را افتتاح کرده است که به هر کسی امکان می دهد قطعات و ابزار اصلی آیفون را خریداری کند. و با راه اندازی، این شرکت مستندات فرآیند گام به گام را برای انواع تعمیرات در اختیار دارد. در اینجا می توانید کتابچه راهنمای تعمیرات آیفون رایگان را مستقیماً از اپل دانلود کنید.

اکثر دفترچه‌های راهنمای تعمیرات آیفون بیش از 80 صفحه هستند و شامل فصل‌هایی می‌شوند که مقدمه، اصول اولیه، ایمنی و سپس نحوه انجام آن را با جزئیات گام به گام برای انواع تعمیرات پوشش می‌دهند.

اگرچه احتمالاً اقلیت کوچکی از مشتریان هستند که می‌خواهند به مشتریان خود رسیدگی کنند آیفون در تعمیرات، خوب است که ببینیم اپل قابلیت دسترسی را با راهی برای دریافت ابزار و قطعات اصلی باز می کند – اگرچه با هشدارها. اما حتی اگر علاقه ای به انجام تعمیرات خود ندارید، یکی از مزایای برنامه جدید این است که اپل کتابچه راهنمای جامع تعمیر آیفون خود را به صورت رایگان به اشتراک گذاشته است، همان مواردی که توسط نوابغ خود استفاده می شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


شاید بتوان با تعمیر آیفون خود از طریق اپل چند دلار صرفه جویی کرد. فروشگاه سلف سرویس بسته به کاری که انجام می دهید با این حال، ممکن است هزینه تعمیرات اپل به همان اندازه یا کمتر باشد – به خصوص زمانی که ابزارهایی را از اپل خریداری یا اجاره می‌کنید (یا ابزارهای بیشتر). مکان مقرون به صرفه مانند iFixit).

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: