درخواست تجدیدنظر ضد انحصار اپل به معنای “باید” خلاصه می شود

این پرونده مربوط به دو سیاست اپل اپ استور است که ضد رقابتی تشخیص داده شد.

خود قانون می گوید که CMA “باید” این کار را انجام دهد. اپل می گوید این کلمه به معنای “باید” است در حالی که CMA می گوید کافی است مجوز بدن برای انجام این کار

عکس: به جلو/Unsplash

ابتدا، اپل خدمات بازی های ابری را در اپ استور ممنوع می کند. این بدان معناست که یک توسعه‌دهنده نمی‌تواند برنامه‌ای را ارائه دهد که دسترسی به چندین بازی را که از طریق سرورهای ابری انجام می‌شود، فراهم کند. پیشنهاد می شود که هدف شرکت در اینجا محافظت از سهم خود از درآمد هر بازی و جلوگیری از رقابت از سرویس بازی اشتراکی Apple Arcade خود است.

در واقع، کلمه “باید” سابقه طولانی و متلاطم در حقوق دارد!

اولین بار به تفاوت حقوقی بین یک «مطالعه» و «تحقیق» برمی‌گردد و این بار همه چیز به معنای حقوقی کلمه «باید» بستگی دارد…

درخواست تجدید نظر ضد انحصار اپل

اپل می‌گوید که قانون می‌گوید CMA باید تصمیم خود را برای آغاز تحقیقات در همان تاریخی اعلام می‌کرد که نتایج مطالعه اصلی را منتشر کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


درخواست تجدید نظر ضد انحصار اپل در بریتانیا احتمالاً در مورد چگونگی تفسیر یک کلمه از یک کلمه توسط دادگاه تصمیم گیری خواهد شد. حتی دیوانه تر از آن است دومین زمانی که یک کلمه تاثیر زیادی بر اقدام احتمالی علیه شرکت کوپرتینویی در مورد مسائل مشابه داشته است.

یکی دیگر از شرکت های حقوقی بریتانیا، آشورست (که نماینده یوفا در جامعه سوپرلیگ اروپا پرونده ضد انحصار اتحادیه اروپا، که تاکنون با موفقیت انجام شده است)، یک مرور کلی بسیار آموزنده از نحوه عملکرد تحقیقات بازار و تحقیقات بازار در بریتانیا منتشر کرده است، و به نظر می رسد که به قانون تفسیری مشابه با وکیل اپل توسط گیبسون دان ارائه می دهد.

با این حال، اپل اکنون استدلال می کند که CMA ضرب الاجل را برای انجام این کار از دست داده است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

ناظر رقابت بریتانیا، سازمان رقابت و بازار (CMA) در ژوئن سال گذشته دریافت که این دو سیاست واقعاً ضد رقابت هستند.

نکته فنی اول: «مطالعه» در مقابل «تحقیق»

اولین مرحله تجدیدنظر قرار است فردا با برگزاری کنفرانس مدیریت پرونده آغاز شود. هنوز مشخص نیست که چقدر طول می کشد تا این پرونده رسیدگی شود.

برای دور زدن این مشکل، AMC پرونده جدیدی در مورد همان دو سوال باز کرد، این بار در قالب تحقیق.

ویژگی دوم: معنای “باید”

AMC می گوید قانون به آن اجازه می دهد گزینه آن را انجام دهید، اما نه قانونی نیاز

یک جنبه فنی قانونی به این معنی است که نمی‌توان علیه اپل اقدامی علیه انحصار انجام داد، حتی اگر مشخص شود که این اپل “در آن بازارها خفه می‌کند”.

ثبت اختراعات فوس می‌گوید که حل این مشکل ساده نیست، زیرا در هر دو طرف بحث پیشینه وجود دارد.

وب سایت بار اند بنچ می گوید: «شال یکی از فاسدترین و بحث برانگیزترین کلمات در زبان قانون است. بیش از 100 صفحه از دایره المعارف کلمات و عبارات به خلاصه کردن بیش از 1300 سابقه از تفسیر دادگاه های کامن لا اختصاص داده شده است! این سوء استفاده یا سوء استفاده از قانون به طور مساوی به قوانین و اسناد حقوقی خصوصی نیز می رسد. »

دوم، در حالی که اپل به هر توسعه دهنده ای اجازه می دهد تا مرورگر وب خود را ایجاد کند و آن را از طریق اپ استور ارائه دهد، شرکت کوپرتینویی فقط مرورگرهایی را تأیید می کند که از موتور رندر WebKit خود استفاده می کنند. به عنوان مثال، این امر باعث می‌شود که توسعه‌دهنده نتواند یک برنامه مرورگر سریع‌تر از Safari بسازد – و اپل همچنین دسترسی به برخی از ویژگی‌های Safari مانند ادغام Apple Pay را مسدود می‌کند.

این به این دلیل است که بررسی انجام شده توسط CMA به عنوان یک “مطالعه” بازار طبقه بندی شد تا یک “تحقیق”. فقط تحقیق قدرت قانونی برای اعمال تحریم ها را می دهد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

شرکت حقوقی Allen & Overy در مورد حکم دادگاه استیناف (برای انگلستان و ولز) گزارش داد که “باید” فقط بیانگر قصد طرفین در زمان انعقاد قرارداد است.