درآمد اپ استور بیشترین کاهش را در هفت سال گذشته داشته است

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی درآمد اپ استور ممکن است در این ماه حتی بیشتر از این کاهش یابد زیرا افزایش قیمت ها از فردا در اروپا و سایر نقاط جهان اعمال می شود. این امر هزینه فروش اپلیکیشن و خریدهای درون برنامه ای را 20 درصد افزایش می دهد زیرا اپل درآمد خود را در برابر دلار قوی پوشش می دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.



با این حال، این بانک می‌گوید درآمد کلی خدمات همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد، اگرچه انتظار دارد نرخ رشد کاهش یابد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

مناطق مورد بحث عبارتند از شیلی، مصر، ژاپن، مالزی، پاکستان، لهستان، کره جنوبی، سوئد، ویتنام و تمامی مناطقی که از یورو به عنوان واحد پول خود استفاده می کنند. […]

دوم، تحریم ها علیه روسیه و اختلالات مربوط به عرضه گاز منجر به افزایش شدید قیمت انرژی در سراسر جهان شده است. این منجر به تورم دو رقمی در بسیاری از کشورها می شود و مردم را با درآمد قابل تصرف کمتری مواجه می کند. حتی بسیاری از کسانی که هنوز تحت تأثیر قرار نگرفته‌اند، در پیش‌بینی زمان‌های سخت‌تر در پیش رو، مراقب مخارج اختیاری خود هستند.

برای کسانی که در منطقه یورو هستند، اپلیکیشن ها و خریدهای درون برنامه ای با قیمت 0.99 یورو اکنون 1.19 یورو قیمت دارند. کالایی که 9.99 یورو قیمت دارد، قیمت آن به 11.99 یورو افزایش می یابد. اپل به توسعه دهندگان یادآوری می کند که قیمت های جدید اپ استور از 5 اکتبر 2022 اعمال می شود.

بر اساس تجزیه و تحلیل Sensor Tower، درآمد اپ استور اپل در سپتامبر 5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت و درآمد بازی ها 14 درصد کاهش یافت.

اپل در آخرین تماس درآمد خود پیشنهاد کرد که مقایسه‌های سال به سال هنوز تا حدی تحت تأثیر تقاضای شدید برای سرگرمی‌های خانگی در طول همه‌گیری است. در حالی که تعطیلی‌ها در این زمان در سال گذشته به پایان رسیده بود، مدتی طول کشید تا مصرف‌کنندگان به رفتارهای قبل از COVID-19 از نظر بازدید از رستوران‌ها، سینماها و موارد دیگر برگردند.

مورگان استنلی که مدل‌سازی مالی را بر اساس داده‌ها انجام داد، گفت که این شدیدترین کاهش از زمان شروع ردیابی در سال 2015 بوده است. این کاهش احتمالاً به دلیل دو عامل بوده است.

اپل فروش اپ استور را گزارش نمی‌کند، اما آن‌ها را به عنوان بخشی از کسب‌وکار خدمات، که شامل ضمانت‌نامه‌ها و اشتراک‌هایی مانند Apple One نیز می‌شود، شامل می‌شود. مورگان استنلی انتظار دارد کل درآمد خدمات اپل در سه ماهه سپتامبر 8 درصد افزایش داشته باشد.

علاوه بر این، شرکت کوپرتینویی همچنان با فشارهای ضد انحصار مواجه است که عمدتاً به کاهش درآمد اپ استور مربوط می شود. آخرین پیشرفت، یک تحقیق جدید در کره جنوبی در مورد هزینه های خالص بالای 30٪ است.

اپل تنها گفته است که انتظار دارد رشد درآمد خدمات در سه ماهه “کمتر از 12٪” باشد. این را می توان با این واقعیت تسکین داد که مورگان استنلی تخمین می زند که درآمد فروشگاه Google Play تقریباً دو بار در ماه گذشته کاهش یافته و به 9٪ رسیده است.

CNBC گزارش ها:

اریک وودرینگ، تحلیلگر مورگان استنلی، دوشنبه در گزارشی نوشت: اپ استور شاهد کاهش در بازارهایی از جمله ایالات متحده، کانادا و ژاپن بود. تجزیه و تحلیل آن بر اساس داده‌های Sensor Tower بود، شرکتی که دانلود و فروش برنامه‌ها را ردیابی می‌کند.

مورگان استنلی گفت که مقصر اصلی این کاهش درآمد بازی‌ها بوده که در ماه سپتامبر 14 درصد کاهش یافته است.