درآمد سه ماهه اول سال 2023 اپل برای یک ماه دیگر یا بیشتر ضربه سختی خواهد خورد

مطمئناً به نظر می رسد که درآمد سه ماهه اول سال 2023 اپل پس از توقف تولید آیفون 14 به شدت آسیب دیده است، به طوری که یک منبع فاکسکان امروز گفت که انتظار نمی رود تولید تا اواخر دسامبر یا اوایل ژانویه به سطح عادی بازگردد.

در حالی که این شرکت در جدول زمانی مبهم باقی مانده است، یک منبع فاکسکان می گوید حداقل یک ماه طول می کشد تا به مسیر اصلی بازگردد.

با این حال، حتی اگر حق با من باشد، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود خواهد داشت. فاکسکان نه تنها باید به حجم تولید برنامه ریزی شده اولیه خود بازگردد، بلکه به میزان قابل توجهی از آن فراتر می رود تا کمبود را جبران کند. چقدر طول می کشد تا این کار انجام شود هنوز کاملاً ناشناخته است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با این حال، سه چیز شناخته شده است:

در مورد کارخانه فاکسکان، زمانی که شیوع COVID-19 در خود دانشگاه رخ داد، اوضاع بسیار بدتر شد. کارگران از کمبود غذا و دارو شکایت داشتند. تعداد قابل توجهی تصمیم به ترک کارخانه و بازگشت به شهر خود گرفتند. پیشنهادهای پاداش بعدی تأثیر محدودی داشت و عدم پرداخت آنها منجر به اعتراضات خشونت آمیز شد. تلاش برای جلب رضایت کارگران با پرداخت غرامت منجر به خروج بیش از 20000 کارگر شد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این شرکت می‌گوید که شیوع کووید-19 در بزرگترین کارخانه‌اش اکنون “محدود شده است” اما هیچ جدول زمانی رسمی برای بازگرداندن کامل تولید ارائه نکرده است.

زمینه

همچنین مشخص نیست که چین تا چه زمانی سیاست COVID Zero خود را حفظ خواهد کرد – که کل شهرها را پس از چند آزمایش مثبت در قرنطینه شدید می بیند – در مواجهه با ناآرامی های فزاینده. تظاهرات در سراسر کشور با نشانه‌هایی از یک جنبش رو به رشد دموکراسی برگزار شد.

یک منبع فاکسکان روز دوشنبه گفت، پس از ناآرامی های کارگری که ماه گذشته تولید را مختل کرد، فاکسکان انتظار دارد کارخانه اش در ژنگژو چین که به ویروس کرونا آسیب زده است، تولید کامل خود را در اواخر دسامبر تا اوایل ژانویه از سر بگیرد.

مطمئناً به نظر می رسد که درآمد سه ماهه اول سال 2023 اپل به شدت آسیب ببیند

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

رویترز گزارش می دهد که فاکسکان گفته است که شیوع COVID-19 اکنون تحت کنترل است و در تلاش است تا تولید آیفون را افزایش دهد.

حتی پس از پایان قرنطینه ژنگژو، فاکسکان به تولید حلقه بسته ادامه داد، احتمالاً در تلاش برای مهار عفونت COVID-19 در محوطه دانشگاه تا زمانی که آزمایش همه منفی شود.

تولید آیفون تا یک ماه دیگر کم خواهد بود

بنابراین تقریباً مطمئن به نظر می رسد که درآمد اپل برای سه ماهه تعطیلات – سه ماهه اول مالی شرکت – به شدت آسیب خواهد دید.

تاثیر طولانی مدت آن نامشخص است

ژنگژو که به دلیل داشتن بزرگترین کارخانه مونتاژ آیفون در جهان به عنوان شهر آیفون شناخته می شود، دو هفته پیش در قرنطینه قرار گرفت – با بازگشایی بیشتر شهر در پایان هفته گذشته.

در تلاش برای کاهش اثرات اقتصادی تعطیلی، کارخانه‌های بزرگ اجازه دارند با حرکت به سمت تولید حلقه بسته باز بمانند، جایی که کارگران به صورت 24 ساعته در محوطه دانشگاه باقی می‌مانند تا یک ماه در یک زمان و در خوابگاه‌های مشترک بخوابند. این بدیهی است که برای کارگرانی که از خانواده خود جدا شده اند و فرصت های فراغت بسیار محدودی دارند سخت است.

تأثیر آن بر سه ماهه اول سال 2023 کمتر قطعی است. بدبینانه ترین دیدگاه این است که چهار عامل می تواند منجر به از بین رفتن فروش از دست رفته سه ماهه تعطیلات به طور کلی شود. من شخصاً به این ایده بسیار شک دارم. مقداری البته فروش برای همیشه از بین خواهد رفت، اما من شک دارم که آنها نماینده اکثریت آنها باشند.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در حال حاضر، وضعیت کلی همه‌گیری تحت کنترل قرار گرفته است و ماه نوامبر بیشترین تأثیر را داشته است.» این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که جذب کارکنان جدید را آغاز کرده و «به تدریج ظرفیت تولید را به حالت عادی باز می‌گرداند».

فاکسکان در مورد اندازه کسری تولید به همان اندازه مبهم بود و اپل نیز از اظهار نظر در مورد اعداد خودداری کرد. این باعث شد تا ما با برآوردهای تحلیلگران از میزان تولید از دست رفته مواجه شویم که از حدود 6 میلیون واحد تا بیش از 20 میلیون واحد متغیر بود.