درخواست اپل آیدی برای دعوت نامه Apple Card یک دردسر است

[ad_1]

اگر ایمیلی از اپل دریافت کردید که از اپل آیدی شما درخواست می کند تا برای شما دعوت نامه اپل کارت ارسال شود، این یک کلاهبرداری فیشینگ نیست…

بسیاری از نامزدهای بالقوه Apple Card انتخاب کردند Reddit گزارش دهید که ایمیلی از اپل دریافت کرده اید که در آن اپل آیدی شما درخواست شده است. ایمیل حداقل برای برخی از کسانی که درخواست کرده اند هنگام باز شدن برنامه های کارت مطلع شوند، ارسال می شود.

شما می خواستید یکی از اولین کسانی باشید که Apple Card را دریافت می کنید، نوع جدیدی از کارت اعتباری که توسط اپل ساخته شده است، نه یک بانک. خبر خوب: در اینجا شانس شما برای تجربه Apple Card قبل از هر کس دیگری است، بنابراین می توانید به ما کمک کنید تا برای عرضه عمومی آماده شویم. دعوتنامه دسترسی زودهنگام شما در انتظار است، اما برای ارسال آن به Apple ID شما نیاز داریم. آدرس ایمیلی که ارائه کردید یک Apple ID متصل به iCloud نیست. فقط چند مرحله ساده را دنبال کنید تا بتوانیم دعوتنامه شما را ارسال کنیم.

آنها می گویند مشکل این است که آدرس ایمیلی که ارائه کرده اند در واقع با Apple ID آنها یکسان است. ما می توانیم تأیید کنیم که این حداقل برای برخی از گیرندگان ایمیل درست است.

این باعث شده است که برخی نگران شوند که این یک تلاش فیشینگ بوده است، که نگرانی کاملاً منطقی است. اگر ایمیلی دریافت می‌کنید که ادعا می‌کند از اپل است، اما از اپل آیدی شما درخواست می‌کند، معمولاً یک پرچم قرمز بزرگ است.

با این حال، در این مورد، ایمیل واقعی است و به یک URL واقعی اپل منتهی می شود. بسیاری از مردم چندین آدرس ایمیل دارند، و اصلا تعجب آور نخواهد بود که برخی از آدرس دیگری برای درخواست اعلان استفاده کنند. بنابراین کاملا منطقی است که اپل در این موارد باید این ایمیل ها را ارسال کند.

معما این است که چرا به اشتباه برای برخی از افرادی که قبلا از آدرس ایمیل مربوطه استفاده کرده اند ارسال می شود.

بدیهی است که این نوعی نقص در سمت اپل است. یکی از افراد درگیر با اپل صحبت کرد و به او گفتند که این شرکت از این موضوع آگاه است.

من همین الان در مورد ایمیلی که دریافت کردم با اپل تماس گرفتم و آنها گفتند که افراد زیادی این ایمیل را دریافت می کنند، حتی اگر ایمیل درستی را وارد کرده باشند. به من گفت مشکل مهندسی است.

اگر ایمیل درخواست اپل آیدی خود را دریافت کردید، شرکت توصیه ظاهرا بازگشت به وب سایت اپل کارتدوباره روی دکمه Notify Me ضربه بزنید و آدرس ایمیل Apple ID خود را دوباره وارد کنید.

ما برای اظهار نظر با اپل تماس گرفته‌ایم و هر پاسخی را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

بخش های کاربردی:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

کیت مسافرتی هوشمند دندانپزشکی OnlyBrush


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی