درخواست تجدیدنظر ضد انحصار اپل در بریتانیا در ماه مارس بررسی خواهد شد، یک روز طول بکشد

با این حال، اپل اکنون استدلال می کند که CMA ضرب الاجل را برای انجام این کار از دست داده است.

عکس: Diliff/CC 3.0 Unported (تصویر برش خورده)

دوم، در حالی که اپل به هر توسعه دهنده ای اجازه می دهد تا مرورگر وب خود را ایجاد کند و آن را از طریق اپ استور ارائه دهد، شرکت کوپرتینویی فقط مرورگرهایی را تأیید می کند که از موتور رندر WebKit خود استفاده می کنند. به عنوان مثال، این امر باعث می‌شود که توسعه‌دهنده نتواند یک برنامه مرورگر سریع‌تر از Safari بسازد – و اپل همچنین دسترسی به برخی از ویژگی‌های Safari مانند ادغام Apple Pay را مسدود می‌کند.

خود قانون می گوید که CMA “باید” این کار را انجام دهد. اپل می گوید این کلمه به معنای “باید” است در حالی که CMA می گوید کافی است مجوز بدن برای انجام این کار

این پرونده مربوط به دو سیاست اپل اپ استور است که ضد رقابتی تشخیص داده شد.

اپل می‌گوید که قانون می‌گوید CMA باید تصمیم خود را برای آغاز تحقیقات در همان تاریخی اعلام می‌کرد که نتایج مطالعه اصلی را منتشر کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


خلاصه ای از پرونده را می توان در زیر مشاهده کرد.

درخواست تجدید نظر ضد انحصار اپل

درخواست تجدید نظر ضد انحصار اپل در بریتانیا برای ماه مارس برنامه ریزی شده است و فقط یک روز طول می کشد. همانطور که ماه گذشته اشاره کردیم، پرونده به معنای حقوقی کلمه “باید” تبدیل می شود …

درخواست تجدیدنظر ضد تراست اپل در بریتانیا

سوابق در هر دو طرف وجود دارد، اگرچه به نظر می رسد اپل در اینجا مورد قوی تری دارد.

AMC می گوید قانون به آن اجازه می دهد گزینه آن را انجام دهید، اما نه قانونی نیاز

ثبت اختراعات Foss گزارش می دهد که جلسه استماع در 10 مارس در لندن برگزار خواهد شد.

ناظر رقابت بریتانیا، سازمان رقابت و بازار (CMA) در ژوئن سال گذشته دریافت که این دو سیاست واقعاً ضد رقابت هستند. با این حال، یک جنبه فنی قانونی به این معنی بود که نمی‌توان علیه اپل اقدامی علیه انحصار انجام داد، حتی اگر مشخص شود که این اپل “در آن بازارها خفه می‌کند”.

وقتی قبلاً به این موضوع اشاره کردم، یک کنفرانس مدیریت پرونده برای 24 ژانویه برنامه ریزی شده بود. این بعداً لغو شد. در عوض، آخرین مورد از CAT این است که[t]جلسه رسیدگی به درخواست برای 10 مارس 2023 (با تخمین زمانی یک روز) برنامه ریزی شده است. آنها از ساعت 10:30 صبح به وقت انگلستان آغاز خواهند شد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ابتدا، اپل خدمات بازی های ابری را در اپ استور ممنوع می کند. این بدان معناست که یک توسعه‌دهنده نمی‌تواند برنامه‌ای را ارائه دهد که دسترسی به چندین بازی را که از طریق سرورهای ابری انجام می‌شود، فراهم کند. پیشنهاد می‌شود که هدف شرکت در اینجا محافظت از سهم خود از درآمد هر بازی و جلوگیری از رقابت از سرویس بازی اشتراکی Apple Arcade خود است.

این به این دلیل است که بررسی انجام شده توسط CMA به عنوان یک “مطالعه” بازار طبقه بندی شد تا یک “تحقیق”. فقط تحقیق قدرت قانونی برای اعمال تحریم ها را می دهد.

برای دور زدن این مشکل، AMC پرونده جدیدی در مورد همان دو سوال باز کرد، این بار در قالب تحقیق.

معنی “باید”